Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

2 deltagere

Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 8:45

Kyoji går ind for at skulle gøre det han nu skulle gøre og prøver at vende sig til skole livet men kan ikke rigtig finde ud af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 9:18

Gwaine smuttede forsigtigt ind på toilettet og hen til spejlet hvor han børstede sit sorte hår til siden og blottede et stort blå-lillat mærke, sandsynligvist efter et slag.
Han begyndte derefter forsigtigt at duppe det med noget papir dyppet i vand fra vandhanen.
måske ville det få det til at gøre mindre ondt...
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:24

Kyoji kommer ud og ser en anden der står og er ved at lave noget men er ikke helt sikker på hvad han står og laver. Han vasker sine finger og ser igen på hvad han laver og ser at han er kommet til skade. "op og slås?.." spøger han imens han ikke prøver at gøre ham sur eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 9:29

Gwaine springer forskrækket et par skridt tilbage og taber det våde stykke papir.
"WHA!!! u.... undskyld havde slet ikke set dig..."
Gwaine børster noget hår om bag ved øret og smiler forsigtigt.
"ikke rigtig... uhhm... faldt ind i nongle 3.g'ere i morges og uhhm... bagefter skubbede de en af de yngre elever som jeg så hjalp og... jaah... nu kan de vist ikke rigtig lide mig..."
Gwaine sukkede og skar en grimasse, hvorefter han interreseret kiggede på den anden dreng.
"dig har jeg ikke set før? er du ny?"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:33

Kyoji samlede det lille stykke papir op og gav ham det tilbage "jeg er Kyoji 1 års elev er næsten lige kommet.." han kigger på det blå mærke "jeg kan hjælpe dig med at får det til at ikke gøre så ondt vis du vil have hjælp. han kiggere på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 9:38

Gwaine smilede til den anden dreng.
"rart at møde dig! jeg er Gwaine, 2.g... uhhm og hvis ikke du vil have Grimmjov og Tyson til at pytte dig på den sorte liste bør du nok undgå mig..."
Gwaine sukkede dystert.
"har allerede fået én anden skadet i dag på grund af mig... hvis ikke det var derfor..."
Gwaine tænkte med længsel på at få lindret noget af smerten ved sit kindben.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:45

"heheh..." undskyld men det er ikke underligt folk vil være omkring dig. " han smiler stort og tager et nyt styk papir og putter noget koldt vand på og giver ham det. "er ikke bange for dem tro mig" han smiler stort og giver ham et klap på skulderen " når du vil kan jeg hjælpe dig med det sår kommer du bare til mig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Ons 1 Aug - 9:50

Gwaine krympede sig en smule da den anden dreng puttede noget koldt vand på hans skade, hvorefter han smilede forsigtigt.
"jeg er glad for der i det mindste er et par stykker der bryder sig om mig... og... kommer nok til at flygte hen til dig nogen gange i kantinen... har..."
Gwaine talte inde i sit hovede hvorefter han stak to fingre frem.
"2 venner, en fra første årgang som dig og en fra tredje... måske en til fra tredje, ved ikke helt... men i bund og grund - at finde et bord jeg er velkommen ved til frokost..."
Gwaine sukke men smilede så stort.
"tak!"
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Gæst Ons 1 Aug - 9:54

han kigger på ham "hehe så lidt! " han går ud og tilbage til sit værelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Shika Tors 2 Aug - 10:49

Grimmjow kommer ind af døren og ser Gwaine ved spejlet og går videre over mod en af båsene for nu at gøre det som man nu er nød til.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Tors 2 Aug - 10:54

Gwaine rykkede sig ukomfortabelt et par skridt væk.
Han havde ikke decideret noget imod GrimmjoW... han hadede virkelig bare smerte.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Shika Tors 2 Aug - 10:58

Grimmjow vender blikket kort mod gwaine da han rykker på sig men går så stille og roligt ind i båsen.

Efter noget tid kommer han ud igen og går hen og vasker hænder.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Tors 2 Aug - 11:00

Gwaine stod stadig ovre i hjørnet af lokalet usikker på hvad han skulle gøre.
"uhhm... undskyld... for det om morgenen..."
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Shika Tors 2 Aug - 11:02

Grimmjow kikkede over på Gwaine igen og rystede på hovedet og gik hen mod døren.
I det han gik ud af døren sagde han "Ciao stump"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Nightray Tors 2 Aug - 11:04

"hi... hi..."
Gwaine rødmede og kiggede ned i jorden, hvorefter han selv forlod lokalet. ingen grund til at blive her længere.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet. Empty Sv: Første besøg på drenge teriletot Drenge Torilet.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum