Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lidt søvn måske? (Privat)

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 5:51

Han smilede og kiggede i skufferne og fandt en hårbørste og rakte den til hende med et smil og sagde "Der er et spejl derovre." og nikkede hen imod et stort spejl på den ene væg.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 5:54

Hun rejste sig og tog imod hårbørsten med et forsigtigt smil. Hun gik derefter over til spejlet og begyndte langsomt at redde sit hår ud der. Som hun stod der blev strøgene stadig langsommere. Det nyttede jo ikke noget. Uanset hvor anstændig hun fik sig selv til at se ud ændrede det jo ikke på det der var sket.. Hun faldt helt i staver imens hun stod og kiggede sig selv i spejlet og stoppede helt med at redde sit hår
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 6:01

Acher så hen på hende og spurgte "Hvorfor stoppede du?" hans tone var bekymret og ligeledes var hans blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 6:05

Hun blev revet ud af sine egne tanker og lod sine hænder falde ned langs siden. Hendes blik sænkede sig så hun ikke kunne se i spejlet.. "Det gør jo ingen forskel alligevel.. Uanset hvad jeg gør.. så ændre det ikke noget...." hun sukkede opgivende og hendes stemme var bedrøvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 6:22

Han så på hende og gik over ved hendes side og sagde "Hm.. må jeg lige prøve noget med dit hår?" han ventede ikke på svar før han snuppede børsten ud af hånden på hende og begyndte at redde hendes hår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 6:24

Hun fik et chok og blev lidt overrasket da han bare tog børsten.. Hun overvejede om hun skulle gøre noget, men blev bare stående.. "Jooo... det.. det da okay" hun virkede en smule urolig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 6:33

Han smilede beroligende og sagde "Bare rolig, jeg tror du ville kunne lide det.." Og da han havde fået redt det hele ordentligt ud, gik han hen til en af skufferne igen og fandt nogle hårelastikker og begyndte så at sætte hendes hår op i en smuk og kunstfærdig frisure.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 6:46

Lily der bare blev stående og kiggede på sig selv og acer i spejlbilledet havde ingen ide om hvad han var gang i.. hun fandt det en smule underligt han redte hendes hår og nu flettede han det? Den eneste der før havde redt hende hår var hendes søster...
Da han var færdig kiggede hun på det.. "hvor har du lært det?" hun så undrende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Man 7 Jan - 18:49

Han smilede til hende og svarede "Jeg har en lille søster, dog er hun jo voksen nu, men jeg plejede at hjælpe hende da jeg var yngre." Han spurgte så smilende "Hvad syntes du om det?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Tirs 8 Jan - 18:25

Lily der havde stået nærmest overrasket over Acher havde en lillesøster vågnede nu op af sine dagdrømme... Hun drejede sig lidt i spejlet og kiggede på hans arbejde.. "du god til det. den er smuk" hun mente hvad hun sagde, men lige nu følte hun sig stadig helt udkørt så det var svært og blive helt oppe og kører over det. Hun gabte igen og strakte sig søvnigt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 4:32

Han smilede og så på hende, mens han sagde "Tak skal du have..". Der gik lidt tid og han sagde alvorligt "Du burde få noget at spise og derefter tilbage i seng og sove noget mere. Men først og fremmeste burde du finde din søster og fortælle hende du er okay."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Felixnyuu Ons 9 Jan - 6:56

Hun kiggede skræmt op på ham og rystede på hovedet.. "Nej.. hvis jeg.. hvis hun.. nej! hun.. hun gør bare noget dumt, jeg .. jeg vil ikke snakke med hende, eller nii-chan.. ikke endnu..." hun stod lidt og så ned i gulvet.. "Kan du .. jeg mener. kan du ikke sige til hende jeg okay?" hun så på ham med store bedende øjne.. "jeg.. hvis du gør det..så lover jeg at spise lidt og gå i seng!" hun lignede nærmest et barn der havde gjort noget slemt som hun stod der.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt søvn måske? (Privat) - Page 3 Empty Sv: Lidt søvn måske? (Privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum