Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En helt normal trænings lektion - eller?

Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 9:12

Med et lille suk trådte Shuuhei ind af dørene til dojoen. Normalt elskede han lektionerne, men han vidste bare at den idag vlle være akavet som ind i helvede - på grund af deres nye Sensei, selvsamme Sensei han havde haft før han flyttede til skolen her. Deres Sensei var ikke kommet endnu, og derfor trænede folk for sig selv, mod træningsdukkerne.

Han samlede derfor selv et boken op, og gik straks igang mod den nærmeste, ledige træningsdukke.

// Shuuhei's trænings gi;

En helt normal trænings lektion - eller? 82394824 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 9:31

Kensei åbnede døren ind til dojo'en og kikkede rundt på de elever som allerede var dukket op. Han gik ind midt i salen og stoppede og kikkede blot rundt på hvad eleverne lavede en kort stund før han klappede højt med hænderne to gange for at få elevernes opmærksomhed.. Kensei stod i et par bukser som hørte til den gii han plejede at bruge og en løs tanktop hans gii lå henne ved døren i tilfælle at han fik brug for den..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 9:35

Lacus kom hurtigt gående ind i dojo'en og kiggede lidt rundt på folk. Hun havde besluttet sig for at gå til en kampsport, så hun kunne få lært lidt selvforsvar. Hun strammede sin gi en smule, så den sad lidt mere tæt og gik så hen til de andre. Hun strammede sin hestehale imens hun hørte på læren.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 9:37

Shuuhei standsede med det samme sin træning, stak sit boken i gi'ens bælte, og stillede sig på række med de andre. Hans blik undgik dog Kensei - at se på ham ville føles alt for akavet efter hvad der skete i går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 9:48

Kensei så godt Shuuhei stå i rækken ved de andre men valgte at ignorere ham for nu. "Okay dem af jer som har dyrket kampsport før, kan gå i gang med at kamp træne med hinanden 2 og 2. Tamako du er vist den eneste nye idag så du vil kamptræne med Hisagi". Kensei klappede en gang med hænderne og folk begyndte at finde sammen to og to og begynde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 9:51

Lacus stod og kiggede lidt på de andre, der fandt sammen 2 og 2. Hun valgte dog at gå hen til Hisagi og give ham hånden. "Hej, jeg er Lacus" Hun smilede til at og kunne mærke hun var en smule nervøs. Hun havde aldrg prøvet nogen form for kampsport før.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 9:52

Han tvang smilet en smule større end det ellers vlle have været. "Shuuhei." introducerede han sig selv, og trykkede hendes hånd. Han ville jo trods alt helst kaldes ved sit fornavn, selom Kensei blev ved med at bruge hans efternavn. Det var som om Kensei vidste hvor meget det irriterede ham.

"Så, kender du til nogen som helst form for kampsport, eller er du helt ny? Jeg træner personligt Aikido."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:01

Kensei kikkede lidt på Lacus og Shuuhei og vendte så blikket mod de andre og gik hen til to drenge som stod lidt væk. "Du står forkert med bag foden. Du vil ende med at brække den hvis din modstander er bare lidt tungere end dig" Kensei puffede til hans højre fod for at få ham til og flytte den..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 10:03

Lacus kiggede på Hisagi " Jeg aner intet om kampsport overhovedet, men ville prøve at se om det overhovedet var noget for mig" Hun smilede lidt akavet og var lidt bange for hvad der skulle til at ske, men hun ville i alt fald gøre sit bedste.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:06

Han smilede. "Fint så... Jo, altså, det første det er vigtigt at have styr på, er rullefaldene. At lære at falde rigtigt så man straks er klar til kamp igen og ikke kommer til skade." forklarede han. "Lad mig se.. Ah, der er plads her nede i enden. Kom," han gik derhen og gav hende tegn til at følge efter. Først når hun var kommet helt derhen, talte han igen. "Så, lad os starte med det forlæns rullefald. Alt efter om du er højre- eller venstre armet, tager du armen frem, så du er klar til at lave rullet når du falder forover. Sådan her-" og så lavede han lige et perfekt rullefald, hvorefter han straks var oppe at stå igen, selvfølgelig. "Prøv du nu."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:10

Kensei fortsatte ned blandt eleverne og rettede her og der på folk men holdte altid et øje på Shuuhei og Lacus..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 10:15

Lacus kiggede på Hisagi lave et perfekt rullefald. "Du får det til at se så nemt og flydende ud" Hun havde stilt sig s han viste hende, hun skulle gøre og begyndte at læne sig forover. Hun stoppede lidt op og kunne ikke rigtig få det til at hænge sammen, hvordan kunne han gøre det, så det så, så nemt ud. Hun stillede sig op igen og tog sin højre arm frem. Hun lænede sig lidt forover og lod sig falde, samtidig med hun prøvede at få sig selv til at rulle og lavede en koldbøtte og landede flat på ryggen med en bump. Hun havde lukket sine øjne og kunne mærke et stød i ryggen. "Av! det vil jeg kunne mærke imorgen".
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:18

Et svagt grin. "Det er helt normalt at man fejler de første mange gange. Jeg har trænet i 8 år, jeg ved hvad jeg laver, du skal bare lige lære det først." han rakte en hånd ud for at hjælpe hende op at stå. "Prøv igen. Øvelse gør mester. Du havde ikke fart nok på, derfor du stoppede ved ryggen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:24

Kensei stoppede op og kikkede og så Lacus lande på ryggen og Shuuhei hjælpe hende op og gik hen til dem. "Du stiller din krop forkert Tamako. Her skal jeg vise dig det". Han stillede sig bag hende da hun var kommet op og stå og førte hendes højre arm skråt ned mod venstre ben og bukkede hendes hoved så hendes hage var tættere på brystkassen. "Prøv så Tamako. Burde gå lidt bedre end sidst. Det tager træning at kunne gøre det flydende det er ikke bare noget man lære fra en dag til en anden". Kensei gik lidt væk fra hende for at give hende plads..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 10:27

Lacus blev rettet til af læren og stod forbøjet med hovedet mod sin brystkasse og prøvede med lidt mere fart denne gang at lave et rullefald. Denne gang landede hun på røven og kiggede op på dem. "Det var da bedre en før, tror jeg nok" Hun rejste sig op og stilede sig hen på pladsen igen, for at prøve en gang mere.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:35

Shuuhei smilede, og nikkede. "Det var det," gav han hende ret. Mens Kensei ikke kiggede (eller, det troede han i alt fald) var der et rimelig langt blik i den Sensei's retning... Damn. Han var blevet endnu mere muskuløs siden sidste gang...

Han blev nødt til at synke en lille klump, og så så straks tilbage på Lacus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:42

Kensei så godt det blik Shuuhei gav ham men ignorerede det for nu. Han sukkede og gik hen til de to som stod ved siden af og stoppede hvad de var i gang med "Det er træning ikke en hvem kan ryge først på hospitalet. Ellers kan i jo træne lidt med mig" Kensei foldede sine hænder overskrå og kikkede blot på dem med en ligegyldig mine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 10:45

Lacus var blevet meget koncentreret og havde kun en ting i hovedet og det var at gennemfører et rullefald. Hun stillede sig som hun havde fået at vide og havde sine øjne fokuseret på hvor hun skulle falde. Hun lod sig falde med en fin fart og landede denne gang på benene, det med bøjede ben.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:46

"Flot, Lacus!" roste Shuuhei med et smil. "Et par mere af dem og så kan vi begynde på det baglæns."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 10:51

Kensei hørte Shuuhei og vendte sig efter at have givet de to drenge en skide balle. Han så Lacus sidde næsten perfect og nikkede med hovedet før han så Lacus gjorder en mine i ansigtet og kunne regne ud at hun havde mere ondt i ryggen end hun gav ud for. "Rigtig flot Lacus du lære hurtigt. Men tror du skal stoppe for idag og gå ned til sygeplejesken og få ham til og tjekke den ryg" Kensei var gået hen til hende og lagde sin hånd på hendes skulder kort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Nobu Chan Tors 1 Nov - 10:56

Lacus kiggede på Kensei og sukkede lidt "Okay, det er nok også for det bedste" Hun smilede til dem "SÅ stopper, jeg for idag og så må jeg se hvad sygeplejersken siger" Hun tog sig lidt på ryggen og ømmede sig lidt, hun kunne godt mærke der var noget galt. "Men tak for idag" Hun vendte sig om og gik ud af dojo'en for at gå op på værelset for at skifte, til sit normale tøj og ville så gå ned til sygeplejersken bagefter.

// Lacus Ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 11:03

Et svagt suk. Der var ikke nogen han kunne sparre imod - de var et ulige antal elever. Hvilket betød...

".. Nå. Skal jeg træne mod dig igen, eller for mig selv?" spurgte han ligeud og kastede et kort blik på Kensei.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 11:10

Kensei kikkede rundt i rummet og sukkede før han kort kikkede på Shuuhei og rystede på hovedet "Nej ikke idag" Han klappede to gange med hænderne "Det er nok for idag gå i bad".
Han gik ned mod sin gii jakke som lå ved døren og ventede på at folk var gået ud af døren til omklædnings rummet før han selv forsvandt ud af døren for at finde lærernes omklædnings rum..

//Omklædnings rum for lærer//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Gæst Tors 1 Nov - 11:15

Shuuhei's tanker kørte mens han gik ned af den korte gang til de forskellige omklædningsrum. Skulle han tage en chance, alene med Kensei i lærernes omklædning, satse det hele? Eller se hvordan ting udviklede sig?

Prøve at forklare hvordan han virkelig følte, at de følelser bare ikke ville gå væk uanset hvor meget han prøvede at ignorere dem? Hvor længe det rent faktisk havde stået på? Hvor meget han higede efter manden, der var hans Sensei?

Hans krop tog beslutningen for ham - da han listede sig ind i lærernes omklædning, efter Kensei.

// Shuuhei ude BD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En helt normal trænings lektion - eller? Empty Sv: En helt normal trænings lektion - eller?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum