Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

3 deltagere

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 9:02

Han smilede fortsat, og nikkede. "Ja, det gør jeg. Har jeg gjort i næsten ligeså lang tid som jeg har kendt Grimmjow i."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 9:12

"Og musik siger stadig mig mindre end at følge skolens regler.." et grin kom fra Grimmjow men ud over det sagde han ikke mere..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 9:14

Hun smilede lidt over Grimmjows kommentar og kiggede så på dem begge "Hvor længe har i kendt hinanden?" Hun så spørgende på dem og undrede sig over hun aldrig havde hørt om vedkommende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 9:21

"Humm... Det er... Fuck. Det er næsten ni år nu, er det ikke?" han kiggede over på Grimmjow. Han havde jo selv begyndt i dojo'en da han var 8, og han var for nyligt fyldt 17.... "Havde ikke indset det var så længe, egentligt."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 9:24

Grimmjow tænkte lidt før han nikkede lidt med hovedet "Jo omkring de 8 år passer meget godt.."

Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 9:25

Hun så så spørgende på Grimmjow.. "hvorfor har jeg aldrig mødt ham så? eller lotus.... hun har ikke nævnt ham.." hun så nysgerrigt over på vedkommende... Hun var ikke vandt til grimmjow havde venner hun ikke havde mødt... hun lagde hovedet lidt på skrå og så på Shuuhei med store øjne en mund der var en lille smule åben
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 9:27

Han kunne ikke undgå at hans smil blev lidt større. Hun så virkelig sød ud sådan. "Tja... Det er først for nylig jeg er blevet rykket herover på Mountain High... Det kan vel godt have noget med det at gøre."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 9:32

Grimmjow trak på skulderne "Kendte jo kun Shuuhei i dojo'en, det samme med Kakashi og Genma.. Det var så før de alle startede her sidste år.." Han grinte og kikkede på Shuuhei "Hvorfor er det at i 3 altid skal følge mig i røven og gøre hvad jeg gør.." Det var sagt i en form for joke og ikke hårdt ment på noget punkt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 9:33

Hun lagde hovedet om på den anden side og så eftertænksom ud lidt.. "men.. jeg har jo kendt nii-chan i..." hun drejede hovedet og kiggede på ham "Hvor lang tid er det?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 9:34

Et svagt grin. "Tja, fordi du finder de gode steder at være og gode ting at lave?" han smilede skævt til Grimm.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 9:59

Grimmjow så lidt eftertænksom ud da han svarede "Jeg tror vi har kendt hinanden i omkring 8 år.. Det er jo længe siden..."
Et svagt grin kom fra Grimmjow "Finder det sjove at lave? Jeg vil ikke lige kalde denne skole for det sjove at lave.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 10:01

Lily smilede lidt... "Men du plejer da altid at finde noget sjovt at lave.. og nu.. nu har du jo Lotus...." hun rødmede lidt ved tanken om det at have en kæreste.. måske ville hun få det en dag.. men hun tvivlede.. ingen ville have en der var så genert som hende. Hun skubbede hurtigt tanken væk igen.. "Jaa.. 8 år er lang tid..." hun satte sig lænet imod væggen igen og kiggede ud i rummet... "hvem lærte dig og spille musik Shuuhei?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 10:05

"Oh, uhmm... Er rent faktisk aldrig blevet undervist i det. Internet, bøger, selvlært." han smilede skævt. "Manglede noget at fordrive lidt tid med. Og noget jeg evt kunne tjene bare en smule penge med indtil jeg var gammel nok til at arbejde, så jeg... Ja, har stået ude på gaden og spillet førhen." han smilede skævt. "Der var godt behov for de ekstra penge når der også stadig skulle være til min uddannelse."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 10:27

En trækken af skulderne kom fra Grimmjow "Yeah rigtig nok plejer som regl at kunne finde noget sjovt at lave om har rigtig nok Lotus.. hvilket jeg da også er glad for.. Det gør da skolen til og kunne holde ud.." Grimmjow kikkede på Shuuhei "Hvorfor sagde du ikke noget til os i dojo'en om det? Sensei ville da godt have hjulpet hvis i havde så mange problemer.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 10:29

Lily kiggede på de 2.. Hun følte ikke det var noget der var passende og blande sig i så hun samlede sin guitar op og sad og indstillede strengene. Hun syntes det havde hørt en smule skævt og den trængte til at blive stemt. men hvornår havde hun også gjort det sidst. Imens lyttede hun med til hvad de andre sige hvis nu de sagde noget til hende ville det være uhøfligt ikke og svarer.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 10:34

Shuuhei sukkede. "Du burde kende mig godt nok til at jeg gerne vil klare mig selv. Vil ikke tage imod penge fra andre. Min mor er ligeledes." han smilede let. "Og Sensei vidste det godt. Han er grunden til jeg kunne få min gi og mit bokken og bo alligevel. Det var det eneste han ikke lod mig takke nej til."
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 10:35

Grimmjow sukkede og rystede lidt på hovedet "Ja det er sensei rigtig nok.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 10:40

Lily der var færdig kiggede op på dem... Hun havde hørt nii-chan snakke om sensei før men aldrig mødt ham. Han virkede som en rar mand.. Hun sad lidt og overvejede noget, hun havde noget hun ville spørger om men vidste ikke om hun turde. men måske var det bedst nu, nu hvor hun ikke var alene med Grim. Så hun satte sig rankt og kiggede på ham "Nii-chan.. Er der nogen aldersgrænse på kærlighed?" hun fortrød straks hun havde stillet spørgsmålet og fik helt røde kinder og sank en smule sammen og kiggede ned... Havde hun virkelig spurgt ham om det? hvad gik der lige af hende... hun kunne ikke tage det tilbage nu.. det kunne hun ikke!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 10:44

Selv Shuuhei rødmede lidt da han hørte hendes spørgsmål - men så mere fordi han havde stillet sig selv det akkurat samme spørgsmål for velnok fem eller seks års tid siden...
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 10:52

Grimmjow kikkede overraskende på Lily "Ehm nej vil jeg da ikke sige der er.. Men altså hvis du nu var 15 og den du ville være sammen med er 35 eller sådan noget så ville jeg måske lige tænke mig om en ekstra gang.."
Han kikkede på hende med et løftet øjenbryn "Hvorfor spørger du? Noget jeg burde vide stump?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 10:59

Lily lagde mærke til at Shuuhei rødmede... hun kunne ik helt forstå hvorfor. Da hun hørte Grimms svar følte hun en smule lettelse, men da han så fortsatte kunne hun mærke hun om muligt blev mere rød i hovedet. Hun måtte da snart ligne en tomat.. Hun viftede afvigende med hænderne "nej nej nej.. ikke for noget... jeg... jeg kom bare til at tænke på det.." hun smilede så uskyldigt hun kunne og håbede det var nok.. Hvordan skulle hun nogensinde kunne sige sandheden om det? ingen andre vidste det.. ingen.. og det skulle forblive sådan.. hun ville ikke have en chance alligevel men det var da okay og drømme var det ik? hun forsvandt kort ind i sin egen lille verden og kiggede så op på dem igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Ons 5 Dec - 11:02

Det der lignede meget samme probem han selv havde haft. Han kunne huske hvordan hn selv havde reageret sådan da Grimm havde spurgt ind til det på nøjagtig samme måde for nogle år siden. Et lille suk, men han undlod at spørge ind til det.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Shika Ons 5 Dec - 11:09

Grimmjow kunne godt regne ud at der var mere til spørgsmålet men lod det ligge ved det for nu.. "Mener nok at Genma var lun på sin lærer der hvor han nu bor.. Gad vide hvad der entenlig blev gjort at den lille ting.." Grimmjow trak lidt på den ene skulder og smilede lidt..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Felixnyuu Ons 5 Dec - 20:08

Lily åndede lettet op. Hun turde slet ikke tænke på hvordan grimmjow ville reagere hvis han vidste hvem hun mente, eller Lotus for den sags skyld. Hun kunne mærke uroen i kroppen.. Ville de mon reagere sådan hvis det var en yngre... Måske en på alder med hendes søster? Hun skubbede tanken væk fra sig igen. Det kunne hun ikke tænke på lige nu..
Hun kiggede op på de 2... Hun syntes at Shuuhei var blevet lidt stille og overvejede om hun havde sagt noget forkert... Måske.. Hun fik øje på de 3 ar på hans ene kind og en smule nervøs kiggede hun op på ham.. "uhmm Shuuhei.. jeg tænkte..." hun bed sig selv nervøst i læben og fik lidt røde kinder... "Hvordan fik du de ar?" hun så nysgerrigt op på ham.. Hun vidste ikke helt om det var et dumt spørgsmål og stille men hun var lidt desperat for at skifte emne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Kashi Tors 6 Dec - 3:36

"Oh... Uhm..." han sukkede, strøg en hånd gennem sit hår. "Undrer mig ikke at du spørger. Men det r jo ikke ligefrem fordi det er en hemmelighed." han kiggede kort på Grimmjow, dernæst på hende. "Ser du... Jeg er ikke stolt af det. Men, tilbage i folkeskolen opdagede jeg hvordan tøserne havde tendens til at flokkes omkring mig. Det var omkring den tid hvor mig og Grimm her havde opdaget vi gik i samme skole uden at have lagt mærke til hinanden før, så vel nok snart 4 år siden nu. Jeg var populær. De bedste karakterer i klassen, udseendet med mig også åbenbart, og jeg benyttede mig af det. Det skulle jeg ikke have gjort." startede han ud.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Virkeligheden slår hårdt (åben for alle) - Page 2 Empty Sv: Virkeligheden slår hårdt (åben for alle)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum