Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Daten udenfor skolen... [Privat]

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:42

Som altid var han meget hurtig om at spise, men så dernæst bare på hende med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:46

Hun smilede til ham og spiste resten af sin mad færdig "det smagte godt" hun lagde dit bestik ordentligt og kiggede på Kakashi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:48

Han havde selvfølgelig selv spist med spisepindene, og smilede fortsat, nikkede. Han fik drukket det sidste af sin sake og vinkede en tjener over for at betale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:52

Hun lændede sig tilbage i stolen og kiggede på ham med et smil. "hehe hygge, det var random" hun grinede lidt og holdte sig for maven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:56

Et let grin, og han fik betalt, hvorefter han fik hen bag hende og igen trak stolen ud for hende. "Måske, men nu er det tid til at komme hen til natklubben så man er der i tide,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:00

hun rejste sig op og begyndte at gå ud af restauranten "Tja det er nok en god ide"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:11

Han fulgte efter, lagde en arm om hendes liv igen da de kom udenfor. "Ja, jeg skal jo nå at skifte og ordne makeuppen på ny," grinede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:28

hun gik ind imod ham og holdte sig selv på skulderen, og kiggede op på ham og smilede "Det er nok en god ide, men hvor skal jeg være henne egentlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:32

"Du får da lov til at være backstage. Og forrest når vi begynder," et smil og et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:43

Hun grinte lidt "Nej nu føler jeg mig heldig, hehe hvor er du sød" Hun smilede til ham og håbede på lidt mere end en arm om livet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 2:48

Hånden gled ned til hoften, fingre kørte over hoftebenet. "Kun det bedste til dig, smukke." hun fik endnu et kys. "Jeg tror dog en masse tøser bliver jaloux på dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 3:27

Hun grinte let "Det er jeg efterhånden blevet vandt til efterhånden, de bliver bare jaloux over at se mig, hvad kan jeg gøre, når man har gode gener...hehe der lød jeg lidt selvoptaget igen" Hun smilede akavet og kiggede på ham. Hun kunne godt mærke hun trængte lidt til ham, hun havde brug for mere nydelse...men hun måtte nok hellere lade vær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 3:54

Han grinede. "Den her gang bliver det vistnok bare vores groupies der bliver jaloux. De er vandt til at måske kunne være heldige at få et knald efter showet.... Men nu når jeg jo er din..." et grin, endnu et kys, og fingrene gled måske en lille smule op under hendes top.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 3:57

Hun kiggede på ham "Så er det da dig de bliver jaloux på og ikke mig, men well jeg tvivler nu på det, hvad er der at blive jaloux på, altså kan forstå dig og det er det." Hun kunne mærke hans hånd op under hende top, og glædede sig lidt over følelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 3:59

"Nej, det er jo nemlig dig de bliver jaloux på, Shee-chan. Over at det er dig der får mig og ikke dem." han smilede og gav hende endnu et kys, lod sine fingre stryge over hendes ribben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 4:03

Hun elskede når han rørte ved hende. Hun fik en dejlig følelse i maven "tjaa det er vel til mit held at jeg fik dig, sÅ bliver de jo sikkert rigtig uhøflige overfor mig" hun grinede akavet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 4:05

"Tja, hvis de går dig på stopper jeg dem. Mig har de altid lyttet efter... De vil jo ikke gå imod mit ønske..." han smilede, kyssede hende på halsen. De nåede frem til klubben, og da der blev bedt om ID, viste Kakashi bare sit(hans - amerikanske - kørekort), og de blev lukket ind af bagindgangen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 4:15

Hun kiggede rundt da de var kommet indenfor og holdt sig lidt tæt ind til kakashi. Hun var ikke vandt til den slags ting eller arrangementer. Hun var mere vand til skolen og shopping. Hun måtte indrømme hun var lidt nervøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 4:34

Kort efter nåede de til det greenroom de andre var i - Rin, Tenzou, Hayate og Gai. Kakashi hilste, og introducerede Sheena. Dernæst lukkede han døren efter dem, satte tasken med sin guitar fra sig. "Rin, du tog mit stage outfit med, right?" spurgte han den brunhårede pige, som havde lilla ansigtsmaling på kinderne. "Selvfølgelig, brormand." grinede hun og smed en taske til ham, som han greb uden problemer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 4:54

Hun stillede sig ovre i hjørnet og kiggede lidt nervøst på dem. For første gang vidste hun ikke hvad hun skulle gøre. Så hun valgte bare at stå og kigge i hjørnet. Hun kiggede kort på de andre men vendte så blikket mod kakashi som gjorde hende lidt mere tryg at han var til stede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 5:02

Nu, tog Kakashi fat i Rin, og fik hende hen til Sheena. "Sheena, det her er min sted søster, Rin." introducerede han med et smil. Et lille, sødt smil spredtes over Rin's læber idet hun rakte hånden frem mod Sheena. "Hyggeligt at møde dig,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 5:06

Hun så overraskende på kakashi og kunne ikke lade værd med at tænke på hvorfor han lige skulle gøre. Hun rakte genert hånden frem "h-hejsa" hun blushede lidt men skjulte det hurtigt så det ikke nåede at blive set så meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 5:09

Han gav et skævt smil. "Nå... Rin, du må nok hellere se at få tjekket om du har sat keyboardet til de rigtige toner igen," "Right," hun smilede, nikkede, og gik hen til sit keyboard. Kakashi åbnede uden videre sin taske og smed skjorten så han stod i bar overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 5:11

Hun blev lidt rød i hovedet da han smed skjorten. Den var hun ikke forberedt på, så hun bakkede ind i væggeb af overraskelse hun vendte hovedet og kiggede ind i væggen "auv!" hun tog sig til hovedet "der var en væg" hun grinede lidt akavet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 5:14

Han vendte sig om og var straks henne ved hende. "Kom du noget til?" dernæst grinte han let. "Du burde da ikke blive så overrasket. Det er jo ikke fordi du ikke har set det her før," drillede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 3 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum