Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samtale mellem bekendte

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Lise Man 27 Aug - 8:58

Øh, wow. Drama lige pludselig. "Fair nok hvis du ikke kan sammen med hende, jeg synes hun er okay." Måske fordi de allesammen kiggede på, gav han lige Sheena en kvik bemærkning: "Er det fordi du gerne selv vil være "populær"?" Han sagde det dog med et smil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:00

Kira sukkede opgivende "Det betyder da ikke du skal tale dårligt om hende..." han fattede seriøst ikke sådanne folk... "Man behøver ik alle enes, men helt ærligt.. man kan da godt behandle hinanden med respekt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 9:04

Hun kiggede på minato "Nej det har jeg ikke brug for, men det er bare irreterende med hende i længden." Hun så derefter opgivende på Kira "Du kan virkelig godt lide hende var? Forstår jeg ikke, men sådan er livet jo, folk er jo forskellige" Hun kiggede på grimmjow "Du er lige så rapkæftet som du plejer at være" Hun grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Shika Man 27 Aug - 9:10

Grimmjow smilede flabet og svarede kækt "Selfølgelig er jeg det, hvorfor skulle jeg dog ændre mig"
Han kikkede lidt op og ned på Sheena og svarede flabet kort efter "Jeg må dog indrømme at jeg godt forstår hvorfor du er jaloux på Lacus dog. Har du set dig selv i spejlet her til morgen? Jeg ville skifte tøj inden Rektor Pepsi ser hvordan du ser ud"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Lise Man 27 Aug - 9:13

Hvaffornoget.. nårh ja, hun havde da ret afslørende tøj på egentlig. "Tja.. som Kira siger, kunne du jo bare holde dig fra hende? I stedet for at præsentere dig som 'hende der hader sin søster'," han smilede lidt skævt, men indeni var han lidt nervøs. Han plejede ikke at snakke sådan til andre, men hun provokerede ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 17:12

Kira lænede sig imod et skab og lagde hænderne over kors på brystet.. "Hvad jeg føler for Lacus og hvorfor jeg gør det kommer ikke andre end os ved. Jeg har ikke behov for at andre kan forstå det.. Eneste der betyder noget for mig, er at Lacus og jeg har det godt sammen" han snakkede roligt og i en blid tone. Han følte lidt de var lidt hårde ved hende, selvom han måtte give Grimmjow ret med hendes tøjvalg. Han havde lidt ondt af hende, at man havde behov for at tale sådan om andre mennesker, og udstille sig sådan for at få opmærksomhed. Det var i sandhed trist.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 18:15

Sheena kiggede på grimmjow "Jeg går i det tøj jeg har lyst til, så hvis i ikke kan lide synet, er det jo synd for jer"

Hun kiggede over på Minato " Det er godt være du er nuttet, men stor i munden er du dog"

Hun kiggede derefter på Kira "Du lyder som en, der ikke har lyst til at andre skal vide om dit privat liv. Det er synd, jeg kunne ellers godt tænke mig at vide hvad dig og Lacus går og laver"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Shika Ons 29 Aug - 8:58

Grimmjow kikkede blot på Sheena og fnyste lidt "Jamen dog Sheena jamen dog. Men fair jeg lader dig være hvis du lader vær med at blande dig i ting du ikke skal"
Han puttede hænderne i lommerne og stod blot og kikkede ned på Sheena.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Lise Ons 29 Aug - 9:02

Minato trak på skuldrene. "Jeg siger bare det jeg synes..." måske skulle han bare have holdt sin kæft. Det lød dog til de andre var enige med ham.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:46

Kira der stadig var helt rolig kiggede bare roligt på hende. "Privatliv... hele ordet siger vel sig selv.. privat.... Det op til Lacus og jeg hvem vi deler det med..." han kiggede op på grimmjow kort "vil gætte på alle har det sådan.. eller måske ikke dig. du ligner en der ligeglad med folk ser alt på dig" han kiggede på hendes tøj med et misvisende blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 3:48

Hun smilede flabet til ham "Du virker da ikke lige glad med eftersom du også kommenterer det, det er altså normalt at glemme at skifte tøj. Men i må jo kunne lide synet eftersom i går så meget op i det" Hun kiggede på dem alle sammen, med et flabet smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Shika Tors 30 Aug - 3:52

Grimmjow lænede sig blot tilbage mod skabet og med hænderne i lommerne og løftede det ene øjenbryn.
"Helt sikkert Sheena" svarede Grimmjow med måske lidt for meget sarkasme i stemmen. han rullede lidt med øjnene og kikkede blot ned af gangen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 7:49

"Hvad tøj du har på?" Han havde faktisk slet ikke lagt mærke til det. "Havde jeg ikke lagt mærke til."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 7:54

Kira grinte lidt.... "Der vist en der tror hun er noget særligt.." Han rykkede sig fra skabet og tog sin taske og kiggede på grimmjow... "Jeg ved ikke med dig, men jeg synes lidt det her er spild af tid... er lidt nervøs for rent faktisk at blive dummere af den her samtale" han grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 7:57

Hun smilede flabet til ham "Tja det bliver man kun af at være sammen med jer, vil jeg sige, når jeg må heller finde lacus...Hun er jo ikke blevet generet idag, jeg må heller finde hende. SES tøser!" hun gik ned af gangen videre ud.

// Sheena ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Shika Tors 30 Aug - 8:01

Grimmjow skubbede sig væk fra skabet og tog sin taske og smed den over skulderen "Ja lad os skride Kira det her er sku ikke tiden vær. Tøser siger jeg bare.. Du lære sku aldrig at fatte dem"
Grimmjow begyndte at gå ned af gangen mod udgangen.

//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 8:05

Så var de to tilbage. "Nå... det var mærkeligt," sagde Minato til Kira med et lidt nervøst grin.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 8:08

Kira rodede lidt i Minatos hår og smilede "lad være og tænk så meget over det. nogle tøser er bare underlige... forkuser du hellere på hende den lille røde.." han smilede til ham og gik efter grimmjow "Tjooohh... men nogle af dem er lettere at forstå" han grinte lidt

//Kira er ude //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samtale mellem bekendte - Page 3 Empty Sv: Samtale mellem bekendte

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum