Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efter timerne (åben for alle)

2 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Tors 16 Aug - 8:45

Døren blev åbnet og Grimmjow kom ind slæbende på en taske. Han havde været oppe og hente sin gi og ville til og træne lidt.
Han åbnede et skab og smed tasken på gulvet imens han trak sin tanktop over hovedet.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 8:50

Kira kom gående ud af badet med et håndklæde om livet, hans hår var stadig vådt og dryppede ned på hans bare overkrop, hvor dråberne trillede til de ramte håndklæde. Hans hår hang bare løst ned over hans ansigt.. Han slog det væk med et hurtigt ryk med hovedet.. Han fik øje på grimmjow "Ohh hej grimm, lidt træning?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Tors 16 Aug - 9:05

Minato skulle ned og hente sit håndklæde til vask, så han kom også traskende. Han nikkede til Grimmjow (fordi det burde han vel.)
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Tors 16 Aug - 9:15

Grimmjow løftede hovedet da Kira snakkede til ham og svarede "Jah tænkte at det nok var bedre at bruge en sandsæk end en person til aggression"
Han nikkede til Minato da han gik forbi men sagde ellers ikke noget. Han smed sin tanktop ind i skabet og begyndte at åbne sine bukser..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:17

Kira gik hen til sit skab og smilte til Minato da han gik forbi ham "Hej mester.." han åbnede sit skab og begyndte at tage tøjet ud og ligge det på bænken "Hvad går dig på?" han kiggede på grimmjow og så minato. de havde ikke rigtig hilst, var det ham han var sur på?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Tors 16 Aug - 9:26

Minato forholdt sig afventende. Rodede lidt efter håndklædet.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:26

Kort efter kom Kakashi ind i lokalet, efter endnu en solo trænings session, let svedende, og stillede sin vandflaske fra sig, hilste på folk med et nik, hvorefter han åbnede sit skab for at få fat i sine håndklæder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Tors 16 Aug - 9:33

Grimmjow nikkede til Kakashi da han kom ind og skubbede sine bukser ned og satte sig på bænken og tog den af resten af vejen. "Jeg er ikke sur på blondie Kira. Det er noget hjemmefra som jeg fik en opringning om. Hvilket minder mig om har du fået besked om at dojo'en er lukket Kakashi?" Grimmjow vendte blikket mod Kakashi..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:36

"Nååh i dag fandt man det rigtige bad" han kiggede flabet på Kakashi. Kira smed håndklædet og tog et par tights på (boksershorts der sidder tæt) og begyndte at tørre håret. Han kiggede på Minato der var helt stille.. Han kunne ikke lade være og blive bekymret, han var meget bekymret for folk, og venlig.. "Hey er du okay derover?" han kiggede spørgende på Minato

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Tors 16 Aug - 9:40

"Hvem? Mig?" Han så forvirret op. "Ja..? Henter vasketøj..?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:47

"Næ, det havde jeg ikke... Nå.. Det betyder vel så at min prøve bliver udskudt endnu mere..." han sukkede. "Well. Så kan jeg også komme helt op igen. Er stadig ikke helt vandt til øjet, jo."

Dernæst så han på Kira, lo sarkastisk, dog efterfulgt af et smil. "Som sagt skulle jeg bare hente min trøje derinde, Kira. Det var Grimm's skyld jeg glemte den inde ved tøserne, jo." Han fandt sine håndklæder, lagde dem på bænken, og begyndte at smide gi'en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Tors 16 Aug - 9:53

"Er jeg ked af men sensei var nød til og rejse og jeg aner ikke hvornår den gamle vil være hjemme igen. Og det var ikke min skyld at du glemte den du kunne bare have ladet vær med at tabe den på gulvet. Man skulle tro du aldrig havde set en pige nøgen før Kashi" Grimmjow smilede flabet mens han sagde det sidste.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:55

Kira valgte at overhøret Kakashis kommentar, han gad ikke lade noget påvirke hans humør. I stedet svarede han Minato "du virkede bare så tavs, og som om du var bange for noget...?" Imens trak han en t-shirt over hovedet. han kiggede på minato over skulderen og smilede.. "Ikke tænk på det, skulle bare tjekke, det sådan jeg er" han tog sine bukser ud af skabet og begyndte at tage dem på


Sidst rettet af Kira Takuma Tors 16 Aug - 10:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Tors 16 Aug - 9:58

Han smilede beroligende til Kira. "Jeg er ikke bange for noget. Ville bare ikke afbryde Jer mens I snakkede, men tak fordi du bekymrer dig om mig."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 10:02

"For fanden da, Grimm," han grinede og puffede let til ham. "Du ved godt det ikke var derfor. Godt nok har jeg ikke været sammen med nogen tøs på det sidste, men det betyder ikke at jeg bliver overrasket over at se en kvindekrop," han grinede, smed endelig boxershortsene og samlede sine to håndklæder op. "Da især ikke med det jeg læser, and you know it." endnu et grin, før han gik ud til badene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Tors 16 Aug - 10:14

Grimmjow kom med et grin og svarede Kakashi imens han tog sin gi ud af tasken og tog bukserne på "Så alt det med Gen og dig er ikke sandt eller hvordan Kashi"

Han kikkede over på Minato da han havde bundet sine bukser "Du afbryder skam ikke blondie og hvorfor skulle Kira ikke bekymre sig? Du ser ud til at være nede over et eller andet. Noget du vil snakke om?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 19:34

Kira smilte til Minato og lukkede sin bukser. han skulle til at sige noget da Grimmjow snakkede og han kiggede på ham og smilte "Nåh jeg ikke den eneste der havde fået det indtryk, det da altid noget" Han grinte lidt og begyndte at tørre håret lidt mere med sit håndklæde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Fre 17 Aug - 2:18

Et suk. "Jeg har en del at tænke på," han kiggede ikke helt venligt over på Grimmjow. "Men jeg tror godt jeg kan klare det selv. Ikke lige noget jeg har lyst til at snakke om her, sorry." Han smilede til Kira igen, no hard feelings der.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 3:34

"Du ved udmærket godt at det er sandt, Grimm." grinede Kakashi ude fra badet. "Det er da hygge at jeg har fået ham som roomie i år." endnu et grin, før han tændte for bruseren og trådte ind under strålen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 3:39

Grimmjow kikkede på Minato og kom med et grin "Hva er du stadig sur over det nickname blondie?" Han vendte sig og smed bukserne ind i skabet, tog sin vandflaske og lukkede skabet "Selfølgelig er du ikke den eneste der kan se det Kira. Knægten lyser jo nærmest af jalousi, det tager da ikke en skovl at regne ud at der er noget galt"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 4:33

Kira tog sine ting fra skabet og smilte til minato før han kiggede på Grimmjow "Nu er i jo heller ikke søde ved ham vel..." han rullede lidt opgivende med øjne med et halvt smil på læben.. "Nååh jeg skal have ordnet nogle ting, har lige lidt planer" han smilte en smule hemmeligheds fulgt og råbte til Kakashi "Hyg dig derude" han kiggede derefter på Minato og Grimmjow "Også jer..." han vendte sig om og gik ud af omklædningsrummet

//Kira er ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Fre 17 Aug - 10:22

Suk. Han fandt håndklæderne. Føj for fanden. Hele lortet i det skab skulle vaskes. "Jeg er faktisk lidt ligeglad med hvad du kalder mig."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 10:26

Alt var nu stille ude fra kakashi af - altså, medmindre man talte den svage nynnen af en af de selv skrevne sange mens han fik proppet shampoo i håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Shika Fre 17 Aug - 10:30

Grimmjow smilede flabet mens han vinkede over skulderen til Kira "Ses". Han rykkede sig fra hvor han stod og gik hen forbi Minato "Jeg ville tage det shit der og få det vasket. Jeg smutter ind og træner"

Han gik hen til døren ind til hallen og åbnede den.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Lise Fre 17 Aug - 10:32

"Sådan set også min plan," kom det fra Minato der stadig havde ryggen til. Yuck, måske skulle han kogevaske det hele.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Efter timerne (åben for alle) Empty Sv: Efter timerne (åben for alle)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum