Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fysik og kemi (2.g)

Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:41

Genma kommer ind i klassen 1 min før klassen starter. Læreren kikker på ham og nikker med hovedet til ham og vender ryggen til ham og fortsætter med at skrive på tavlen.
Han gik ned til den plads ved siden af Kakashi som stod tom og som han plejede at sidde ved.
Han stillede sin taske ved siden af sit bord og lænede sig tilbage i stolen, det her skulle nok blive en sjov time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 9:44

Lotus sad på sin plads bagved Kakashi... Hun havde benene op på bordet og var lænet helt tilbage i stolen med lukkede øjne. Hun lignede mest af alt en der sov, selvom det ikke var tilfældet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 9:54

Han kikkede rundt og så at alle var i gang med noget eller lå og sov. Han tog hånden ned i tasken og rodet lidt rundt indtil han fandt en blok og en blyant og satte sig til og skrive ting ned som kom han for hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 9:57

Lotus smed benene ned fra bordet igen og satte sig og kiggede ud af vinduet.... Hun måtte hellere forsøge ikke at ryge på kontoret 2 gange på en dag.. Hun satte sig og kiggede i bogen og skrev nogle noter. selvom hun ik havde lyst
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:03

Genma kikkede op fra sin blok og så at læreren stod med ryggen til og målte noget væske op i et mindre glas med noget andet væske i.
Genma kunne ikke nære sig og tog en lille stykke fra sin blok og ventede på at læreren gik op til tavlen igen og kastede så det papir så det ramte lige ned i glasset med de 2 væsker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:07

Lotus kiggede over på ham og kunne ik lade være med at smile lidt over det, hun kiggede spændt på glasset over hvad der ville ske, og mistede fuldstændig fokus over hvad hun havde gang i..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:18

Genma tog sin taske op på bordet som om han viste at der ville ske noget.

Han kikkede over på glasset imens væsken gik fra gul til rød og derefter til grøn og begyndte at ryge og boble meget stærkt.

Læreren vente sig hurtigt om da han så røgen og nåede kun lige at hoppe ned under sit bord før glasset exploderede og væsken løb ud over hele bordet og alle de papire der lå på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:20

Lotus kiggede på Genma og undrede sig og så op på glasset. Hun nåede kun lige at dukke sig ned under bordet inden hun fik noget væske i hovedet. Hun kiggede irriteret på Genma "en advarsel ville ha været skønt" hun hviskede så de andre ikke kunne hører dem
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:24

Han kikkede over på hende da hun hviskede til ham og han kom med et smil imens han pegede på sin taske "Det gjorder jeg da også" hviskede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:28

Hun rullede opgivende med øjnene det kunne hun ha sagt sig selv.... Hun sukkede lidt og rejste sig op igen "det ikke en advarsel" hun kunne ik helt lade være og grine da hun så hvordan læren løb nervøs rundt og hun satte sig på sin stol igen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:29

Kakashi blev vækket fra sin lille slummer, lænet op af vinduet, af den lille eksplosion, og satte sig rankt op med et sæt. "Hvad fanden laver du, Genma?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:39

Genma rullede med øjene og smilede stort mens han legede men sin tandstik som han havde i munden. "Åh vækkede jeg dig Kakashi det må du undskylde" svarede han med et let grin på læberne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:40

Lotus smilte lidt "Nååh noget godt kom der da ud af det" hun lænte sig tilbage i stolen igen.... "timen er ik så kedelig lige nu"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:41

Et stort gab, delvist skjult af en hånd, mens Kakashi's fod puffede til Genma's ben. "Du ved godt hvor længe jeg var oppe i nat. Lad mig få min skønhedssøvn." grinede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:57

Genma grinede ad Kakashi og svarede "Jeg fik da lige så lidt søvn som dig. Kom nu Kashi vi kan sprænge klassen i luften igen". Han pillede en lille flaske ud af lommen og kikkede på Kakashi "Hvad tror du det her er Kashi"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 10:58

Lotus sparkede til Kakashis stol "skønhedssøvn riiigghttt." hun kiggede på genma og opdagede flasken "Jeg vil godt ha lov og gå først..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:59

"Åh nej. Ikke igen. sidst var mit øjenbryn en måned om at vokse ud!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:18

Genma smilede men hans tandstik forblev i munden imens han svarede "Kom nu kashi bare en lille dråbe. Du er bare pirlig"

Han rejste sig op og sneg sig op til bordet hvor resterne af glasset lå og flød i væsken. Han kikkede om læreren var i lokalet og dryppede forsigtigt en dråbe i den væske som stadig lå på bordet.

Genma nærmest løb ned til sin plads bagerst i klassen og gemte sig bag sin taske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Felixnyuu Fre 3 Aug - 11:20

Lotus blev irriteret over at blive irriteret over at blive ignoreret og i samme øjeblik hun så Genma løbe op til bordet tog hun sine ting og gik ud af lokalet i ro og orden.. Hun undskyldte sig med hun havde det skidt og fik lov at gå.. //Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:21

"Genma for satan!" hurtigt dukkede Kakashi under bordet da væsken først begyndte at syde og boble, førinden - en mindre eksplosion der sved væggene lige omkring samt en lille plet af loftet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:29

Genma grinede ad Kakashi og sagde "Nårh mon ikke man skulle til og stikke af nu? Jeg skal vist også en tur på badeværelset" Med de ord tog han sin taske og gik ud af døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 11:31

"Vent på mig, jeg tager fandme ikke skraldet for dig den her gang!" midt i al forvirringen fulgte han efter Genma i al hast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fysik og kemi (2.g) Empty Sv: Fysik og kemi (2.g)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum