Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Mellem timerne // en smule provo //

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 8:34

Hun så lidt opgivende.. Timerne.. pff.. Det lignede ikke ham at være så fornuftig... Slet ikke når der var sex i farvandet.. Hun sukkede opgivende og ignorerede det for nu.. Hun kørte armene op om halsen på ham og lagde sit hoved på siden ind til sig og kiggede på Minato... "Jeg siger bare du måske skal overveje det.. Der har været meget snak om hende og andre fyrer fra skolen i krogenen.. Om det passer skal jeg ikke kunne sige. Men du da forhåbentlig ikke så naiv du bare tror på det dit?" hun så afventende på ham og hendes tone var mest af alt kold og ligeglad nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 8:40

"Jeg har ikke nogen grund til at tro det ikke er mit. Hvis det er folk som jer der siger noget andet, så er jeg ærligt talt skide ligeglad," svarede han, i et forsøg på at holde den samme tone som Lotus, men han lød en del mere hidsig. "Og Kushina og jeg har ikke stået. Midt på dagen. Og næsten kneppet op af et skab."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 8:48

"Du skal ikke putte mig i samme bås som Kakashi og Genma blondie.. Og desuden så er det da ikke mig som ligger med en unge om 8 måneder som jeg ikke engang ved om er mit.." et flabet smil var på Grimmjows læber.. Han begyndte at tænke over om timerne faktisk var det vær at gå glip af sex for og besluttede sig hurtigt for at det faktisk ikke var.. Han vendte hovedet så han kunne kikke på hende "Tror ikke timerne er det vær så hvorfor går vi ikke op til dig?" Han dæmpede sig kun så meget så kun Lotus og Minato kunne høre ham.. Han gav slip med sin højre arm som var rundt om livet på hende da han kunne mærke det nok var en god ide.. Han rystede sin arm lidt om lod den hænge ned langs siden men stadig klar til og gribe Lotus hvis hun faldt bagover..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 8:52

Lotus der hvilede ind imod Grimmjow sukkede bare af Minato... Hun skulle til at sige noget da Grimmjow snakkede til hende. Hun kiggede op på ham og smilede.. "Er du sikker på du vil miste dine timer? de jo så vigtige" hun snakkede i samme niveau som Grimmjow og var tydeligt ironisk.. Hun kiggede dog hen på Minato... "Jeg forstår ikke helt hvordan du kan have gjort nogen gravid, hvis du mener det Grimmjow har lavet er at kneppe" hun kiggede bare på ham.. "Men er egentlig op til dig selv... Jeg træt af at bruge tid på dig. Du lytter alligevel ikke"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 8:53

"Fint, for jeg er også voldsomt træt af jer," svarede han igen. "Hør her. Det er mit barn, vi har styr på det, det rager ikke jer, og jeg har sagt undskyld til Lily og ting er fine nok. Kan I så ikke bare lade mig være i fred og passe jer selv?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 9:00

Grimmjow løftede et øjenbryn og imens han kikkede på Minato "Du har snakket med Lily?" Han gad faktisk ikke bruge tid på Minato da han ikke var det vær i Grimmjow's bog.. Så han vendte hovedet helt væk fra Minato og begyndte at kysse og slikke Lotus på kæben og videre ned på halsen.. Hvorfor dog bruge tid på den knægt som ikke havde styr på noget omkring Kushina når han kunne bruge den tid på Lotus i stedet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 9:04

Lotus drejede med det samme hovedet.. Sagde han lige han havde snakket med Lily??? Hun kunne mærke hun begyndte og bliver sur og hendes temperament begyndte og koge.. Men inden hun nåede og gøre noget mærkede hun Grimmjows kærtegn.. Det var jo umuligt og forblive sur når han gjorde det der. Hun lukkede øjnene og hendes stemme var stadig rolig... "Synes du skal overveje dine handlinger nøje..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 9:06

"Ja, jeg har snakket med Lily. Som jeg sagde jeg ville." Han bed tænderne sammen og blev stående. "Tro mig.. jeg har overvejet det. Og hvad hun synes er vigtigere end hvad I synes."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 9:22

Grimmjow vendte hovedet mod Minato og satte Lotus ned "Hør blondie jeg tror vist nok både Lotus og jeg sagde sidst at du skulle holde dig fra Lily.. Men du høre åbenbart ikke så godt da det var 2 gange vi sagde det til dig.." Grimmjow gik over mod Minato men stoppede midt på gangen.. "Og jeg er faktisk pænt ligeglad med om det Lily siger betyder mere for dig end det vi siger.." Han havde en seriøs mine i ansigtet men havde kontrol over sit temperament dog.. "Men jeg ser ikke hvorfor du gider jagte rundt efter Lily når du jo har Røde.. Eller er det fordi du har gjort hende gravid at du nu jagter noget nyt..?" Grimmjow talte med en ret kold stemme til Minato...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 9:26

Lotus slap med benene da hun blev sat ned og stod lænet imod skabet og kiggede på Grimmjow og Minato.. Hun rullede opgivende med øjnene... Utroligt stumpen ikke lærte det. Hun var rimelig rolig lige nu. Hun lagde mærke til nogen der stod og kiggede på dem alle og sendte dem et strengt blik som fik dem til at vende sig om og gå..
Hun rykkede sig væk fra skabet og gik hen og tog fat i Grimmjows hånd... "Spicy.. Han er ikke til at snakke fornuft med.. burde du havde lært.." hun kiggede over på Minato. "Jeg egentlig ligeglad... Du holder dig fra hende. Du har ingen ide om hvad hun har været igennem og hun har ikke brug for en som opfører sig som dig og gør sin kæreste gravid" hendes stemme var rolig men seriøs..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 9:35

"Prøv nu at høre.." han sukkede. "Jeg er ikke interesseret i hende overhovedet. På den måde I mener. Hun har brug for en ven, og jeg er hendes ven. Jeg ved sgu godt hun ikke har det godt. Uanset hvor meget jeg fucker op i mit eget liv kommer det ikke til at påvirke hende. Okay? Eller må Lily ikke have venner for jer?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 9:47

Grimmjow kikkede koldt og en smule ligeglad på Minato "Hør blondie jeg er faktisk en smule ligeglad med hvad du mener.. Lily kan godt have venner bare ikke folk som dig som ikke gør andet en at såre hende.. Så hvorfor tager du ikke og høre efter hvad vi siger og holder dig pænt fra hende.. Ellers kan det godt være at jeg vil sætte min højre hånd på prøve.." Han mærkede at Lotus havde taget fat i hans hånd og gav den et kort klem før han slap igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 9:49

Lotus blev stående... Hun havde mange ting hun ville sige, men Grimmjow sagde det, og hun følte ikke der var nogen grund til at blande sig i det lige nu. Selvfølgelig var hun også sur, men.. det gavnede ikke hun stod og skældte ud også. Men en ting var at Minato skulle holde sig fra Lily
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 9:51

Minato trak på skuldrene. "Jeg er ikke bange for dig. Eller for at få tæsk. Jeg har netop sagt undskyld for at jeg har såret hende. Jeg er ligeså lidt interesseret i at hun skal blive såret som I er."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 9:56

Grimmjow var efterhånden blevet klar over at han ikke kunne nå igennem til Minato så han gjorder hvad han nu var bedst til nemlig at gå lige i hovedet på folk.. Han tog de sidste skridt helt hen til Minato og skubbede ham hårdt op mod skabene og kikkede koldt på ham "Jeg siger det kun en gang mere Minato... Du holder dig fra Lily er du med!."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:00

Lotus der stadig stod på gangen blev en smule overrasket over det der nu skete, og så igen gjorde hun ikke. Hun sukkede opgivende.. Typisk Minato.. Den dreng var altid i problemer.. Hun lænede sig imod skabet med armene over kors og holdt øje med om der kom nogle lærer.. Grimmjow skulle ikke ende i problemer
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 10:06

"Gu' vil jeg ej," sagde Minato med falsk rolighed i stemmen. "Hvad er egentlig dit problem med mig? Jeg prøver faktisk at gøre ting så godt som muligt."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 10:21

"Hvad der er mit problem? Du er mit problem.. Fra dag 1 er du kun gået i vejen. Sået folk jeg kender og alt for rap i munden uden noget til og bakke det op med" Grimmjow var faktisk ved at blive en smule sur og prøvede at lade vær med at slå Minato.. Han knyttede sin højre hånd og kikkede nærmest ned på Minato som om han ikke var andet end et lille myr som ikke var hans tid vær..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:25

Lotus lagde mærke til Grimmjows temperament der bare steg.. Hun gik væk fra skabet og over og lagde en hånd på hans kind... "Spicy... Han er ikke værd og lade din dag blive ødelagt af..." hun smilede lidt til ham før hun kiggede på Minato.. "Jeg har ikke lyst til at se min lillesøster så ked af det som hun var den dag, og jeg lidt ligeglad med om du sagde undskyld.. Jeg har længe forsøgt og beskytte hende imod det, og så kommer du... Vist bedre for hendes skyld du holder dig fra hende" hun så bare koldt på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 10:28

Han var faktisk ikke bange, indså han. Bare vred. "Jeg siger bare sandheden. At den ikke passer dig kan sådan set ikke være mit problem.. Jeg aner ikke hvorfor hun blev ked af det i biblioteket," sagde han så henvendt til Lotus. "Det på toilettet var ikke engang min skyld. Men jeg sagde undskyld alligevel for hendes skyld. Jeg gider sgu ikke stå til regnskab for ting jeg ikke har gjort!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 10:40

Grimmjow kikkede vredt på Minato og mærkede godt Lotus ved sig "Okay stump jeg lader dig være for nu ihvertfald.. Men hvis jeg finder ud af at du har sået Lily igen eller har rørt hende så håber jeg for dig at du er god til og stikke af.." Det var ikke nogen tom trussel som Grimmjow gav ham og han slog venstre hånd hårdt ind i skabet ved siden af Minato's hovedet som bevis. Han mærkede svagt at skabet gav efter men tog sig ikke det store af det.. "Du kan snakke med hende alt det du lyster blondie men hvis du såre hende eller rør hende så er du færdig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 10:43

Lotus kiggede på Minato og så Grimmjow. Hun brød sig ikke om Lily snakkede med Minato, men hun kunne nok godt leve med det, så længe han ikke sårede hende. Hun tog blidt fat i Grimmjows venstre arm og trak den ned til sig.. "Kom Spicy... Hvis han ikke fatter det nu fatter han det aldrig" hun sendte ham et roligt smil... Hun ignorerede nu bare Minato. Der var sagt det der var nødvendigt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Lise Man 31 Dec - 10:58

Han svarede ikke, kiggede bare roligt igen på Grimmjow. Blinkede dårligt nok da der blev slået ind i skabet.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Shika Man 31 Dec - 11:01

Grimmjow fjernede sig langsomt fra Minato og stoppede til sidst op igen og kikkede ham op og ned før han fnøs og vendte sig om og samlede Lotus op igen "Hvad fanden tænkte jeg på en splejs som dig vil aldrig blive god nok til Lily.. fatter faktisk ikke hvad Røde ser i dig men det må sku være hendes sø at sejle er sku ligeglad med hvad hun gør eller ikke gør med dig.." han vendte kort hovedet og kikkede koldt på Minato før han begyndte at gå mod elevernes dorms..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Felixnyuu Man 31 Dec - 11:03

Lotus lagde armene om halsen Grimmjow og gav ham et kys på kinden og nussede ham så blidt med hånden.. "Er du klar over hvor glad jeg er for du passer så godt på Lily?" Hun smilede og skænkede ikke minato et enkelt blik
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Mellem timerne // en smule provo // - Page 2 Empty Sv: Mellem timerne // en smule provo //

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum