Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

2 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:13

Jayce kunne mærke hvert ord imod sin hals som Ray sagde... Han bed sig selv i læben for at ignorere det.. Men det blev næsten for meget så han fik en kuldegysning og kiggede ned på Ray.. "Uhmm Ray.... Du nok nødt til at rykke dit hoved lidt væk fra min hals, ellers kan jeg ikke garantere for hvad der sker" han havde stadig rolige øjne og lød heller ikke vred på nogen måde. Han mente bare det var pænest lige og fortælle. Halsen, det var et af de ømme punkter.. nok en af de værste... "Men ja.. du burde slappe noget mere af" han grinede lidt og lagde roligt hovedet ned igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:19

Ray åbnede øjnene og kikkede på Jayce "Ehm okay.." han rykkede hovedet en smule væk fra halsen og lagde det ned igen.. "Gjorder jeg noget forkert..?" Han kikkede op på Jayce med halv søvnige øjne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:21

Jayce blev en smule overrasket over Rays spørgsmål og kom i tanke om noget han havde sagt aften før.. Crap... han sukkede lidt da det gik op for ham.. "Nej du gjorde ikke noget forkert.. det bare..." hvordan fanden skulle han forklarer det... "Min hals er ret følsom... og jeg har allerede fortalt dig jeg er til drenge, så når du ligger sådan.. og snakker imod min hals.. på den måde.... ja.." han havde ingen ide om hvordan han skulle forklarer det og følte bare han fik sagt en masse lort.. Han tog den fri hånd op til hovedet.. "Gætter på du aldrig er blevet kysset på halsen eller lign...?" hans stemme var stadig helt rolig.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:27

Ray rødmede en smule og kikkede ned "Ehm..." Shit han viste jo intet om det her... "Nej.." det var ikke meget mere end en hvisken men Ray rødnede stadig og satte sig op imens han kikkede til siden..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:29

Jayce blev overrasket da Ray pludselig satte sig op. Han havde ikke set han rødmede... Han satte sig op og så en smule uroligt på ham "Ray? sagde jeg noget forkert?" han kunne ikke helt forstå det.. Han var godt klar over pga kommentaren i går at Ray nok ik var vandt til at ha folk tæt på men.. Han troede ikke han ville gøre ham urolig eller lign ved at spørger.. Han sukkede og trak sit ene ben op og lod sin arm hvile på knæet dovent...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:33

"Ehm.. Nej du sagde ikke noget forkert.. Jeg er bare ikke klar over hvad man gør og siger og sådan noget.." Ray rødmede en smule mere og kikkede i stedet ned i sengen.. "Jeg mener jeg ved jeg er til mit eget køn men..." Ray famlede lidt efter orderne og viste ikke helt hvordan han skulle sige tingene.. Han kikkede op på Jayce og krøllede hænderne sammen i skødet en let rødmen på hans ansigt kunne tydeligt ses..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:36

Jayce følede en overraskelse. Han havde aldrig troet han skulle se Ray rødme, men okay han troede heller ikke ligefrem han var ny til alt det... Han smilede bare roligt til ham.. "Vil du gerne prøve det? at blive kysset på halsen så du ved hvorfor jeg advarede dig?" han smilede roligt til ham.. Det var kun fair at tilbyde ham nu efter han havde sagt sådan... I sidste ende var det jo Rays eget valg..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:43

Ray kikkede overraskende på Jayce og åbnede munden kun for at lukke den igen før han begyndte at rødme endnu mere.. "Jeg...Du...Vi..." Var stort set alt Ray kunne få ud af munden imens han bare sad og nærmest stirede på Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:44

Det var nu lidt kært det der. Han kunne ikke huske hvornår han sidst havde mødt nogen så uskyldig som Ray.. Han lod sit ben hvile ned på madrassen igen og kiggede roligt på Ray.. "hey rolig nu.. Ingen tvang.. Du skulle bare ha tilbudet.." han trak lidt på skuldrene og lod sig falde bagover igen.. Han kiggede op i loftet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:50

Ray sad og kikkede på Jayce før han fik nosset sig sammen og kravlede hen over Jayce så han kunne kikke ned på ham "Ehm...Vil gerne... Jeg mener hvis det ikke er til besvær.." Ray rødmede igen "Jeg har aldrig haft særlig meget kontakt med andre og slet ikke nogen som rørte mig.." Han kikkede væk før han kikkede tilbage på Jayce..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 6:53

Jayce kiggede roligt på Ray.. "Hvis det var til besvær havde jeg ikke tilbudt det jo vel.." han smilede varmt til ham.. Han lå lidt før han fik væltet Ray om på ryggen og fik dem til at stå omvendt så han stod på alle 4 over Ray... Han lod med vilje vær med at ligge på ham, da han netop lige havde sagt han ikke var vandt til folk rørte ham... Han så seriøst på ham "er du sikker ray?" han så roligt på ham han ville være sikker på han ik gjorde noget ray fortrød
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 6:59

En rødmen og et svagt nik kom fra Ray imens han kikkede op på Jayce.. Han følte sig en smule usikker i hvad det var der forgik og hvad der blev forventet at han gjorder "Er der noget jeg burde gøre.." Ray kikkede væk og bed sig i underlæben..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 7:04

Jayce kunne ikke lade være og smile lidt over Ray,. han kunne huske dengang han selv var sådan.. Han lænede sig lidt ned og hviskede lavt i hans ører... "bare.. slap af.." han smilede lidt og bed sig instinktivt i læben. Han lod sin underlæbe ramme Rays hals kort men kun ganske blidt.. Han løftede hovedet lidt opad så han kunne kysse ham halvt bagved hans ører og kyssede ham så langsomt ned af halsen.. Han sørgede for det var nogle blide kys og da han var nået næsten hele vejen end af halsen, nappede han i stedet med læberne, og kyssede ham igen blidt på samme sted... Han løftede sin mund lidt væk men holdt sig stadig dernede så Ray kunne mærke hans vejrtrækning imod sin hals.. Han havde dog rykket sig nok til at Ray kunne komme væk hvis han ville. Han afventede bare roligt hans reaktion
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 8:00

Ray kunne tydeligt mærke hvad Jayce lavede og kom med nogle små lyde.. Han rødmede da det gik op for han at det var ham selv som kom med alle de lyde..
Ray trak vejret dybt og skælvede en lille smule da Jayce åndede ham på halsen og pr reflex rykkede han hovedet en smule til siden imens han rødmede..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 8:03

Jayce kunne ikke lade være og smile lidt over Rays reaktion. Jep det var sikkert han var til fyrer... Han havde haft ret på trods af han ikke rigtig vidste andet om det.. Han gav ham et kys mere på halsen inden han løftede hovedet lidt mere "Derfor er det farligt det du gjorde... " han smilede varmt til ham og kiggede direkte på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 8:17

En svag rødmen kom fra Ray og han kikkede på Jayce "Ehm...Ja det kan jeg godt se nu..." Ray viste ikke lige hvor han skulle gøre af sine hænder så han tog fat i bunden af Jayce's t-shirt imens han forsat kikkede på ham.. "det føltes godt men også en smule sjovt.." Ray drejede hovedet og kikkede væk men en svag rødmen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 8:21

Jayce blev en smule overrasket over at mærke Rays hænder ved bunden af hans t-shirt, men viste det ikke. det gjorde ham nu ikke noget.. Han blev stående hvor han var og kiggede ned på Ray.. "det fordi du ikke er vandt til det.." Da Ray drejede hovedet og igen blottede sin hals måtte Jayce lige holde sig selv under kontrol for ikke at kysse den igen... Han kunne ikke lyve for sig selv om det. Det gjorde han normalt heller aldrig.. Han ville egentlig have rykket sig men eftersom Ray havde fat i hans bluse bed han bare sig selv en smule hårdt i underlæben og kontrollerede sig selv... "No harm done.. så ikke bekymre dig om det..." han var lidt uroligt for om ray måske havde fået dårlig samvittighed over han havde gjort noget lign ved ham ubevidst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 8:32

Ray bed sig i underlæben og kikkede tilbage på Jayce han ville gerne se om Jayce reagerede på samme måde som ham... Men han var bare ikke sikker på om han turde gøre det da det sikkert var at krydse en grænse hos Jayce.. "...Jayce.." Ray rødmede stort og kikkede ned til siden "...reagere du på samme måde som jeg?.. " Ray viste at han kun blev mere cute men han kunne ikke få sine tanker til og ville samarbejde med hans logik..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 8:35

Jayce der kiggede på Ray så straks at han bed sig selv i underlæben og det gjorde det bare ikke nemmere for ham.. Amen kunne han da være mere cute? Han så undrende på ham da han sagde hans navn.. Han kunne ikke lade være og smile da han hørte hvad Ray havde på hjertet.. Jep han kunne blive mere cute.. Han smilede lidt.. "Ja.. hvis jeg ikke sørger for at kontrollere mig selv.. Kan godt skjule det, og ignorere det til en vis grænse.. Men inderst inde reagere jeg sådan.." han tog blidt fat i hans hage og drejede hans ansigt.. "Hvorfor? troede du at du var den eneste, eller er det fordi du har en trang til selv og prøve?" han kiggede roligt på ham og slap igen hans hage
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 8:42

Ray lå lidt og åbnede og lukkede munden før han rødmede over hele hovedet og kneb øjnene sammen "jeg..det..Ehm.." Ray åbnede sine øjne og kikkede lidt usikkert op på Jayce "kun hvis du ikke har noget imod det.." hans greb om Jayce's t-Shirt strammede sig og han havde en pæn rødmen over det meste af ansigtet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 8:46

Jayce beholdt sit rolige afslappede blik... For ham var det ikke så voldsomt.. Det var ikke fordi han gjorde det med alle, men han slappede af en eller anden grund helt af med Ray... Han smilede sødt "det helt okay Ray.. må du gerne... og jeg ska nok lade være og ignorere det... Jeg ska nok sige hvis jeg ikke synes det okay... og du ska gøre det samme" han kiggede på ham med et halv strengt blik. Han mærkede sin t-shirt der efterhånden var strammet helt til om hans overkrop og kunne ik lade være med at smile lidt over det... "Vil du bytte plads så eller vil du ligge der? det helt op til dig.. hvad du har det bedst med." hans stemme var blid og afslappet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 9:00

Ray trak lidt på skulderne "kan jeg ligge her? Eller er det bedst at vi vender os?" Ray var lidt usikker på hvordan han skulle gøre.. Han kikkede spørgende op på Jayce før han tog en dyb vejrtrækning og tog sig sammen og gav slip med den ene hånd og tog fat i toppen af t-Shirten og løftede sit hoved op til Jayce hals med en svag rødmen.. Han stod lidt tid sådan før han tog sig sammen og kyssede Jayce blidt på halsen præsis som Jayce havde gjort mod ham... Ray fik lidt mere mod og af at ikke blev skubbet væk hurtigt af Jayce og rykkede sit hovedet og kyssede ham lidt mere på halsen nogle andre steder... Han lagde sig ned igen på sengen og kikkede rødmende op på Jayce "var det okay?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:04

Jayce nåede ikke helt og svarer Ray før han kunne mærke at Ray havde taget fat længere oppe på hans t-shirt og kort efter mærkede han hans læber imod hans hals... Han lod sin overkrop sænke lidt ned så det var nemmere for Ray og lukkede øjnene... Han bed sig selv i læben og kunne ikke lade være og komme med et par lyde hver gang Rays læber ramte hans hud... Jayce havde også instinktivt rykket sit hoved lidt til siden så Ray kunne komme til.. Hvor længe var det lige siden han var blevet kysset sådan på halsen? Længe siden i hvert fald.
Han åbnede øjnene og kiggede på Ray da han mærkede han havde lagt sig igen.. Han smilede til ham.. "Det var utrolig rart hvis du ikke har opdaget det".. trak vejret en smule tungere "du ret modig bare at kaste dig ud i det... har jeg ret meget respekt for.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Shika Fre 7 Dec - 9:11

Ray spærrede øjnene op og kikke på Jayce "gjorder jeg det forkert? Jeg gjorder lige som du havde gjort så tænkte at det var okay" Ray var lettere panisk over om han havde gjort forkert i at han blev liggende på ryggen i stedet for at vende sig om... Ray havde fuldstændig glemt alt andet end at han måske havde gjort noget forkert og begyndte at røre på sine hænder og lod dem glide op ad Jayce brystkasse i hans søgen efter om han kunne have gjort noget han ikke lige vidste..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Dec - 9:16

Jayce kiggede på Ray og så uroen i ham.. Han smilede roligt til ham.. "Tværtimod... Jeg var bare ikke lige forberedt på det.." han mærkede pludselig Rays hænder der bevægede sig op af hans brystkasse og han lukkede med det samme øjnene og bed sig selv i læben og formåede at halvkvæle det støn der undslap hans læber... "Ligesom der..." han løftede hovedet og kiggede på Ray.. "Jeg kan slet ikke læse hvad du gør, men det er bestemt ikke nogen dårlig ting.." Han trak vejret tungt... Han måtte bruge al sin lille smule energi han havde så tidligt på morgen på at holde sig fra ray på nuværende tidspunkt... Var det alt for lang tid siden, eller gjorde ray bare et eller andet ved ham han ikke var vandt til? han plejede at have noget nemmere ved at fokusere og ignorere det.. men af en grund var det ikke så nemt lige nu
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)  - Page 3 Empty Sv: Søvn er vigtigt for helbredet (Privat - Halv provokerende)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum