Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 11:40

Moka stod i biblioteket.. Hun kiggede på nogle bøger i reolen, eller det gjorde hun egentlig ikke. Hun gad bare ikke blive forstyrret mere af små 1ger der ville have hendes hjælp.. pff.. små børn... Hun havde været igennem hele skolen, og alle steder havde de stoppet hende.. især de der små nuttede uskyldige drenge.. pff håbløse.. hun havde trykket op i sin bluse for den ene som var blevet helt rød i hovedet... Den her skole, den var bare håbløs.. hun var der kun pga sheena, som hun ikke vidste om kom igen. og fordi hendes forældre forlangte det.
Hun havde ikke gidet tage skole uniform på endnu, hell no om hun ville have det pis når de ikke var officielt begyndt.. Nooo way.. Hun havde sine mørke cowboybukser på hende og hendes t-shirt der var kort så man kunne se maven. Hendes lange sorte hår hang fladt ned af ryggen, hun havde farvet det i ferien og var faktisk blevet ret glad for det. Hun kørte fingeren henover en bog... *Naturens egen mad* yeah... right... pff...


Sidst rettet af Felixnyuu Man 12 Aug - 13:59, rettet 1 gang
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 12:02

Trace havde fået at vide i informationen, at han skulle hente sine skolebøger på biblioteket. Han ville sådan set hellere hen og se sit værelse og ligge sine ting, men hvad fanden... det var vel det praktiske først.
Han trådte ind på biblioteket, stadig slæbende rundt på sin store, sølvfarvede rullekuffert, og så sig omkring. Wauw... det var noget af et bibliotek. Det var jo enormt!
Han så et par ældre piger sidde ved et bord og stirre på ham, og indså hurtigt at han stod med vidt åben mund, fordi han var så imponeret. Han lukkede den hurtigt igen og smilede kort til dem, før han gik videre, længere ind i rummet. Var det så unormalt, at han var imponeret over stedet, at de behøvede at stirre? Eller var det måske bare den store, hvide sweatshirt med kaninører, de stirrede på? Ikke fordi det betød noget for ham... han havde fået den af sin lillesøster, og han elskede den.
Han stoppede op. Hvad var det for nogle bøger, han skulle have igen? Han fik øje på en mørkhåret pige, der stod et lille stykke fra ham og rodede ved nogle bøger, og gik hen og prikkede hende på skulderen, "hey, kan du hjælpe en ny elev?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 12:11

Moka hørte nogen gå tættere på hende, en kuffert afslørede vedkommende.... alt der forgik i hendes hoved var 'gå videre.. lad mig være.. gå videre' og så skete det.. en prikken på skulderen efterfulgt af endnu en bøn.. Hun lod sin hånd falde opgivende ned... for fanden da også...
"Det var da helt utroligt... ligner jeg sådan en personlig guide eller hvad?" hun drejede sig rundt og imens forsatte hun "jeg er godt nok træt af...." hun stoppede da hun så vedkommende bagved.... Noo det kunne ikke være ham, nej.. vel? eller kunne det? Hun lagde mærke til kaninørerne... Nej, nej det kunne ikke være ham.. Hun lænede sig tættere ind imod vedkommende og kiggede på ham under hætten... fandme så.. "Trace hva fanden laver du her? Kom ikke her og sig du savnede mig så meget... Hør her skat. det var en gang, get over it" hun smilte  flabet til ham og rettede sig op igen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 12:22

Trace plantede et bredt smil på sit ansigt til, når personen vendte sig om, men det forsvandt straks, da han pludselig blev skældt ud. Okay, så... flot skole. Lede elever. Det var jo super.
Han overvejede, hvad han skulle svare igen, men før han fik brug for det, blev den mørkhårede pige med ét venligere. Hvorfor kendte hun hans navn? Og hvad mente hun med-- vent... havde de været sammen? Tja... der var kun en måde at finde ud af det på. Han ignorerede hendes spørgsmål og spurgte i stedet med et tænkende blik, "har vi knaldet eller...? Hvad hedder du?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 12:29

Moka der havde rejst sig ordenligt op og bare stod og kiggede på Trace. Det mente han bare ikke... No way in hell han ikke kunne huske hende, det var bare ikke muligt... forbandet lille snotunge!
Hun tog fat i hans trøje med begge hænger og hev ham tættere på... "Prøver du og sige du ikke kan huske mig?" hun smilede stadig flabet men var også en smule irriteret... Det var et direkte angreb imod hendes selvtillid, og det var bestemt ikke noget hun kunne lide...
Hun slap ham og fik igen et flabet smil på læberne da hun fik samlet sig lidt.. Hun gik roligt rundt om ham og kiggede op og ned af ham før hun stoppede ved siden af ham lænet en smule imod ham... "kom nu.. kan ikke være så svært og huske... Det diskotek, den dans, den taxa.." hun snakkede mere flirtende og drejede sig rundt så hendes ryg var imod hans overkrop kort før hun igen vendte sig om så hun kunne se ham i øjnene... "sengen... gulvet.... bordet... vinduet... gulvet igen.." hun blev stående foran ham lænet let frem og kiggede på ham med sine meget røde øjne.. hun lænede sig helt ind så hun kunne hviske ham i øret "hvor mange piger kender du lige der kan få dig til at skrige deres navn når du kommer?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 12:39

Trace spærrede øjnene let op, da han pludselig blev hevet ned mod hende. Ikke den reaktion han regnede med. Han krummede sine øjenbryn let i en grimasse, der tydeligt viste, at han tænkte sig om. Fuck... nej, han kunne altså ikke huske hende.
Da han blev sluppet, stod han helt stille en smule stiv i kroppen. Diskotek, dans, taxa... niks. Det havde han prøvet så mange gange. Stadig ingen idé om, hvem fanden hun var. Han tænkte så det knagede.
Jo mere hun sagde, jo mere irriteret blev han på sig selv, over han ikke kunne huske det. Hvorfor kunne han ikke huske det?! Sengen... bordet... gulvet...
Endelig var der en klokke, der ringede, men først da han hørte, hvad hun hviskede i hans øre, blev han sikker. Han trådte et halvt skridt tilbage for at kunne se ordentligt på hende og smilede så skævt, "... Moka."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 12:43

Hun tog den ene hånd på den ene hofte og skød den modsatte hofte ud af "well no shit sherlock... Tog dig lidt tid.. Kom ikke her og sig du blevet langsom.." hun smilede flabet og lænede sig imod bogreolen bag hende med armene over kors under hendes bryst..

"Nååh.. men fortæl mig så hvad du laver på dette ynkelige sted, mindes ikke ligefrem dit sted virkede rigt da jeg var der, selvom det kun var en gang.." hun smilede lidt for sig selv, og tog en tot af sit hår og kørte fingrene igennem det. Hun kunne ikke lade være med inderste inde og være irriteret over hun var så svær og huske, pff.. han skreg hendes navn, han burde ikke have glemt hende...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 12:52

Hallo, hun kunne ikke bebrejde ham, tænkte han ved sig selv. Hun så anderledes ud. Ældre, ny hårfarve... og så var han altså sikker på, at hendes bryster var vokset. Ikke fordi de var små, dengang de var sammen, men... wow.
"Hey, min fars lejlighed er da fantastisk," sagde han ironisk og med et smørret smil. Han trådte hen til et lille bord, der var stillet mellem bogreolen, Moka stod op af, og bogreolen ved siden af, og hoppede op at sidde på det, så hans tåspidser kun lige kunne nå gulvet, før han svarede på hendes spørgsmål, "men nej, seriøst, jeg vandt nogle penge på et skrabelod og brugte pengene på skolen her. De blev godt nok ved med at sige i telefonen, at det var dumt at starte midt i året, men hvad fanden... jeg er spontan," han løftede begge øjenbryn en smule, "ooog du er her, fordi du er rig, gætter jeg på. Du gav i hvert fald rimelig mange drinks til folk den aften, kan jeg huske, hm? Du må have nogle penge."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 12:58

Moka blev stående og fulgte ham med blikket... Godt være han havde en små tøset trøje på, men han virkede ikke som om han var blevet tøset.. eller var han? Måske var han, det var jo kaninører. Hun smilede lidt over sin egen tanke alt imens hun lyttede til ham.

"Hvorfor bruge pengene på en skole? jeg er her kun fordi det mine forældres ønske.. ikke ligefrem fordi det noget jeg vildt glad for.. Skolen her er simpel og stort set alle her er nogle små pive unger." hun kiggede skævt på ham ud af øjenkrogen før hun kiggede rundt på eleverne... "Rig? tjoh.. har aldrig manglet hvad jeg ville ha, eller det skulle være god underholdning.. det ikke noget man kan købe" hun smilede slesk for sig selv. penge var ikke noget hun normalt gik så meget op i.. hun var for vandt til det..

hun skubbede sig selv væk fra reolen og stod og kiggede på ham.. "så nu skal du gå her? og hvad er din plan så? nu har du valgt og smide dine penge efter det.. hvorfor? så vidt jeg mindes.." hun gik roligt tættere på ham og stoppede ved siden af bordet og kørte en finger hen over bordpladen ved siden af hvor han sad "så gør du ikke noget uden der er en god grund... eller er du blevet blød?" hun havde fået en drilsk og provokerende tone..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 13:09

Sikke hun kunne genere skolen. Måske var det bare fordi, hun var lidt kræsen. På den anden side, så gik hun i seng med ham, tænkte Trace, og kunne ikke lade være med at smile let over sin lille tanke-joke, alt imens han lyttede til hende.
Hans blik fulgte hende, da hun gik over til ham og med en charmerende og rolig tone svarede han, "bare rolig, jeg er præcis, som du husker mig. Køber ikke drinks til piger, med mindre jeg ved, de tager med mig hjem bagefter."
Okay, han løj, men hun stod dér og var lidt småflabet. Hun fortjente at blive sat på plads, selvom han udmærket godt vidste, hun ikke var en nem nødt at knække. Han huskede, at hun var meget... dominerende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 13:13

Hun satte sig ned ved siden af ham og kiggede på ham med hovedet drejet let til siden med hagen imod skulderen... "jeg mindes ellers jeg gav drinks, og selvom du måske har glemt det.. så har du lige selv sagt det" Hun sendte ham et flirtende blik før hun rykkede sig helt op og sidde så hendes knæ var på kanten af bordet og hun lagde sig ned på ryggen med armene oppe over hovedet.

"men så svar mig på det her.. hvis du er præcis som dengang, hvorfor render du så rundt i en trøje med kaninører.. Du virker ret fimset og... slap" hun grinede let og bed sig i læben imens hun kiggede op i loftet. Nu var dagen da ikke SÅ kedelig mere. Og hey hvem ved, måske fik hun fred for alle de nye nu hvor hun ikke sad alene... Nolge piger gik forbi og kiggede på hende og så på trace og på hende igen. De så en smule rystede ud og skyndte sig og gå videre igen. Moka ignorerede dem bare, hun havde set dem ud af øjenkrogen.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 13:22

"....." Trace kiggede kort på hende og så væk igen på bogreolen foran dem, der var fyldt med utallige farverige bøger i alle størrelse og tykkelser. Den måde hun lå på... den mindede ham om dengang. Nu blev han ærlig talt lettere rystet over, at han ikke selv kunne huske hende. Det var nok noget af det bedste sex, han havde fået.
Han så hurtigt ned på hende igen, da hun generede hans trøje, og skulle ærlig talt til at blive lidt vred, fordi den betød så meget for ham, men kunne så godt lidt se, hvad hun mente. Den var sgu fimset.
"Jeg har fået den af min søster," svarede han kort og smilede så selvsikkert, idet han fortsatte, "desuden er det kun rigtige mænd, der tør gå rundt med en kanintrøje i offentligheden og skide på, hvad andre siger. Har jeg ret eller har jeg ret?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 13:28

Moka der lå på bordet og viste mave tog sig som altid ikke af andre der kiggede, ville de kigge kunne de kigge.. det galt også Trace og hun lagde da også mærke til han kiggede og smilede let for sig selv. Hun havde bestemt intet imod og møde ham her, det vakte gode minder. Han var jo trods alt en af de få fyrer som havde formået og tage kontrollen fra hende, der var måske et par stykker mere, men ikke på samme måde.. der var noget over ham..

Hun smilede let og kiggede op på ham "søster? vi snakkede ikke rigtig så meget om sådanne ting, så havde jeg ingen ide om du havde" hun havde egentlig heller ikke været interesseret.. der var kun en ting hun ville have for ham dengang og det havde hun satme også fået. "Men jo du har ret.. Det kræver sin mand, medmindre man er en fimset lille genert lort." Hun strakte armene helt og vred sig lidt på bordet for at strække sig helt inden hun igen lå helt afslappet. "Men du har nu også altid været noget for dig selv. Og selvom du måske er en nar og ikke kunne huske mig.." hun lod sin ene hånd kører ned og lavede cirkler om sin navle med pegefingeren imens hun kiggede op i loftet. "så kan jeg sagtens huske dig, trøjen gjorde mig bare i tvivl.." tonen var om muligt mere flabet end før
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 13:40

Trace kiggede ned på hende, mens han lyttede. Hold kæft, hvor var hun egentlig sej. Han havde fuldstændig glemt, hun var sådan personlighedsmæssigt. Han havde vist ikke fokuseret meget på hendes personlighed tilbage på diskoteket. Eller hvad hun sagde for den sags skyld. Men det var hendes egen skyld, når hun osede af sex på den måde, som hun gjorde. Og hun vidste det. Det vidste han, hun vidste.
Han rettede i stedet blikket mod hendes finger, der bevægede sig i en cirkel om hendes navle og mumlede, "godt at vide," han fik en pludselig lyst til at spørge hende om noget, og spurgte så, stadig med blikket på fingeren, "men, hey, hvis jeg var så mindeværdig, hvorfor kontaktede du mig så aldrig igen?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 13:44

Moka kiggede op på ham og stoppede for en stund med at kører fingeren om sin navle.. Normalt ville hun bare have svaret koldt for ja, det var det hun gjorde.. One night no more.. men noget fik hende til at tvivle på hvorfor. Hun kørte igen fingeren rundt i cirkler imens hun lå lidt og kiggede på ham, en skam han gemte sig under den hætte, det var svært og se ham ordenligt. Hun tog en kort beslutning og flyttede sin hånd fra sin mave og hev hans hætte af og kørte så i cirkler igen på maven.

Hun så op i loftet og med en stemme der lød kold svarede hun "Jeg ikke typen der gør det mere end en gang med en uanset hvor godt det er... I mænd har det med at blive ret klistrende og forvente alt muligt hvis man gør det.." hun løj jo egentlig, vidste hun godt.. hun havde en helt anden grund men det kunne hun ikke se hvorfor ragede ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 13:52

Trace blev overrasket, da hans hætte pludselig blev revet af, men han tænkte, at den nok irriterede hende. Måske syntes hun, det var pinligt at sidde sammen med ham, når han havde den på, hvilket var fair nok.
Da hun havde svaret på hans spørgsmål, gik der lidt tid med stilhed, før han kiggede ned på hende, smilede bredt og lystigt sagde, "okay, fino!"
Han hoppede ned fra bordet, spredte hendes ben og stillede sig ind mellem dem, før han skiftede emne, "men søde, rare, smukke Moka, kan du ikke hjælpe mig med at finde bøgerne, jeg skal bruge til skoleåret? Jeg er jo ny, og det hele er så nyt, og jeg er så forvirret," sagde han med en tydelig falsk uskyldighed, mens han barnligt skød underlæben frem og så bedende på hende.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 13:57

Wow.. han accepterede bare det svar, well.. han var heller ikke en de tøsede disneyprinser der var på skolen.. næ næ.. han var en mand, det havde han bevist en gang for hende..

Hun lå afslappet da hun mærkede bordet give sig fordi han hoppede ned og hun kiggede op af da han stillede sig imellem hendes ben. Hun kunne ikke lade være og smile lidt over hans opførsel... wow en smule ynkeligt og alligevel underholdende. Hun svingede sine ben rundt om ham og trak sig helt tæt op af ham imens hun satte sig op og med sit hoved helt tæt imod hans små hviskede hun med en forførende stemme.. "sidst du var imellem mine ben, mindes jeg du ville noget mere interessant end at finde bøger..." hun smilede flabet og provokerende "måske er du alligevel blevet svag og blød" hun holdt stadig fast om ham og sad med sine bryster mast imod hans brystkasse. andet var umuligt med den størrelse de havde. Hendes hænder holdt begge fast i kanten af bordet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 14:10

Pludselig var hendes ansigt helt oppe i hans. Trace smilede med let åben mund, da han hørte, hvad hun sagde, og svarede, lige så forførende med en drilsk undertone, "vi kan hurtigt finde ud af det."
Idet han sagde det, så han to piger ud af øjenkrogen, der kom gående forbi og kiggede meget mærkeligt på dem, før de satte tempoet op. Trace tog fat om Mokas ben og spredte dem en smule mere, så han kunne bevæge sig væk fra hende, "tusind tak, Moka, du giver mig allerede et dårligt ry," drillede han og to fat i håndtaget på hans kuffert. Han så igen på hende med en smil og en vis seriøsitet i øjnene, "men virkelig... bøgerne."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 14:13

Hun smilede flabet til ham og blev siddende først.. "OHh baby, jeg forbedre dit ry... At blive set sådan med mig, tro mig.. fyrene vil være skide jaloux og pigerne vil hungre mere efter dig end de allerede gør..." Hun smilede flabet.

Da han igen spurgte til bøgerne rullede hun opgivende med øjnene og hoppede ned fra bordet.. "okay så.. men så skylder du mig en" hun sendte ham et flirtende blik og gik forbi ham og på bedste moka manér vrikkede hun lige så meget med røven som hun plejede. Hun kiggede over skulderen "kommer du ? vi skal ned i den anden ende"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 14:23

Når hun sagde det på den måde, gav det måske mening... han huskede pludselig, hvordan han, dagen efter de havde været sammen, havde fortalt til sine venner, at han rent faktisk havde fået fat i 'hende den sølvhårede dulle med de store kasser', som hun så fint blev beskrevet som, og hvordan reaktionen fra dem var. Der blev godt nok uddelt mange high-five's den dag.
Han rykkede sig lidt til siden for hende og smilede smørret, "det er en aftale så," hvorefter han gik efter hende med kufferten rullende bag sig. Det gik først op for ham der, hvor heldig han egentlig var at kende en på skolen allerede fra starten af. Også selvom det var en, han havde haft et one-night-stand med. Hmm... men han burde nok ikke gøre det igen. De kunne sagtens lade være med at have sex. Intet problem. Desuden var hun kun sammen med folk én gang, det sagde hun selv.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 14:29

Moka der nu gik ved siden af ham kunne se lidt på ham uden af øjenkrogen, han så om muligt bedre ud end før. Hun bed sig selv i læben ved tanken om noget fra den aften og smilede en smule selvtilfreds. well gode minder var det.
"Havde aldrig troet du var sådan en skoledreng hvor alt skal være ordenligt fra start. tog mig 1 uge før lærerne fik mig påtvunget og hente mine bøger." hun smilede flabet og drejede om hjørnet. Der stod så en dude i vejen, en blonde høj dude som kiggede op og med et blev hans kinder røde da han så hende.. Han fik nervøst og usikkert trukket sig ind imod reolen så hun kunne gå forbi... "u-undskyld moka.. jeg.. jeg..." hun rullede bare opgivende med øjnene og gik videre uden at svarer ham... han så langt efter hende da hun gik videre og kiggede lidt undrende på Trace da han gik forbi..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 14:39

Trace grinede lidt over hendes kommentar og sagde med et stort smil, "du vil blive overrasket over, hvor nørdet jeg egentlig er. Hvor mange andre unge ville bruge en stor sum penge, de havde vundet, på en skole, hm?"
Da de næsten stødte ind i drengen, kunne Trace ikke lade være med at glo på ham. Wow... sikke en reaktion fyrene på skolen havde overfor Moka. Han ville vædde med, fyren havde den vildeste boner på i dette sekund. Der gik et sekund eller to, før Trace reagerede på, at hun var gået videre, og luntede hurtigt med hende, mens han fik tilsendt et sært blik fra fyren.
Han gik op på Mokas side igen og spurgte lavt, "hvad var der med ham?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 14:43

Moka grinede lidt over hans kommentar om pengene.. "hvorfor tror du jeg spurgte why du valgte skolen, men du svarede mig ikke"... Hun gik videre efter de næsten var stødt ind i fyren ligeglad med han ikke helt var med, han kunne indhente hvis han ville have hendes hjælp..

Hun smilede let over hans kommentar.. "Og du siger du nørdet, burde det så ikke være indlysende?" hun grinede lidt flabet og trak sit hår om på den ene skulder væk fra ham så hendes ansigt ikke var gemt bag håret mere og hun kiggede på ham... "Han forsøgte sig engang, og så igen.. og igen... tror vist det en 4 gange i alt.. det har været fra middag invitation til invitation og uforpligtende sex.." hun trak lidt ligegyldigt på skuldrene.. "Han har fået nej til alt.. Gider ikke nedlade mig til noget jeg ved jeg kan få bedre end. det betyder dog ikke jeg ikke kan morer mig lidt" hun smilede flabet og stoppede op ved en skrank der var foran dem.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 14:48

"Ah," Trace stoppede også op ved siden af Moka, så tilbage på, hvor de lige var kommet fra og smilede så skævt til hende, "stakkels fyr. Men hvis det er uforpligtende, så burde du måske bare..." han fortrød lidt det sidste, han sagde og kiggede så på skranken foran dem, mens han med et suk fortsatte, "lige meget. Det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i. Nå... bøgerne..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 14:54

Hun kunne ikke lade være og føle sig en smule forulempet over den kommentar... Bare.... Pff.. godt være hun havde uforpligtende sex, men i det mindste gjorde hun det ikke med en hver.. i det mindste havde hun respekt nok for sig selv til kun at vælge dem der virkelig var det værd...
Hun bed sig selv i læben men denne gang var det ikke af samme grund, denne gang var det fordi hun var irirteret... "bare..... " hun så koldt på ham.. "godt være du bare har sex med folk du så ikke kan huske bagefter, men sådan er jeg ikke...! jeg lader mig ikke nedværdige til hvem som helst, ville gøre mig billig og er jeg bestemt ikke..."

Hun stod rankt med den ene hånd på den ene hofte og kiggede koldt på ham og gik så et par skridt tættere på og halvt hviskede med en kold stemme "men ser ud til jeg måske valgte forkert en gang, men hey... selv den bedste kan begå fejl... Men i det mindste kan jeg huske alle jeg har nogensinde har været sammen med..." Hun rykkede sig væk igen og drejede om gik et par skridt væk før hun stoppede igen.. "du får bøgerne her... har holdt mit løfte...." hendes stemme var stadig kold og hård.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum