Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Første dag efter ferien..

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Første dag efter ferien.. Empty Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 6:32

Det var første dag efter ferien, og en noget uoplagt Grimmjow var lige gået ind i loungen og smed sin ned i en af de store stole og tændte for tv'et.. Han var helt alene i loungen hvilket var stort set normalt første dag da alle var travlt optaget med at finde bøger, lokaler, værelser og alt sådan noget..

Han gav et suk og smed benene op på bordet foran stolen og sappede lidt rundt på tv'et..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 6:39

Lily sad over i et hjørne bagved en reol og skrev nogle noder ned i en blok.. man kunne ikke rigtig se hende, ikke lige først men hun var jo heller ikke så stor. Hun havde slet ikke hørt grimmjow. Hun havde nogle høretelefoner i ørene og lyttede og sad og nikkede roligt med hovedet.
Det havde været ferie, hun havde egentlig ikke rigtig været nogen steder, de havde jo ingen steder. Lotus havde sørget for de havde et sted og være, men hun havde jo ikke set ham.. kom han tilbage på skolen? eller? Hun bed sig selv i læben ved tanken og rystede let på hovedet. hun måtte ikke lade sig distrahere, hun skrev noder!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 6:42

et lille grunt kom fra ham da han ikke fandt noget i tv'et, så han stod up og gik hen til reolen og rodede lidt rundt for at finde en dvd han gad se..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 6:44

Lily der havde siddet længe nu og kiggede ned i sine noter fik et chok da der pludselig var to ben, lige ved siden af hende.. og mandestøvler! Hun nåede slet ikke og kigge op før hun med et hvin slog på benene med sin notesblok.. hun var måske lidt mere urolig end hun havde regnet med.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 6:46

Grimmjow der ikke havde set Lily tog et skridt tilbage da hun slog på han og han kikkede først vredt på den hende men det forsvandt hurtigt da han så at det bare var Lily "Nårh det dig stump.. Så dig slet ikke..."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 6:48

Lily der stadig havde musik i ørene nåede lige og tage sine høretelefoner ud da hun så op på Grimmjow der snakkede til hende.. "Nii-chan.... undskyld jeg.. jeg.." hun så flovt ned i gulvet.. "undskyld jeg, jeg blev vist en smule overrasket" hun havde ikke set ham siden inden sommeren, gad vide om han havde set lotus i ferien? Nej de havde jo været sammen hele tiden.. hvordan kunne de dog holde det ud?
Hun kiggede op på ham "hvorfor er du herinde? jeg mener... uhmm.." hun bed sig i læben " skal du ikke pakke ud?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 6:55

En svag latter kom fra ham og han gav hende et smil "Det går nok stump, jeg ser mig jo heller ikke helt for nogen gange.." en lille trækken på skulderne og han tog den dvd fra reolen som han havde kikket på "Og jeg har pakket ud, jeg havde ikke ret meget med frem og tilbage.. Så jeg ville se en film nu alle var optaget af alt muligt andet.. Men nu er du her jo så kan jeg jo bare underholde mig med dig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 6:57

Lily der langsomt var kravlet op på benene så spørgende på ham... "Du skal ikke mødes med nogen efter ferien eller?" hun lagde hovedet lidt på skrå men inden han nåede og få chancen for at svarer kiggede hun imod tvet.. "hvad ville du se? jeg.. jeg tør ikke se gyser..." hun knugede sin blok ind til sig. Hun havde en sød hvid sommerkjole på som gik ned til knæene.. Hun var bestemt ikke blevet mere kvindelig med sine former over sommeren.. umiddelbart lignede hun ikke en der havde forandret sig spor
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 7:08

Han kikkede ned på dvd'en og vendte den så hun kunne se den navnet "Black hawk down" stod på den "Havde tænkt mig at se den her.. Det er ikke noget gyser noget.." Han kikkede på hende og gav et lille smil "Nej jeg skal ikke mødes med noget pt.. Har ikke lavet nogen aftaler idag.. Men sød kjole du har på Lily.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 7:10

Hun kiggede på dvden og prøvede og finde ud af hvad det var. hun havde ikke set den før, men lignede noget krigs noget? hun blev revet ud af sine tanker da han komplimenterede hendes kjole.. Hun rødmede og kiggede hurtigt væk for at forsøge og skjule det selvom det ikke virkede.... "uhmmm tak.. jeg.. jeg tog bare en" det var tydeligvis en løgn.. hun havde valgt den hvis hun nu skulle møde ham, men... hvad skulle det hjælpe.. hun var en pige uden former, hvorfor skulle han overhovedet skænke hende et blik. Hendes ansigt skiftede til mere sørgmodigt.. hendes tanker hjemsøgte hende meget for tiden
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 7:15

Grimmjow så hende gå fra rødmene til sorgmodig og han runkede brynene lidt "Lily? Du okay? Du virker lidt trist over noget.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 7:18

Shit.. Hvornår lærte hun at Nii-chan så alt.. hun vendte det hurtigt til et smil og rystede let på hovedet.. "nej det okay.. jeg bare lidt træt efter rejsen..." hun forsøgte og lyde så overbevisende som mulig, og skyndte sig forbi ham og hen i sofaen og trak et tæppe op over hende så hun kunne gemme sit kropssprog lidt, måske det hjalp..
hun kiggede over på ham fra under tæppet. "sætter du den på?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 7:30

Han kikkede efter hende og viste med det samme at hun skjulte noget for ham, men han gik stadig hen og satte dvd'en på dog "Klart skal jeg nok.. Dog ved jeg at du skjuler noget for mig.." Han vendte sig om og satte sig ned i sofaen ved siden af hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 7:31

Hun krympede lidt sammen, hvordan havde hun nogensinde troet det ville virke.. men hun kunne ikke sige noget, nej hun følte sig dum nok.. i stedet gjorde hun hvad hun gjorde bedst.. Kiggede op på ham med store øjne "Nii-chan.. jeg har savnet dig.." hun puttede sig ind under armen på ham og lagde sit hoved imod hans bryst og kiggede op på tvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 7:44

Et suk kom fra ham og han smilte svagt "Har da også savnet dig stump.." Grimmjow var godt klar over at hun ville gøre en del for at komme udenom det hun skjulte for ham.. "Stump.. Det du skjuler for mig, er det noget du også skjuler for din søster?" Han så op på skærmen da filmen startede...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 7:48

Hun lå længe ved ham og kiggede bare på skærmen, hvad skulle hun svarer.. Ingen kendte noget til det jo.. kun hende... hun bed sig let i læben og små mumlede "jeg.. jeg skjuler ikke noget..." hun forsøgte virkelig og lyde selvsikker, men hun stank virkelig til det, ikke bare lidt men meget....
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 8:03

Grimmjow sad blot og så filmen og lagde pænt armen om hende imens hun lå op ad ham.. Han hørte kun svagt at hun mumlede noget og kikkede ned på hende "Hvad sagde du?" han kunne ikke lige høre hendes mumlen over lyden fra tv'et..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 8:06

typisk.... hun ville aldrig få ham til at tro på det.. Hun snakkede lidt højere men var stadig usikker.. "jeg skjuler ikke noget.." hun var godt klar over det ikke var overbevisende men hun ville ikke sige det til ham, lotus eller.. hun ville ikke sige det til nogen. Hun skammede sig for meget over det...
"kan vi ikke bare se filmen?" hun tog sig selv i det og kiggede hurtigt op på ham og så ned igen.. "undskyld.. jeg.. det..." hun vidste ikke hvad hun skulle sige.. det lignede hende ikke at være så flabet og hun skammede sig ærligt over det.. Hun kunne ik selv se hun havde brug for meget tid med sin søster
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 21:59

Han havde en fornærmelse af at hun ikke rigtig ville snakke om det så han gav hende et smil "det er okay stump, vi kan godt bare se filmen.. Men jeg tror du har været lidt for meget sammen med din søster.." en svag latter kom fra ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 22:08

Lily rødmede helt over kommentaren... "undskyld jeg... altså..." hun kunne slet ik finde ordnene og valgte og sætte sig mere op i sofaen og kiggede meget indebrændt på tvet...

hun sad sådan 10min før hun kiggede over på ham.. "uhmm nii-chan.. jeg.. jeg tænkte på.." hun sank en klump, hvorfor var det så svært og spørge om.. "hvorfor kan du godt lide lotus?" Hun kiggede spørgende på ham med let røde kinder... måske det ville hjælpe med at kunne forstå hvordan hun kunne blive mere interessant, selvom hun ikke på magisk vis kunne trylle bryster frem, eller kvindelige hofter og former generelt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 22:16

Grimmjow kikkede lidt overrasket på hende før han brugte nogle få minutter på at tænke "jeg er meget dårlig med ord stump, men jeg kan da prøve at fortælle dig hvad jeg føler.. Lotus er speciel for mig, hun giver mig en udfordring som jeg mangler at få. Hun finder sig ikke i noget fra andre, selv ikke fra mig.." en svag latter kom fra ham kort "hun er venlig og sød og hun forstår mig på en måde andre ikke gør.." han kløede sig lidt i nakken "jeg håber det gav dig et indblik.. For mig betyder det ikke noget om du har store bryster og en god røv. Jeg vil hellere have at du mangler det og så i stedet for har andet jeg syntes mere om.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 22:32

Lily sad og prøvede og følge med i alt han sagde.. en udfordring.. js det var hendes søster, selv for lily var hun nogle gange en udfordring..
Hun tog sig lidt nervøst på overarmen da han var færdig og med en lav stemme fik hun nogle ord frem.. "men det har lotus jo", hun kunne ik forstå han var ligeglad med det når han havde lotus som hun jo havde det..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Man 12 Aug - 22:58

"hvis jeg ville have en som havde en kvinde krop havde jeg taget Lacus.. Ja Lotus har da en smule mere end du måske har Lily, men det er ikke kroppen alle fyre går efter.." et varmt smil kom fra ham og han roede hende svagt i håret..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Felixnyuu Tirs 13 Aug - 1:22

Lily følte stadig ikke at det han sagde på nogen måde gav mening.. ja han havde lotus, og nej hun havde måske ikke så mange former som lacus.. men hun havde meget mer end hende.. Hun besluttede dog ikke at spørger mere.. I stedet sad hun og så på filmen..

Efter noget stilhed sagde hun igen noget "hvad har du lavet i ferien nii-chan?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Shika Tirs 13 Aug - 4:48

Efter at de havde set filmen i et stykke tid kikkede han kort på hende da hun snakkede til ham "ikke ret meget. Været sammen med Lotus, trænet og besøgt min familie.." hans øjne tog et svagt trist udtryk i det han nævnte sin familie..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Første dag efter ferien.. Empty Sv: Første dag efter ferien..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum