Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opgaver for viderkommende

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 9:26

Victor gad overhovedet ikke svarer på den kommentar, hvis det var alt han havde i hovedet så måtte han om det. han sendte i stedet Laxus et smil "Jeg kan næsten regne ud du kender min søster." hans stemme var venlig og imødkommende. "Ja jeg har været på skole i Italien som sluttede, så valgte at tage sidste år her. Mine forældre har ikke snakket om andet end om hvor fantastisk den her skole er." han trak lidt på skuldrene "har kun været her få dage så nu må vi se, svært at danne sig et indtryk på så kort tid."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Shika Man 17 Mar - 9:36

Et kort nik med hovedet fra Laxus sagde at han godt kendte Moka "Jo jeg kender hende, måske ikke helt så godt i nu, men det skal vel nok komme med tiden.. Er selv ny her på skolen så kender den også kun på rygter.." Laxus valgte stort set at ignorer hvad Tyson sagde da det virkede som det bedste middel mod ham..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 9:46

Tyson lukkede øjnene og lod fingrene glide gennem sit hår og åbnede så øjnene igen med et lavt suk. Han gik tilbage til sin stol, for de bøger var da bare for kedelige og smed sig i den. Han tog sin mobil frem og skrev til sin bror, at han havde en opgave, han skulle lave for ham. Tyson vidste, William ikke kunne finde ud af at sige nej til ham, så der var ikke noget problem dér.
Han lagde den væk igen og begyndte at dreje stolen lidt til, venstre, så til højre og så til venstre igen, mens han sørgede for ikke at kigge på tumpen. Heller ikke ham den blonde - Tyson kunne allerede mærke, hans personlighed var for tuttenuttet til ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 9:54

Victor nikkede bare anerkendende. "Well den virker okay, synes heller ik jeg har mødt folk endnu som er helt idioter" han kiggede over på Tyson. Nope ikke engang Tale. Han var da en smule ubhøvlet og træls, men hey hver sin mening. Han trak lidt på skuldrene og satte sig igen. "Jeg sikker på det nok skal blive underholdende"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Shika Man 17 Mar - 10:03

"Nej jeg har heller ikke mødt nogen idioter i nu, ballademagere og ubehøvlet folk ja men ikke idioter.. Nårh jeg må hellere få hentet de skide bog så jeg kan videre, vi ses jo nok på et tidspunkt.." Laxus vendte sig lidt og gik over til nogen af bøgerne og samlede en lille pink bog op hvor efter han gik mod døren og gav et vink i det han gik ud af den og lukkede døren efter sig..


//Laxus ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 10:09

"Ja, farvel til dig også," sagde Tyson fornærmet, da døren var lukket og Laxus var ude. Han så hen på Victor, men rykkede så blikket ned på sin mobil, da William endelig havde svaret ham. Jep, så var den i vinkel. Nu kunne han regne med mindst et 10-tal. Acher ville blive stolt af ham... måske. En smule. Sådan da.
Han blinkede et par gange for at tænke på noget andet, gemte mobilen væk i lommen og så så på Victor igen, "sååå... der er vist ikke brug for mig mere her," han rejste sig og strakte sine arme op i vejret.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 10:13

Victor smilte bare til Laxus da han gik ud af døren og stod igen og rodede i sin bog. Han kiggede op da Tyson snakkede til ham.. "Egentlig ikke medmindre du vil brokke dig mere over mine evner som storebror" han sendte ham et flabet smil og kiggede så ned i bogen.. "Jeg har det klar til dig om 2 dage max. SÅ har du 4 dage til at skrive den ind, burde være noK" han sendte ham et venligt smil. han havde trods alt ikke noget imod Tyson som person.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 10:21

"Ha, ha, sjovt," sagde Tyson ironisk af det første, Victor sagde, og smurte så sine ærmer lidt længere op. Da han så på ham igen og blev mødt af et venligt smil, gjorde det ham kun endnu mere irriteret. Røvhul. 'Se mig, jeg hedder Victor, jeg er høj og klog og ny og også en fantastisk storebror. Elsk mig'. Tyson kunne slet ikke klare ham. Men i det mindste ville han skaffe ham en god karakter. Det kunne godt bruges efter 00'et han fik i sin sidste stil.
Han gik bare med ret ryg hen mod døren, "ja, det er flot. Mit værelsesnummer er 78 så bare kom op med det. Jeg gider ikke blive set snakke med dig uden for værelset, hvor folk kan se det," og med de ord var han ude af rummet og havde smækket døren efter sig.

//Tyson ude//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 10:25

Victor rullede bare opgivende med øjnene. Utroligt som Tale mindede om Moka. Men kun når hun havde sine syge pms moments. Han overvejede kort om han burde havde tilbudt Tale en tampon og grinte lidt for sig selv. Se det kunne have været sjovt.
Han tog sin bog under armen, sammen med papirene. Han havde slynget sin rygsæk på skulderen. Han åbnede døren og gik op for at arbejde på sit eget værelse. Ikke fordi han havde noget imod andre folk men, der var bare mere roligt når hans roomie ikke var der, og han havde vist et eller andet her til eftermiddag..

//Victor er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende - Page 2 Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum