Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Væk fra fysik/kemi timen!

Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:48

Han løb lige i hælende af Genma ned langs gangen. "Genma for fanden, du tvinger mig til at løbe lige efter jeg er vågnet!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:32

Genma stoppede brat op og vendte sig om og sagde mens han rullede sin tandstik rundt "Jeg kunne da havde gjort noget der var værre Kashi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:33

"... Ja okay, det kunne du. Men stadig..." en lille dumflad til nakken, dog mens han grinede. "Den fortjente du."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:45

Han grinede da han blev slået i nakken og da Kakashi kom med hans kommentar smilte han og svarede "Hey jeg fik os da ud ikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:47

"Du fik dig selv ud, gjorde du. Jeg løb efter for at slippe for balladen." han grinede. "Jeg sov noget så fint, ellers."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:49

Han grinte og åbnede sit skab og puttede sin fysik og kemi bog ind i skabet sammen med den note han havde taget af det forsøg som de lige havde lavet "Ja det siger du ikke at du gjorder kakashi. Lige så fint foran Lotus, Skam dig at falde i søvn foran en pige"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:52

"Hey. Det er jo ikke hende jeg er lun på, hvorfor skulle jeg bekymre mig." han trak på skuldrene og smed sine ting ind i sit eget skab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 12:56

"Hehe nej samme her men det er nu godt med nye folk på årgangen nogen gange" sagde han imens han så på sit skema og så hvad han skulle have næste gang. "Fuck jeg tror jeg dør nu. Skal have Geografi næsten gang"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:01

Et skævt smil. "Godt for mig at mit valgfag starter nu, ikke?" han grinede. "Men ej. helt ærligt. Jeg ved ikke hvad fanden jeg skal gøre. Hvordan fanden fortæller han sin adoptiv søster at man er lun på hende?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:04

Genma kikkede på Kakashi og rykkede lidt på skulderne "Jeg vill nok bare sige det som det var. I er jo ikke blods familie så jeg ville ikke tage det så tungt. Men hey det er jo bare mig" han lukkede sit skab og tog sin taske over den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:06

"Jeg ved det..." mumlede han og kløede sig i nakken. "Men også... helt ærligt. Du har jo set hende. Det er for fucks sake ikke noget under at jeg tænder på hende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:12

"Det er jo Rin Kakashi selv Raido tænder på hende" svarede han med et smil på læben.
Han rystede på hovedet og lagde hånden på hans skulder og gav den et klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:14

Et dybt suk. "Nu er tingen jo også at jeg godt ved hun har haft et crush på mig, også, men... Ved ikke om hun har det længere. Årh, what the fuck. Jeg fortæller hende det sgu næste gang jeg ser hende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:17

Genma smilede og svarede i det han gik ned at gangen mod sin Geografi time "Lyder som en god ting Kakashi".
Han var glad for at Kakashi tog sig sammen og sagde det til Rin selv om det ville gøre ond på både Raido og ham selv.

Han viste jo at raido var mere end bare vild med Rin, men for Genma var det en anden sag. Det var ikke Rin han havde det hot for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 13:20

"Ses på værelset." svarede han mens han gik hen mod sin musik time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Væk fra fysik/kemi timen! Empty Sv: Væk fra fysik/kemi timen!

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum