Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:14

Kakashi gik stille og roligt ind i det tomme omklædningsrum. Klokken var vel nok omkring 6 om aftenen. De fleste var oppe og spise, men som så ofte før havde Kakashi været igang med at træne for sig selv. Han skulle jo trods alt op til testen for det sorte bælte når dojo'en åbnede igen. Og han spiste næsten altid lidt sent. Så nu tog han sin gi og undertøjet af, og gik ud under en af bruserne, gav et nydelsens suk da det varme vand gjorde mirakler for lettere ømme muskler.


Sidst rettet af Kakashi Hatake Tirs 11 Sep - 22:42, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:20

Sheena kom gående hen af gangen, iført et håndklæde og selvfølgelig undertøj indenunder. Hun gik lidt i sine andre tanker og kiggede rundt på de drenge der stod og nærmest savlede over hende, da de så hende i håndklæde. Hun smilede lidt for sig selv drejede længere henne, for at kome ned i omklædningen. Hun lagde ikke mærke til hun var gået forbi pige omklædningen og kom til at gå ind i drengeomklædningen. Hun gik hen til bænkene inde i rummet og smed håndklædet. og hørte der var nogle i badet og gik stille og roligt derhen, af ren nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:23

Og dér ville hun jo så se sin kæreste stå under bruseren, ryggen til hende, mens han kørte en hånd gennem sit hår med endnu et suk af nydelse da vandet ramte endnu et ømt punkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:25

Hun smilede lidt og kiggede lidt rundt "Ups, jeg er vidst gået forkert" Hun lændede sig op af væggen og kiggede flabet på ham. "Du lyder træt" Hun stod kun i undertøj og armene var krydset over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:27

Han så sig kort over skulderen, på hende, og grinede let. "Tja. Nu er det jo heller ikke dig der endnu en gang har trænet for at være parat til det sorte bælte," han blinkede til hende og fik vasket håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:31

Hun stod lidt og grinede "Nej, det behøver jeg jo ikke" Hun stod og flettede sit lange hår og kiggede på ham. "Har man så hygget sig en idag uden mig" Hun smilede flabet til ham og rettede lidt i sin BH.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:34

"Mmhmm. Hygger mig altid." han smilede skævt, og håbede hun ikke så igennem løgnen. Han var blevet ekstremt god til at lyve med årene, trods alt. "Men mere nu når du er her." han fik vasket shampoo'n ud af håret, vasket et... bestemt... område... omhyggeligt, før han slukkede for bruseren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:36

Hun smilede lidt "Så siger vi det" Hun vendte sig om og kiggede ind i rummet, hvor der sad et spejl på væggen, så hun stod og kiggede på sig selv ude fra bruserne af. "Du burde tag og hygge dig noget mere!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:38

"Siger du virkelig det, smukke." han smilede og viklede et håndklæde om sine hofter, før han gik hen til hende. "Så må du jo nok hellere hjælpe mig med det, synes du ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:40

HUn drejede hovedet og kiggede flabet på ham "Tror du virkelig du ville kun håndtere det, jeg tvivler!" Hun vendte sig om og placerede sine hænder på hans bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:42

"Hvad er der at tvivle på?" hviskede han i præcis det toneleje han vidste hun elskede, mens han lagde armene om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:44

Hun kiggede ham intenst i øjnene "Tjaa det kunne jo være du ikke ville kunne klarer, når du nu er så træt som du siger du er" Hun smilede flabet på ham og grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:45

"Jeg er ikke træt. Jeg er bare lidt små øm. Det er ingen forhindring." et skævt smil, og en hånd gled ned til hendes røv, klemte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:47

Hun smilede lidt "Når så det siger du" Hun nussede ham på brystet og kyssede ham kort på munden. Hun lagde derefter hovedet lidt tilbage da han tog hende på røven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:49

"Ja, det kan du jo høre jeg siger..." igen den lette hvisken, før han lænede sig ind over hende og nippede let i hendes hals, kyssede hist og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:52

Hun drejede hovedet, så hele hendes hals var til syne og bed sig selv lidt i underlæben, og lagde armene om kakashi, samtidig med hun nussede ham i nakkehårene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:54

Et skævt smil, og en hånd strøg op langs hendes side. "Hmm... Jeg elsker virkelig din duft," mulede han med et skævt smil, tog en dyb indånding med ansigtet stadig begravet i hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 3:56

"Det var da dejligt at hører, det ville jo ikke være godt hvis du ikke kunne lide den" hun smilede flabet for sig selv, og lukkede øjenene da han havde begravet sit hoved i hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 4:02

"Men hvad har du så ellers lavet idag?" spurgte han helt stille og roligt, mens hans fingre kørte gennem hendes lange hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 4:04

" ikke rigtig noget spændende, jeg har været til time også har jeg trænet lidt. Dvs løbet mig en tur og lavet mavebøjninger" hun nussede ham på ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 4:25

"Hmm... Meget det samme her. Mn træning er så nok bare lidt mere intens. Jiu jitsu." han grinede, kyssede hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 4:48

Hun grinede let "tjaaa noget skal du jo også have at blære dig lidt med" hun smilede flabet og kyssede ham hurtigt på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 5:17

"Blære mig med?" han grinede let. "Jeg gør det nu mest fordi det er sjovt." han smilede skævt. "Samme med mit muay thai..." en hånd gled blidt indover hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 7:10

Hun grinede let "jaja så længe det gør dig glad min egen" hun kiggede ned på hans brystkasse og kørte en finger hen over hans nipple og hen over maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Gæst Tirs 11 Sep - 7:23

Et lille gsp da fingrene kørte indover hans nipple derefter grinede han. "Det er jo også til gode for dig. Så har du den her gode krop at se på," grinede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]] Empty Sv: Efter en normal gang træning. [[kakaomælk]]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum