Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tilskadekommen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Tilskadekommen Empty Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:26

Athal bankede stille på døren ind til sundhedsplejersken, hvorefter han tog rolig fat i hans venstre håndled. Han stod derude på gangen i sit almindelige tøj, et par slidte jeans, en t-shirt der sad løst, men alligevel stramt nok til at man kunne fornemme de muskler han gemte under tøjet, og så et par diverse accesories. Han havde været så klodset, at han havde mistet balancen ved trappen, og da han skulle støde af for faldet, endte det åbenbart med at han fik forstuvet hans venstre håndled, eller i hvert fald noget der mindede om det, fordi det gjorde helvedes ondt! Han kiggede lidt rundt på gangen, der var ikke rigtig nogen. Han trak lidt på skuldrene, det kunne også være lige meget om der var nogen eller ej, han snakkede jo alligevel ikke rigtig med nogen. Han gav sig til at banke på døren igen, denne gang lidt hårdere, han var begyndt at være lidt utålmodig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 2:44

Indenfor sad sygeplejersken, han så irriteret på døren, da der blev banket på første gang, og da der så blev banket anden gang, stormede han hen til døren, smækkede den op og råbte irriteret "HVORFOR FANDEN KOM DU IKKE BARE INDENFOR EFTER FØRSTE GANG DU HAR BANKET PÅ?" Han så så på eleven og trak ham indenfor og smækkede døren i igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 2:52

Athal blev lidt chokeret, da døren bare blev flået op, og at der blev råbt af ham. Han stod der i et par sekunder helt målløs og mundlam, han skulle lige til at sige noget, da der blev taget fat i hans venstre håndled, og han lavede en grimasse da der blev taget fat i hans dårlige håndled, men han skjulte det hurtigt igen. Da han var kommet ind stod han bare der helt udtryksløs og bare kiggede på manden. "Der blev ikke sagt noget, første gang jeg bankede på, så jeg regnede med at enten var der ikke nogen herinde, ellers havde denne person gang i noget andet og ville helst ikke forstyrres, inden jeg fik lov til at komme ind," han trak lidt på skuldrene, uden antydningen af et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 3:10

Han så på ham og sagde "Er der måske et skilt hvor der står at du skal banke på og få svar inden fu kommer herind? Og hvis jeg ikke ville forstyrres, så ville jeg nok låse døren!" Han satte sig vredt ned, og tog sine cigeretter frem og tog en i munden, og tændte den, langsomt. Inden han så på ham og sagde "Sæt dig dog ned, du stresser mig!" Og han samlede en kuglepen op.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:33

Athal sukkede bare højlydt, så han var sikker på manden hørte det. Han orkede ikke engang at kommentere det der var blevet sagt til ham. Han satte sig bare ned på en stol og kiggede på manden, mens han tog en smøg i munden og tændte den. Han rystede på hovedet, en sundhedsplejerske der ryger, så har man set det med .. Han kiggede ud af vinduet og overvejede om han ikke bare skulle gå, det virkede ikke som det her var værd at spilde hans tid på, han rejste sig op igen. "Ved du hvad, tror bare jeg smutter igen ..." Han sukkede endnu engang og gik mod døren, det havde virkelig ikke været det værd at gå herned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 4:43

Acher betragtede ham stille og da den unge mand havde rejst sig og skulle til at gå, sagde han blot "Dit håndled gør ondt, gør det ikke? Jeg gætter på at du faldt ned af trappen, prøvede at afværge med hånden, men forstuvede den istedet. Lad mig se på den." Han rakte ud efter ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 4:56

Athal stirrede bare på sygeplejersken, da han gættede fuldstændig korrekt i hvad der var hændt, noget han af en eller anden grund ikke brød sig om ... "Og hvad nu hvis det er det der er hændt? Kan du ikke være ligeglad?" Han gik hen til døren og tog fat på dørhåndtaget.. Han hadede at være klodset, især hvis andre folk enten kunne gætte det eller så hvad der skete .. Det var flovt, og han hadede at være flov!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 5:04

Acher rejste sig op og sagde så "Lad. Mig. Se. På. Den!" Og han hev fat i Athal's albue og hev ham med over på stolen igen. Han hev hans ærme op og så at den var hævet og rød, meget rød endda og begyndt at blive lilla. Han så på ham og sagde "Der skal ligges noget køligt på, og det med det samme." Og han rejste sig og fandt et køleelement, der var i en form for pose så det kunne bruges. Han lagde det blidt på håndledet af ham og han så på ham og sagde "Ignorer aldrig sådan en skade!"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 5:11

Athal bed bare tænderne sammen og lod sig hive med over i stolen, og så sad han bare der og surmulede lidt. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, han kunne sagtens havde vredet sig fri sygeplejerskens greb, men han orkede samtidig ikke rigtig at gøre modstand. Han mumlede i stedet for et meget lavt "tak", da køleelementet blev lagt på hans håndled, og han kunne med det samme mærke det fungerede. Han stirrede endnu en gang på sygeplejersken og mumlede "er det ikke min egen sag om jeg ignorer det eller ej," han kiggede væk, mens han kunne mærke hvordan hans håndled dunkede, noget han ikke havde lagt mærke til før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 5:22

Han så på ham, med et nærmere frastødt blik og sagde så med en halvkvalt stemme "Du ved vist ikke synderlig meget om kroppen, gør du vel?" Han så på ham og smilte så et charmende smil og sagde "Hvis du ignorerede sådan en alvorlig skade som det her, så ville det kun blive værre." Han fjernede isposen og fandt noget papir, og tørrede rimvandet af hans håndled og han fandt bandagen frem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:09

Athal trak på skuldrene. "Jeg ved hvad jeg har brug for at vide om kroppen," han skulle til at rejse sig op, da han fjernede isposen, men opdagede at manden fandt noget bandage frem og blev derfor siddende, han kiggede lidt nysgerrigt på ham.. "Lider du af humørsvingninger eller sådan noget?" Han kiggede op på ham, ikke antydningen af et smil, men han mente det heller ikke ondt, han var bare oprigtigt nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:20

Han så på ham, og begyndte næsten at grine og svarede blot, mens han begyndte at vikle bandagen omkring hans håndled "Ser du, jeg har bare et kort temperament og at I, elver, ikke bare kommer herind, men absolut skal banke på og vente på svar, gør det ikke bedre."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:26

Athal kiggede bare på ham, han vidste ikke hvad han skulle syntes om ham her, han var altså ret underlig, alle han kendte, selvom det ikke er så mange, fortrak da alle sammen at man bankede på før man gik ind ... "Det der giver ingen mening ... " Han kiggede på sygeplejersken og kunne ikke lade vær med at smile. Efter han havde fået viklet bandagen rundt om håndleddet kiggede han på sygeplejersken. "Tak skal du have," han nikkede en enkelt gang, denne her gang var der dog ikke noget smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:35

Han smilte lidt og så på ham, "Der er intet ved mig der giver mening." Han så så på ham og sagde "Det var så lidt, men hvad er dit navn?" Han så på drengens lyse hår, hans ansigt, hele hans skikkelse.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:37

Athal kunne ikke lade vær med at grine lidt, men det var ikke særlig højt. Han rakte sin raske højre hånd mod manden. "Mit navn er Athal, Athal Michealis .. og dit?" Han smilede et af sine naturlige smil igen, det var lang tid siden han sidst havde nydt at være i en andens selskab som han havde med denne sygeplejerske.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 6:42

Han smilte og gav ham hånden "Rart at møde dig Athal. Mit navn er Acher Arkwright." Han smilte og så på ham, med et venlig blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 6:51

Athal smilede og trak sin hånd til sig igen. "I lige måde Acher," han kiggede rundt i lokalet, lidt usikker på hvad han skulle gøre nu, men han havde ikke lyst til bare at gå. "Hvor lang tid har du egentlig været her Acher? Jeg har aldrig været på i dette lokale før, så jeg ved ikke om du er helt ny eller har arbejdet her før," han smilede venligt, hvorefter han gav sig til at studere den mandlige sygeplejerske lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 7:16

Acher smilte til ham og sagde så "Jeg har været her i omkring 2 år nu, da jeg startede som sygeplejerske nu." Han rejste sig op og åbnede sit store vindue.
Han så på ham, med et smil og spurgte så "Du undrede dig over hvorfor jeg ryger, når jeg er skoleens sygeplejerske, ikke? Det gør de fleste elever ihvertfald."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 7:32

Athal smilede, "nåår ok så helt ny er du ikke, men du er heller ikke en der har været her i længere tid," han fulgte Acher med øjnene da han gik hen og åbnede vinduet. Han trak bare på skuldrene til hans kommentar, "jeg tager det ikke så tungt, det virker ærlig talt lidt dobbeltmoralsk, men hvis man vil ryge, så har man vel lov til det lige meget hvem man er," han smilede og kiggede op på Acher.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 8:54

Han så på ham, med et anderledes blik, et han ikke havde set på ham med før. Han gik så hen og satte sig på sin stol og tog det sidste sug af cigaretten, han så på ham, som han pustede ud og smilede et, måske var det et snedigt, smil.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:04

Athal hostede lidt, da røgen kom i nærheden af ham, han var ikke vant til at folk røg i nærheden af ham. Han kiggede på Acher, "Gider du lige?" Han smilede venligt mens han viftede røgen væk fra ham. Han se det nye blik Acher sendte ham og det snedige smil? "Hvad nu? Har jeg noget i ansigtet?" han kiggede på ham, undrende over hvad det var Acher ville med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:10

Acher så på ham og smilte "Der var en grund til jeg åbnede vinduet, og nej, der er ikke noget i dit ansigt." Han smilte bare og så så ud af vinduet i stedet og nød at han kunne drille Athal på den måde.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:12

Athal sukkede højlydt, og indså at denne her lærer drillede ham. "Det hjælper da ikke særlig meget, når du sidder herovre og puster røgen i ansigtet på mig," han smilede drilsk mens han hævede det ene øjenbryn. Han kiggede ud af vinduet samtidig med Acher, og undrede sig igen over hvad han egentlig stadig lavede herinde. Han havde vel ikke mere at gøre herinde, nu hvor han havde forbundet hans skadede håndled.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Misaki Tors 2 Aug - 10:29

Han smilede blot og sagde "Du har også sat dig et dumt sted.." Han grinte lidt og så på ham, med et drilsk blik og spurgte så "Hvilken seksuel orientering har du?" Han gik lige til det store meget private spørgsmål.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Gæst Tors 2 Aug - 10:35

Athal grinte lidt, "Så lige pludselig er det min egen skyld," han rystede smilende på hovedet. Men det stoppede brat da Acher stillede ham et spørgsmål. Det var egentlig noget han aldrig rigtig havde tænkt over. Han trak på skuldrene. "For at være ærlig, så har jeg faktisk ingen anelse, har aldrig rigtig haft en interesse idet, så mit skud lige nu ville være biseksuel ... men jeg er som sagt ikke sikker. Jeg har endnu ikke mødt nogen der ligesom har 'bestemt' det for mig, hvis man kan sige det på den måde," Han smilede venligt og kiggede på Acher, "Hvorfor spørg du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilskadekommen Empty Sv: Tilskadekommen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum