Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

2 deltagere

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Dec - 23:55

Jayce var kommet ind på værelset hen af eftermiddagen.. Han var vildt træt, lærerne havde været efter ham og han var sat til rent faktisk og lave noget hvilket jo bestemt ikke passede ham ikke i dag. Han havde ikke sovet nok.. Han havde lukket døren og smidt sig ned i den første den bedste seng på værelset. Fuldstændig ligeglad med det var Rays for han var der jo ikke.. Han lå på maven med hovedet ind imod væggen med lukkede øjne.. Sikke en dag...


Sidst rettet af Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:06, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 0:17

Ray åbnede døren ind til værelset og nærmest smed sin taske på gulvet før han lænede sig mod den lukkede dør og gled ned af den og satte sig på gulvet.. Han sukkede dybt og rystede på hovedet "Det kan da ikke være normalt at sætte folk til den slags.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 0:18

Jayce hørte døren gå bag sig og kort efter hørte han Ray snakke.. Han drejede hovedet så han kunne se på Ray.. han blev liggende doven som han var... "Hvad så ray??"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:04

"Det der i klassen idag i sidste time.. Er det lovligt at eleverne skal gøre den slags.. Jeg mener plejer Historie ikke at være noget man har i en bog og ikke noget man skal rende rundt på hele skolen for.." Ray kom langsomt på benene og gik hen og smed sig på Jayce's seng.. Han gad ikke engang at sige til Jayce at han havde taget hans..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:07

Jayce fulgte Rays blik og smilede lidt over han rent faktisk var lige så træt som ham... "Joo ville jeg også mene, men lærerne her på skolen er anderledes end dem jeg vandt til.." han sukkede og rullede om på ryggen med lukkede øjne... "jeg har ondt i hele kroppen efter den tur.. jeg plejer bestemt ikke at lave så meget.... Er lidt ude af træning kan man vel godt sige" han smilede lidt for sig selv
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:12

Ray lagde sig på ryggen og lagde armen over øjnene "Jeg tror aldrig jeg har gået så meget op og ned ad trapper før.. Jeg er helt færdig og vi skal stadig gå hen til kantinen.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:14

Jayce sukkede opgivende... "du skulle bare lige minde mig om det ikke? Tror ikke min krop kan holde til mere i dag... Jeg orker virkelig ikke mere..." han satte sig træt op og trak sin langærmet af så han lå i sin t-shirt uden ærmer. Han følte det var blevet for varmt.. Han lod sig falde bagover igen og ned på sengen... "tror du ikke de bringer ud?" han smilede flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:23

Ray grinte svagt "Ja kunne være rart hvis de gjorder.. Men tror dog ikke at de vil gøre det bare fordi vi ikke orker at gå ned i kantinen.." Han satte sig op og pillede sin jakke og skjorte af så han sad i en hvid tank-top.. "Men nogle få timers søvn kunne være godt.. Så kan man altid tænke på at finde mad senere.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:25

Jayce kiggede ud af øjenkrogen på Ray og lukkede så øjnene igen.. Han lagde hænderne under sit hoved.. "måske.... Men er lidt bange for hvis jeg først falder i søvn, så vågner jeg ikke før i morgen igen..." han grinte lidt.. "Kan godt mærke jeg er ret udkørt.. Forbandet skole løberi rundt.. Mon vi de eneste der er så trætte?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:32

"Sikkert ikke.. Minato og hende den rødhåret jeg ikke kan huske hvad hedder så også lidt trætte ud.." Han lagde sig ned på sengen igen men rykkede hovedet og kikkede på Jayce "Hvad havde du ellers tænkt dig at lave for ikke at falde i søvn?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:34

Jayce drejde sig om på siden og hvilede hovedet på sin ene hånd... "jeg ved det ikke helt... Bare et eller andet, i hvert fald hvis planen er vi skal ned til aftensmad her om et par timer..." han smilede lidt.. "Mangler jeg ik og hjælpe dig med det indretning endnu?" han havde egentlig ikke vildt lyst til at arbejde, men det var stillesiddende og det betød han kunne holde sig vågen... Han vidste ikke hvad ellers.. "eller har du måske en bedre ide?" han løftede et øjenbryn og smilede til Ray
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:43

Ray satte sig op og rejste sig op og gik hen mod sin taske og bukkede sig forover for at pille sin bærbar ud af den.. "Jo vi kan vel godt lave det nu.. " Han rejste sig op og gik tilbage til Jayce og satte sig ned ved siden af ham med sin bærbar på skødet.. Han åbnede sin bærbar og kørte lidt rundt for at få skærmen til og tænde og begyndt at åbne et program og uploaded en fil af et fly for han gav sin bærbar til Jayce. "Her farver og alt sådan noget er ude i højre side.. " Han lænede sig tilbage og kikkede Jayce over skulderen på hvad han lavede..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:46

Jayce fulgte Ray med blikket da han gik hen efter computeren, og da han kom hen til ham satte han sig op.. Han fulgte med i hvad Ray lavede og stillede bærbaren på skødet... Han smilede lidt flabet til Ray "godt være jeg ikke har en bærbar men det her program har jeg arbejdet meget med".. Han begyndte og vælge farver og bytte ud med andre, han bevægede sig rundt i programmet uden problemer og det var tydeligt han havde arbejdet med det før. Fra tid til anden brugte han nogle genveje så han ikke behøvede at bruge sin touchpad.. Jo Jayce var skam begavet, han gjorde bare ikke meget ud af at vise det eller bruge det. Han var for doven.. Han stoppede på en farve og begyndte at indrette sæderne "er det første klasse eller hvad er det?" han kiggede spørgende på Ray henover sin skulder
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 1:52

Ray nikkede med hovedet og smilede "Du er god.. Rart at se en anden side af dig end den jeg plejer.." Han blikkede lidt og pillede sin mobil ud af lommen og kikkede på en note han havde skrevet om det før han kikkede tilbage på Jayce "Jo det er første klasse. Det er til en af min fars forretnings forbindelser.. Tror han er advokat eller sådan noget.."

Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 1:55

han smilede lidt.. "Jaaa.. der mere end hvad øjet ser.. Jeg ser bare ingen grund til at skimte med det.. Desuden så gider jeg ikke.." han grinede lidt og nikkede da han fik at vide det var til en advokat. Han drejede hovedet imod skærmen "Så skal der være god plads, og stilrent.." han begyndte at bladre igennem en masse former for sæder og valgte nogle store flotte i lys læder.. Han tilføjede et bord imellem dem og rettede lidt og fandt en god farve tæppe osv. Han sad lidt og rodede rundt i det, og var langt væk i sin egen verden.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 2:09

Ray gned sine øjne "Ah okay.. Giver faktisk mening.. " Et gab kom fra Ray og han nikkede lidt med hovedet.. Han lænede sig lidt tættere på Jayce og kikkede han over skulderen "Ser meget godt ud.." Et lille suk kom fra Ray "Du er varm.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 2:13

Jayce kom til at gabe også da Ray smittede... "det der smitter ved du godt ikke?" han smilede lidt... Han kunne mærke Ray var tættere på ham men det gjorde ham ikke noget.. Jayce fortsatte med at rette til og lave små detaljer som gjorde det hele hang mere sammen og blev unikt.. "Jeg tænker at hvis folk ved jeg kan udrette en masse så forventer de endnu mere af mig. Derfor jeg kun får 7 taller i opgaver, men stort set altid 10 eller 12 til eksamener.. Det fungere bedre sådan" han smilede lidt over Rays kommentar og holdt sig i en stilling så han nemt kunne læne sig på ham. "Har jeg hørt før.. Fryser ikke ret tit, tror bare min krop er varm naturligt.." han smilede stille... "Sover du ray?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 2:24

"Hm? nej sover ikke.. Du er bare dejlig varm.." Han rykkede sig helt op at Jayce for at få mere af hans varme selv om han kunne mærke af han blev mere træt af det.. "Kender godt det med af follk forventer meget af en.. Bare fordi min far ejer et stort internationalt firma så forventer folk at jeg kan en hel masse og er god til alt.." Ray kikkede lidt på skærmen og pegede mod et hjørne som førte ud til hvor flypersonalet holdte til "Mener min far snakkede noget om at der skulle være en form for sikkerheds dør eller sådan noget ud til flypersonalet.. "
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 2:27

Han smilede lidt over det faktum at Ray rykkede tættere på.. Han kunne mærke det også gjorde ham selv mere søvnig.. Han fulgte hans finger på skærmen og så eftertænksomt på det sted.. "ja du har nok ret.. Det lyder i hvert fald fornuftigt.." han tastede hurtigt på et par knapper på skærmen og fandt en sikkerhedsdør han fandt passende.. Han sad lidt og tappede fingre henover bunden af den bærbare... "Det må være trættende tingene skal være sådan. Men så det godt jeg ikke er sådan..." han grinede lidt og lagde hovedet en smulebagud og lod fingrene hvile.. Han lukkede øjnene og tænkte lidt.. "jeg tror jeg færdig nu.. men måske jeg lige skal se på den i morgen inden du sender, er ret udmattet og ville være dumt og sende det ind med fejl" han smilede og åbnede øjnene og kiggede på skærmen. "Er du ellers tilfreds med det?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 2:41

Ray kikkede på skærmen og bevægede sin ene arm rundt om Jayce og rykkede lidt rundt på skærmen.. "Hm.. Jo ser fint ud.. Det er godt klaret.. Må huske på at du er god til sådan noget her hvis jeg får en opgave lignede igen.." Ray tappede på nogle knapper på keyboarded og gemte det arbejde som Jayce havde lavet "Du skal nok få noget for dit arbejde selvfølgelig.." Ray bemærkede ikke hvor tæt han faktisk var på Jayce da han stadig flyttede rundt på nogle ting og gemte ting..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 2:43

Jayce fulgte Rays arbejde rundt på skærmen.. "Jeg da glad for det godt nok, men du behøver skam ikke give mig noget for det... Er lang tid siden jeg har arbejdet i det program, var rart og gøre igen.. Desuden.." han smilede lidt " så holdt det mig jo netop vågen imens... Det godt.." Han kunne mærke Ray der sad helt tæt op af ham nu. Han kunne mærke hans vejrtrækning imod sin ryg, men rykkede sig ikke. Det var nu meget afslappende på en måde... Han kom i tanke om Ray havde sagt noget mere.. "du siger bare til, så ser vi om jeg for doven eller ej" han grinte lidt flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 2:54

Ray smilede imod Jayce's hals og nikkede med hovedet "Ja det må vi jo se om du er hvis det sker.. Jeg tjekker lige hvad min far har skrevet om projektet.." Han bevægede sig ind i sin mail og tjekkede hvad der stod i den mail hans far havde sendt ham "Hm nej det var vist ikke andet end det du har lavet som han ville have at der blev gjort.. Det udvendigt for han nogle andre til.." Ray trak på skulderen "Den skal vist have en vis grafik uden på.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 2:57

Jayce kunne mærke Ray imod sin hals og følte sig en smule distraheret men fik samlet sine tanker igen... Det lignede ham ikke at blive distraheret så let, eller jo.. men ikke lige på den her måde.. Han kiggede roligt med på skærmen og kiggede væk da Ray skulle skrive kode. Han fandt det uhøfligt og kigge med.. Han smilede lidt "så det virkelig et fancy fly hvis det skal designes udvendigt også.. Må være nogle rige kunder." han trak vejret dybt en enkelt gang og lænede sit hoved imod Rays. Han kunne godt mærke han var udkørt stadig men i det mindste var han stadig vågen..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 3:13

Ray nikkede og smilede lidt "Ja det er det.. Han rejser vist rundt i det meste af verden.." Han var for træt til og bemærke at han måske var lidt for tæt Jayce.. "Hvorfor skal du være så dejlig varm man bliver jo helt sløv af det.." Ray mumlede ind i mod Jayce's hals og lukkede kort øjnene før han blinkede nogle gange og lukkede programmet ned..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 3:16

Jayce slappede helt af i kroppen og kunne ikke undgå at mærke Ray der mumlede imod hans hals.. Det kildede på en underlig men rar måde.. Han ignorerede det dog bare. Han var træt til at rykke sig.. Han smilede lidt over Rays kommentar... "Hvem ved.. Jeg er som regl altid varm.. som sagt fryser jeg meget sjældent.. Men du skal ikke give mig skylden for du sløv.. Var du jo allerede, og dig der valgte og ligge dig op af mig." han smilede imens han sagde det og hans tone var afslappet og rolig... Han tog hånden op på bærbarens skærm og lukkede den ned.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum