Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tilskadekommen

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:47

Han smilte og rakte ham hånden og sagde "Velkommen i klubben, jeg er selv biseksuel, og jeg ville bare gerne fortælle dig lidt om hvem du kan røre ved, og hvem du ikke kan, hvis det kunne være til en hjælp for dig." Han smilte lettere drilks igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:49

Athal rystede på hovedet med et lidt skævt smil.. "Jo tak, tror jeg .. Men det er da ikke meningen at en lærer eller sygeplejerske skal fortælle deres elever hvem de må eller ikke må rører ved, plus jeg er jo som sagt ikke sikker på hvad jeg er, så jeg vil ikke rigtig gøre noget ved det, før jeg er 100% sikker," Han smilede drilsk og begyndte at strække sine ben, han havde siddet ned i et stykke tid nu syntes han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:56

Han smilte og sagde "Jeg er heller ikke nogen 'normal' sundhedsplejerske, er jeg vel?" Han grinte en lettere dyb latter og så drilsk på ham. Han havde næsten lyst til at lege lidt mere med ham, forvirre ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 11:03

Athal fnøs lidt, "nej det er du da i hvert fald ikke!" Han smilede for at vise at han ikke mente noget ondt med det, "Tror aldrig jeg har mødt en sygeplejerske som dig," han smilede venligt og lænede sig tilbage i stolen. Han tog sig lidt til sit venstre håndled, det var begyndt at gøre lidt ondt igen, men det var noget han kunne leve med, og det dunkede også en gang imellem, men det var dog ikke så slemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 11:11

Han smilte og sagde så "Jamen det er da mig en ære at jeg er den første af min slags du møder, og hvis dit håndled begynder at gøre ondt igen, kan jeg give dig nogle milde smertestillende." Han havde nemlig set at Athal havde taget sig til håndledet.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Fre 3 Aug - 10:57

Athal smilede, "Jeg tror det går, det gør ikke så ondt igen, det er i hvert fald noget jeg nok skal overleve," han smilede drillende og fjernede sin hånd fra sit skadede håndled. Han havde oplevet smerter der var meget værre end det her, så det var ikke noget han vil brokke sig over, plus den var højst forstuvet, og det var ikke ligefrem sådan noget at han gad pive sig over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Fre 3 Aug - 23:29

Han så smilende på ham og sagde så "Nå Michealis, hvordan har din sommer så været?" Han så ud af vinduet og sukkede let, da han så sneen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen - Page 2 Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum