Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 15:06

Trace stirrede undrende på hende uden at sige et ord, mens hun snakkede til ham. Hvorfor hidsede hun sig sådan op? Han sagde jo, han vidste, han ikke skulle blande sig. Det røg ud af ham - sådan noget sker. Da hun endelig var færdig med at skælde ud, kunne han alligevel ikke lade være med at smile en smule, fordi han aldrig havde forestillet sig hende blive så sur over sådan noget.
".... Jeg vidste ikke, det betød så meget for dig, at jeg havde glemt dig," sagde han, da hun havde vendt sig om og gået lidt væk, stadig med det lille, lettere imponerede smil og fortsatte i en monoton tone, "men det er okay, du ser mig som en fejl. Uden fusere ville du jo aldrig kunne kende forskel på dem, og så dem, du virkelig nød at være sammen med."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 15:21

Hun stod bare der og kiggedd på ham lidt.. hun var såret men for stolt til at indrømme det overfor sig selv, og slet ikke andre.... "så det jo passende det var en gensidig fejl... når man ikke kan huske den anden kan det ikke være andet..." hun var stadig kols og viste ingen følelser i sin stemme... hun burde gå... hvorfor spilde sin tid på en som ham... mænd var det ikke værd og havde de aldrig været... det var derfor hun kun knaldede dem en gang.. hun var ved at vende sig om men en tanke naede hende... "desuden når du ikke engang kunne huske mig, hvorfor så spørger hvorfor jeg ikke ringede? Det gør de små tøser du normalt er sammen med måske? Eller er det fordi du har fortrængt mig fordi det jeg knuste dit hjerte da jeg ik ringede?" Hendes tone var flabet og lettere hånlig
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 15:32

Trace så på hende. Hans blik var koldt, men hans smil var stadig som malet henover hans læber. Han blev ikke det mindste påvirket af hendes ord. I hvert fald ikke på den måde, hun tydeligvis prøvede at påvirke ham på. Han blev bare mere og mere fascineret over, hvordan hun opførte sig. Hvordan hun slet ikke var, som han havde troet dengang. Ikke at det var en dårlig ting, bare... uventet.
"Er det ikke lige meget? Jeg fortryder det ikke, du fortryder det åbenbart, så er den vist ikke længere," han kunne se en ældre dame med runde briller ud af øjenkrogen lunte hen mod skranken og smilede så en smule bredere, "men jeg klarer den herfra. Tak for hjælpen, søde Moka," og så vendte han sig om mod bibliotekaren og spurgte om bøgerne til 2. årseleverne.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 15:40

Moka stod rankt og kiggede koldt på ham.. hun ville ikke lade ham ramme hende, ingen fik lov til det mere. "Du kan jo ikke huske det, hvilket gør det umuligt for dig og sige du ikke fortryder det. Ved du hvorfor jeg valgte dig?" Hun lod ham ikke svarer før hun fortsatte lige monotont "fordi du virkede anderledes. Unik" mere sagde hun ikke før hun vendte sig om og gik videre ned af gangen.. pff mænd de alle ens, og kan kun bruges til lidt sjov ikke andet.. hun gentog tanken igen og igen for sig selv i hovedet.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Aug - 15:52

Trace skulle virkelig anstrenge sig for ikke at ryste på hovedet af hende. Sikke meget drama hun kunne få ud af én lille, dum sætning. En dum sætning, han ikke engang færdiggjorde, fordi han godt selv vidste, det var forkert sagt. Tsh. Men det måtte hun selv om. Frk. jeg-gik-i-seng-med-dig-efter-at-have-kendt-dig-i-3-timer-men-jeg-er-ikke-billig skulle ikke ødelægge hans allerførste dag.
Han fik bøgerne bippet i hans navn, puttede dem i sin kuffert og gik ud fra biblioteket.

//ude owo//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Felixnyuu Man 12 Aug - 15:55

Moka var ikke stoppet på noget tidspunkt på ve ud af biblioteket. ? Hun gik målrettet, og vidste udemærket godt hvor hun skulle hen..

//ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo// - Page 2 Empty Sv: Endnu et år. Huuurrraaaaa..... (indsæt masser ironi) //er lidt provo//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum