Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lidt eftermiddags studie

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 6:40

Hun så på ham og kunne ikke forstå hvordan det ikke kunne være fangene at spille, men hun rystede tanken af sig og sagde "Yeah, jeg spiller både på bass og guitar." Hun så forsat på ham og tilføjede "Musik betyder en del for mig, er vokset op med musik omkring mig." Hun kunne lidt forestille sig Victor sidde og spille på et klaver, men så igen, det ville kun klæde hvordan han ser ud og hun spurgte "Har du nogensinde prøvet at spille på noget andet end klaveret?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Man 24 Mar - 7:00

Han smilte lidt over hendes spørgsmål, det var tydeligt hun gik op i musik. "Nej, som sagt fangede det mig aldrig" han klappede let på sin bogstak på bordet "bøger har altid sagt mig mere, men er nok også fordi jeg brænder for at vide så meget som muligt". Han så på bøgerne og så på hende. "Det lidt vildt du kan spille hele 2 instrumenter"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:10

Hun så på ham og sagde blot med en glad tone "Yeah, er det vel, men nu har jeg også haft rigeligt tid til at lærer det." Hun smilede igen kort og sagde så "Jeg ville ønske at skole fangede mig mere end det gør, men sådan er mit lod vel bare." Hun så på ham og så ned på han bøger og læste titlerne, jo, helt klart en tredje års. Og hun spurgte "Har det altid været sådan, selv da du var lille?" Hun spurgte kun fordi hun var nysgerrig og håbede ikke at han syntes det var mærkeligt..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Man 24 Mar - 7:15

Han smilte lidt over hendes spørgsmål. Hun var vist lige så nysgerrig som han var. "det har bare altid fanget min interesse. Bøger.. I starten var det så mere Fantasy og eventyr, du ved typisk drenge børne bøger" han grinte lidt ved mindet om hvordan han levede sig ind i dem. Det kunne han da også stadig men ikke så meget. "Du har aldrig rigtig læst eller?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 7:21

Hun lyttede og nikkede et par gange, og svarede da hun blev spurgte "Jeg plejede at hører min storebror og far læse højt for mig, også fantasy for det meste." Hun så kort væk og sagde "Men det stoppede, da jeg blev 10 og har da prøvet at læse, men er aldrig nået synderlig langt, for så finder jeg på en ny melodi og spille på grund af historien, så nej, er ikke så god til at læse selv." Hun så på ham med et lettere fjollet blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Man 24 Mar - 9:21

Victor lyttede intenst til alt hun sagde, det var noget han egentlig altid gjorde, medmindre vedkommende der snakkede var en komplet idiot. Han smilte imens hun snakkede. "Ahh.. well det jo ikke alle det interessere at læse, ligesom det ikke interessere alle at spille musik" han grinte lidt før han læste lidt. Han besluttede sig så for han egentlig hellere ville snakke med hende. "er du 1års her på skolen?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 9:34

Hun nikkede "Yeah, blev sat et år bagud, da jeg stadig gik i middle school." Hun så på ham og spurgte ligeledes "Er du tredje års?" Han var i hvert fald yngre end hendes storebror, men han var jo også 27, så det var jo klart at han var ældre end Victor. Wren studerede lidt hans ansigt, men meget diskret.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Man 24 Mar - 9:42

Victor sad og kiggede på nogle elever som stod lidt væk. De stod og små skændtes og kiggede så på hende igen og ignorerede dem. "Jep. men er først lige kommet til skolen. Var på en skole i Italien som så sluttede, så tænkte jeg ville fortsætte her" han sendte hende et varmt smil og kiggede så rundt. "Jeg overrasket over hvor stort biblioteket er." Han overvejede om han igen skulle nævne noget med hjælp, men valgte at lade være. hun vidste det nok godt jo, han havde jo sagt det
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Man 24 Mar - 20:24

Hun nikkede, italien, der havde hun aldrig været, men hvor ville hun gerne afsted, men det ville blive svært og besværligt. "Ja, blev helt overvældet da jeg trådte indenfor. Tror aldrig jeg har set så stort et bibliotek før." Hun så kort rundt og spurgte så "Så er vi jo begge to rimelig nye."
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Man 24 Mar - 23:06

Han grinte lidt.. "det kan man vel godt sige vi er.." han kiggede på uret på sin mobil.. "Nååh jeg har en time om 10min, så jeg nok nød til at smutte.." han rejste sig og begyndte at samle sine ting. Men hvis du får brug for hjælp så jeg på 3. sal rum 14, du kan altid komme og spørger om hjælp hvis du får brug for det. Det forresten mit værelse" han sendte hende et smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Tirs 25 Mar - 1:11

Hun nikkede og sagde "Tak, og skal jeg huske." Hun så selv på sit ur og følte sig heldig at hun ikke havde flere timer. Hun smilede kort til Victor og sagde "Men vi ses vel nok når jeg får brug for hjælp igen." Hun vendte så hoved end i bogen igen og prøvede at forstå det der stod i den, så godt hun nu kunne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Felixnyuu Tirs 25 Mar - 1:17

Han smilte lidt.. For en der ikke rigtig gad bøger, så var det meget fokus hun lagde i det. Han tog bøgerne op i armene... "Og måske før" han sendte hende et af sine sædvanlige charmerende smil som bare skete uden han tænkte over det, og gik ud af biblioteket og til timen..

//Victor er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Misaki Tirs 25 Mar - 1:21

Wren nikkede og så kort op og fik fanget det charmende smil, igen mærkede hun noget hun ikke var vant til, folk plejede ikke at smile til hende, i hvert fald ikke tilbage i Irland, der kiggede de fleste bare på hende med sorg eller medlidenhed. Men hun vendte tilbage til sine bøger og tog musik i ørerne efter han var gået.

//Wren ude//
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Lidt eftermiddags studie - Page 2 Empty Sv: Lidt eftermiddags studie

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum