Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når ingen kigger (PRIVAT)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:38

Et grin var på hans ansigt "Ja hvorfor dog ikke selv om det dog ikke kan blive værre end blondie og røde.." Han lænede hovedet frem og kyssede hende blidt på halsen "Og hvor længe jeg står med dig her? Ikke så længe i nu.. Kan jo ikke have at nogle for gode ideer og så skal jeg passe på ikke at overbruge min venstre arm.." Han kikkede hende i øjnene og lænede sit hovedet frem og kyssede hende på munden før han ventede på at hun gav slip med sine ben så han kunne lade hende dumpe ned på gulvet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:40

Hun lagde instinktivt sit hoved lidt på siden da hun fik et kys på halsen men rejste det hurtigt igen.. Hun smilede sødt til ham. Hun gengældte hans kys og lod sig glide roligt ned fra ham "Nogle får gode ideer med hvad?" hun havde ikke helt forstået det og stod nu på gulvet og kiggede på på ham tæt op af ham. Hendes hænder lå rundt om hans liv.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:43

Han trak lidt på skulderne og kikkede ned på hende "Om os og hvad vi laver i dojo'en.." Han gad endeligt ikke at rykke sig men hans mave gjorder han opmærksom på at det snart var mad tid.. Et suk kom fra ham og han kløede sig lidt i nakken "Jeg tror det snart er mad tid.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:45

"Ohhh.." hun smilede lidt.. det var ikke fordi det normalt gik ham på, men der måtte være en god grund jo... Hun smilede lidt over hans kommentar "Jeg spiste inden jeg kom herind, desuden..." hun kiggede ned af sig selv efter hun havde sluppet ham.. "Så trænger jeg til et bad..." hun smilede lidt og vendte om og gik roligt henover måtterne imod kanten "du kan jo gå ned og få noget mad så... Ædedolk" hun kiggede drilsk over skulderen og sendte ham et flabet smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 10:53

Et svag latter kom fra Grimmjow "Fint nok så smutter jeg ned til kantinen og finder noget mad.. Og jeg spiser da ikke hele tiden.. Kun når jeg kan komme til det.." Et grin var på hans ansigt og han kikkede efter Lotus da hun gik..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 10:57

"det det samme spicy" hun grinede lidt og hun tog sin trøje på og kom i tanke om sin cd... "ohh right.." hun vendte om og gik forbi grimmjow og hen til anlægget.. "jeg glemte min cd.." hun tog den og smilede da hun gik roligt hen imod ham igen og imod det sted hendes sko stod
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Shika Ons 26 Dec - 11:01

Grimmjow smilede blot og gik hen til sine egne sko og tog dem på og ventede på at Lotus var klar før han åbnede døren og ventede på hun gik ud af døren.. Han bukkede sig lidt ned og kyssede hende på halsen kort "Jeg finder dig senere Lotus.." Et skævt smil kom fra ham og ham lukkede døren ind til dojo'en og gik mod kantinen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Felixnyuu Ons 26 Dec - 11:04

Hun smilede lidt.. de der små kys på halsen.. Det gjorde han meget... Hun grinte lidt indvendigt over hvor godt han kendte hende. Hun havde bare taget sine sko i hånden og kiggede op på ham bagefter "Hvis jeg ikke er blevet væk inden da" Hun smilede flabet og gav ham et klap i røven før hun gik ned imod sit værelse. Hun havde ikke taget skiftetøj med ned, så hun ville tage et bad på sit eget værelse.

//Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger (PRIVAT) - Page 2 Empty Sv: Når ingen kigger (PRIVAT)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum