Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Opgaver for viderkommende

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Opgaver for viderkommende Empty Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 3:54

Vitor gik hen af gangen. Han kiggede igen på papiret i sin hånd. Tyson Tale. han havde vidst ikke mødt ham endnu, men det var ham han skulle skrive opgave med, og Tits havde arrangeret et klasselokale de kunne være i. Han trak let på skuldrene og kiggede ligefrem.
Han havde sin uniform på, men havde dog løsnet sit slips lidt. Derudover havde han sin skoletaske over skulderen.
Nogle piger stod længere fremme og fniste og smilte og han sendte dem bare et smil tilbage hvilket fik dem til at rødme, hvilket han dog ikke bed mærke i.
Han nåede døren til klasselokalet, og gik ind og kiggede sig omkring. Nååh Tale var ikke kommet endnu, men han var også tidligt på. han smed sin taske på et bord og gik over og kiggede ud af vinduet og ned i gården. Det var svært at vende sig til der altid var sne, når man havde været i Italien de sidste mange år.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 4:06

Tyson vidste godt, han burde være gået direkte hen i klasselokalet, Tits havde snakket om, efter timerne for at lave opgave med sin påtvungne studiemakker, men han nægtede at have den latterlige uniform på mere, end han behøvede og gik derfor op og skiftede til et par meget lysegrå bukser, en stram mørkegrå skjorte med ærmerne smurt op og en sort, figursyet vest udover. Han afsluttede looket med et sort læderarmbånd og gik så ned mod klasseværelset, ti minutter forsinket.
Han trådte ind i lokalet og så kort på hans makker, der allerede var derinde, før han lukkede døren i med et hårdt smæk for at fange hans opmærksomhed.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 4:12

Victor havde allerede hørt Tyson gå ind, han havde bare ventet roligt. Folk der kom for sent, virkede ikke som om de tog ting særlig alvorligt, men måske havde Tale en god grund.
Han vendte sig roligt rundt og med begge hænder i lommerne kiggede han på Tale. han havde skiftet tøj, det var nok forklaringen. Han rynkede let på næsen "Er det fordi du har et image du skal holde at du kommer for sent, for jeg kan lige så godt sige det som det er, jeg ikke til fyrer, så hvis det fordi du går med et secret crush kan du godt droppe det med det samme" han stemme var rolig og hård, hans øjne var låst fast på Tyson. han gik roligt frem og tog hænderne op og lommen og tilbød Tyson den ene "Victor Akashiya" han sendte ham et halvt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 4:35

Tyson løftede et øjenbryn. De havde aldrig snakket sammen, og så var det allerførste, han sagde, at han ikke var til fyre - enten var han ekstremt usikker på sin seksualitet eller også var han rent faktisk så rygende hetero, som man kunne være.
"... Du er hetero, jeg er hetero. Det begynder jo godt," sagde han sarkastisk med en lettere hånende undertone, før han trykkede hans hånd, "ja, jeg har hørt om dig," han holdte, ligesom Victor, også blikket fastlåst på ham. Han slap så, "og jeg gætter på, du også har hørt om mig, så en præsentation er vist ligegyldig, hm?" han var selvsikker i sine ord, selvom han var en smule irriteret over ham Victors højde, nu hvor han var kommet tæt på. Han hadede fyre, der var højere end ham selv.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 4:42

Victor måtte kigge en lille smule ned på Tyson, da han var en del højere. Det var dog ikke rigtig noget han tog sig af. Hans ene mundveg trak sig opaf i et skævt smil "Fantastisk. Gider bare ikke jeg skal bruge tid på at afvise dig høfligt, så lige så godt få det af vejen". Han havde egentlig ikke noget imod bøsser, eller biseksuelle, ej heller lesbiske. han gad bare ikke spilde sin tid.
Han nikkede lidt over det Tyson sagde. "På den her skole er det svært at undgå at hører noget om folk" han kørte sin nye fri hånd igennem sit pandehår der dog bare faldt på plads. Han havde også hørt nogle ting om sin søster, han var ikke just glad for dem, men gad ærligt ikke blande sig som tingene så ud nu.
Han trak en stol ud fra et bord og satte sig lidt henkastet på den. Godt være han så pæn og ordenligt ud, men han sad ikke super rankt og elegant som mange fisfornemme. Han lå nærmere halvt ned i stolen og fik åbnet sin taske og hevet sin opgave frem.. "Det er jeres opgave at lave en fyldestgørende rapport om den Amerikanske borgerkrig. I skal tilføje fodnoter med hvor i har jeres information fra og den skal fylde 3-5 sider. Alt derudover er jeres eget valg" han lagde papiret på bordet da han havde læst det igennem, og drejede så sit blik på Tyson.. "Nååh Tale. Indrømmer gerne det ikke er mit ynglings emne, men.." han trak let på skuldrene. " en opgave er en opgave.. Er det et emne du bekendt med?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 4:53

Tyson kunne ikke lade være med at blive lidt fornærmet af det, han sagde. Hvis han nu var til fyre og hvis han nu rent faktisk kunne lide hr. Høj-i-hatten dér, så skulle han være beæret. Tyson var ikke en type, der blev afvist. Og selv hvis han gjorde, ville personen fortryde det bittert.
Han havde normalt ikke noget imod at disse ting højlydt og fortælle andre folk, at de var forkert på den, men det ville nu alligevel lyde for homo at sige det, så han lod være. I stedet for gik han bare hen og smed sig ned i en stol, rullede hen til tavlen og begyndte at tegne en utrolig grim, firkantet kat. Uden at se på Victor, svarede han højrøvet, "jeg er fra England. Jeg er sgu ligeglad med Amerikanske borgerkrige."
Han vidste, Victor på et tidspunkt ville finde ud af, at han ville ende med at lave opgaven selv, for Tyson gad sgu ikke det pis. Han skulle bare bestå, det var sådan set nok for ham. Hans fremtid var alligevel sikret.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 4:57

Victor kiggede på Tyson der gik op til tavlen. Han havde lidt regnet ud hvordan Tyson var, han havde hørt rygter om hans kun lige bestået karaktere og andet. Han frygtede ærligt også det var derfor Tits havde sat ham sammen med ham. I håb om han smittede af på ham, men man kunne ikke gøre en tæge til en ørn jo vel. Og det var lidt det havde indtryk af Tyson var, en som ikke rigtig lavede noget. Han sad lidt og overvejede sit næste træk.
"Kan jeg nu egentlig godt forholde mig til, det er ikke ligefrem noget jeg føler der livsnødvendigt at vide. uanset om man har stor virksomhed eller ej." han fik stolen til at vippe let imens han snakkede "Jeg har et forslag til dig Tale. Du virker som en ganske fornuftig ung mand, så jeg sikker på du vil finde det interessant. Hvis du altså har tålmodighed nok til at lytte til det" han lagde tryk på hvis, men lød ellers ganske afslappet og så da også sådan ud
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 5:13

Tyson nåede lige at tegne færdig og skrive 'firkat' over tegningen, før han så hen på Victor. Han rullede stolen hen til lærerens kateder og smed fødderne op på det, før han roligt, med et lille, skævt smil men med et iskoldt blik, sagde, "hm, jeg lytter."
Han følte sig lidt som en klient, og Victor var en sølle forretningsmand, der forsøgte at vinde hans gunst, så han ville arbejde sammen med ham og på den måde støtte hans forretning. Sådan nogle tidspunkter gjorde, at han næsten gerne ville overtage familiefirmaet. Ikke at det nogensinde ville ske.
Han kørte kridtet, han stadig havde i hænderne, rundt mellem sine fingre og så afventende på denne Victor, der rent faktisk begyndte at virke interessant.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 5:23

Victor rykkede sig ikke, han blev ved at sidde og vippe afslappet på stolen og kiggede på Tyson der nu rent faktisk kiggede på ham også. Han smilte lidt flabet før han sagde noget.. "det tydeligt du ikke gider lave opgaver, og det tydeligt jeg gerne vil have en god karakter så her er mit foreslag." han svingede benene ned, placerede sine albuer på bordet foran sig og hvilede hovedet på oversiden af sine hænder. han havde flettede sine fingre sammen.
"Jeg sørger for du får en god karakter, faktisk bedre end du nok har fået før. Jeg sikker på tøserne nok skal blive vilde med det og det vil booste dit image. Derudover er jeg sikker på det vil gavne dig på hjemmefronten til at få noget du vil ha" han holdt hele tiden blikket på Tyson. "Her er hagen så. Du skal renskrive opgaven, sørge for det står pænt og at fodnoterne passer. Så sørger jeg for teksten er det og den ren kopiering fra håndskrift til computer. En opgave der løst på ½ time hvis du har lidt færdigheder inden for IT." han lænede sig herefter tilbage igen i sin stol og lå igen halvt ned og kiggede på Tyson
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 5:36

Wow, det var... overskridende. Tumpen troede åbenbart, han vidste alt om Tyson efter at have kendt ham i fem minutter. Hans følelser, hans familie, hans personlighed, hans længsler.
Han sad lidt og så på Victor, stadig med de samme kolde, lettere sammenknebne øjne, der ikke så ud til at ændre sig, uanset hvad han følte, og så så hen mod vinduet, idet det kolde smil kom på igen, "for det første tror jeg ikke, du kender tøserne her - karakterer imponerer dem ikke. For det andet kan mit image vist ikke blive bedre, end det allerede er. Og for det tredje..." han så hen på ham igen, "så kender du ikke noget til mit hjem, så du skal ikke prøve at belære mig om det," han gabte og placerede med store bevægelser sine hænder bag sin nakke som støtte, før han sendte Victor et flabet smil, "du må finde noget andet at afpresse mig med," det var først der, det gik op for ham at hans hår mindede lidt om Achers. Urgh, irriterende... smilet var ved at forsvinde, men han sørgede for at få det tilbage igen hurtigt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 6:51

Victor smilede bare. Han havde ramt et ømt punkt det var ret tydeligt. Han virkede ikke som om han var rystet eller lign.
"det en fair deal uanset om du kan lide min argumenter eller ej. Det må selv du kunne se" han lagde en smule tryk på det sidste og rejste sig op og gik ned i den anden ende at lokalet. Han havde ikke tænkt sig at lave den her opgave fuldt ud uden Tyson hjalp. Jo en god karakter var vigtig for ham,men han vidste også godt at Tits godt ville vide hvem der havde lavet opgaven.
Han tog en bog ned fra en reol og kiggede på den før han satte den op igen og gik op imod Tyson.. "Nååh Tale.. hvad bliver det til. Vil du tage imod aftalen og lave så lidt, eller vil du sidde og lave halvdelen af opgaven fuldt ud" han stod nu foran kateteret og placerede sine hænder på det og lænede sig let frem og kiggede direkte på Tyson "bolden er på din banehalvdel"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 7:17

Hvad var der med den fyr? Han var lidt for selvsikker. Tyson så på ham ud af øjenkrogen, da han kiggede på en eller anden dum bog og tyggede så lidt på forslaget.
Han ville sagtens kunne få William til at lave det for ham. Intet problem. Og jo mindre han skulle lave, jo mindre behøvede han at se på sin brors trætte fjæs, når han fik opgaven i hånden. Men han gad bare ikke, at ham Victor skulle tro, han var stor og kunne overtale Tyson til alt muligt. Han måtte få det til at virke som hans egen beslutning.
Hans tanker blev afbrudt, da den hvidhårede fyr pludselig stod foran ham. Tyson så op på ham med et koldt og irriteret ansigtsudtryk men lænede sig så tilbage i stolen og så ligeglad op i loftet, "fint. Men hvis vi ikke får 12, ødelægger jeg dit omdømme her på skolen. Okay?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 7:22

Victors læber røg op i et smørret grin. "Du har tydeligt ikke hørt de rigtige ting om mig" han kiggede på ham før han vendte sig om og gik hen og satte sig på sin stol. han var sådan set ligeglad med hvorfor det blev som det gjorde, nu fik han ikke dumpe karakter pga en snobbet forkælet unge.
Han tog en bog op han havde fået at Tits til opgaven og begyndte at rode i den. han fandt nogle relevante ting og skrev det ned på et papir. han kiggede ikke op på Tyson mere
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 7:40

Fjols. Tumpe. Kæmpe idiot. Det var mest af alt det, Tyson havde lyst til at kalde ham, og han havde også på fornemmelsen, at det ville komme til at ske på et tidspunkt i den tid, de arbejde sammen om opgaven. Han mindede egentlig på nogle punkter om ham selv - han havde bare ikke lov til at opføre sig sådan. Tyson havde imaget til at kunne opføre sig sådan, Victor var ny og skulle lære sin plads at kende, når han var sammen med fyre som Tyson.
Han så hen på vinduet igen og undrede sig over, at en fyr som ham kunne være Mokas bror. På den anden side var de ikke helt forskellige... de var begge to flabede. Mokas flabethed var bare mere i orden.
Tyson fik nu en idé, der måske ville kunne få Victor til at virke som den lille. Han smilede flabet og sagde så, "din søster er ret lækker."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 7:58

Victor der allerede var godt i gang med opgaven løftede ikke engang et øjenbryn over kommentaren. "det ikke første gang jeg hører det." han tog sig ikke af folk syntes han søster var lækker, det var hun da på en søster agtig måde. Altså. han kunne godt se hvad folk mente, det var bare lidt weird og tænke på som storebror..
"er du så en af de fyrer der går rygter om, har været i bukserne på hende?" han løftede blikket kort med et flabet smil og kiggede så ned i papirerne igen og skrev videre
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 8:13

Tyson krummede øjenbrynene sammen i en irriteret og lettere forvirret grimasse. Bed det virkelig slet ikke på ham? Han så på Victor, da han stillede ham det næste spørgsmål, hvilket kun fik ham til at undre sig endnu mere. Var han bare ligeglad med, at der gik sådan nogle rygter om hans lillesøster?
Han fjernede sine hænder fra nakken og lagde i stedet armene over kors, "måske," hans tone var lettere flabet, men smilet var til gengæld væk, "ville du have det fint med det, hvis jeg var?" han var oprigtigt nysgerrig, selvom han forsøgte at skjule det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 8:19

Victor lagde sin blyant og lagde så hænderne afslappet i skødet. Han så på ham med et roligt blik. "Uanset hvad ry min søster har, og hvilke tossede ting hun har gang i, så det i sidste ende ikke noget jeg kan blande mig i. Derudover så er hun ikke dum, selvom det vist er det indtryk de fleste her på skolen har." Han rettede på sit pandehår før han fortsatte. "Og hvis hun havde været sammen med dig, så må det være hendes valg. Jeg kan ikke sige hvad hun skal og ikke skal gøre, og har ingen intentioner om det. Hun er 17år, og voksen nok til selv at tage konsekvenserne."
Han vidste ik helt hvorfor Tyson prøvede at gøre ham sur, han kunne fornemme han prøvede på det. Men han vidste også at Moka for tiden ikke fjollede rundt med ham i hvert fald. Folk snakkede om en høj og muskuløs fyr, det var bestemt ikke Tale.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Shika Man 17 Mar - 8:24

Laxus kørte en hånd igennem sit korte blonde hår, hvorfor i alle verden skulle det lige være ham som skulle gå tilbage og hente en bog som en lærer havde glemt, han gav et rul med øjnene og åbnede døren ind til klassen..
Men han nåde ikke meget mere end at tage et skridt ind i klassen før han stoppede da han fik øje på to fyre "Oh, troede ikke her var nogen undskyld hvis jeg afbryder noget skal kun hente en bog.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 8:33

Tyson lyttede til det han sagde, alt imens han forsøgte at se så ligeglad ud som muligt. Da Victor havde snakket færdigt, så han på ham et par sekunder, før han så hen mod vinduet igen med en sarkastisk mumlen, "hm, sikke en god storebror..."
Han sad lidt og tænkte over, hvordan han ville have det, hvis han havde en lillesøster. Han ville højst sandsynligt sørge for, ingen drenge så meget som talte til hende. Jo, når hun blev 18 måske, men ikke et sekund før. Før han vidste af det, sad han og skabte sin falske lillesøster inden i hovedet. Hendes udseende, hendes væremåde.
Hans tanker blev dog afbrudt, da døren gik op. Han så dog hurtigt væk igen med et arrogant fnys, da han bare opdagede, det var Laxus. Endnu en, han havde hørt om, men aldrig havde snakket med. Tyson sørgede for at kende alle nye elever, der kom ind på skolen, så der ikke var nogen, der prøvede at tage over på nogen måde.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 8:38

Victor rullede opgivende med øjnene over hans kommentar. Han gad ikke engang svarer på det, han blandede sig når det var nødvendigt, og han var ikke hendes far. Desuden var han ikke dum. Hun var jo næsten voksen.
Han kiggede imod døren da den gik op og smilte venligt. "Bestemt ikke. Vi sidder bare og udveksler personlige meninger" Han havde drejet sit blik fra Tyson og ignorerede ham egentlig lige nu.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Shika Man 17 Mar - 8:42

Laxus løftede et øjenbryn "Personlig mening? Om hvad? hvis jeg må være flabet nok og spørger" han kikkede lidt på Tyson og hans han regnede hurtigt ud hvem han var da rygter jo går hurtigt på skolen specielt blandt tøserne, hans blik skiftede til Victor som han ikke lige havde hørt noget om men som han syntes lignede en han kendte..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 8:49

Tyson havde ikke givet op. Det lå slet ikke i hans ordforråd. Han ventede bare på det rette tidspunkt at slå til, så han kunne få Victor til at ligne en kæmpe idiot. Og dér var den måske.
Han drejede igen hovedet mod ham Laxus-fyren og forklarede så med en så ligegyldig tone så muligt, "nåh, jeg ville bare ikke have det så fedt med at sidde og lave opgave med en fyr, der muligvis havde været i seng med min lillesøster, mens den søde, lille Victor her åbenbart synes, det er det fedeste i verden. Og respekt for det da," han drejede blikket hen på Victor og smilede koldt, "så ved jeg da, at jeg kan rage på hende foran dig uden nogen problemer. Så det er jo godt."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Felixnyuu Man 17 Mar - 8:58

Victor kiggede på Tyson igen. "Tale jeg har fortalt dig jeg ikke blander mig i hvad min søster laver. Hun er en fornuftig ung kvinde uanset hvilke rygter du hører." han var stadig rolig og snakkede afslappet. "Desuden, af hvad jeg ved så du ikke hendes type" han sendte ham et flabet smil og kiggede så op på Laxus. "som du kan hører mener Tale bare det forkert jeg ik går ud og blander mig i hvad min søster laver" han trak let på skuldrene "hvis hun roder sig ud i noget helt galt, så siger hun til. Jeg kender min søster..." han sendte ham et halvt smil, før han rejste sig.. "Ohh ja.. forresten.." han tilbød ham sin hånd. "Victor, Victor Akashiya"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Shika Man 17 Mar - 9:18

Laxus var ved at åbne munden for at gi sin kommentar men da Victor sagde sit navn blinkede han med øjnene og det gik op for ham at de snakkede om Moka, og han smilede og gav venligt Victor hånden "Laxus, Laxus Dreyar.. Og jeg viste ikke at Moka havde en bror og slet ikke på skolen.." han trak lidt på skulderne da han gav slip på Victor's hånd "Jeg vil dog sige at Moka fint kan klare sig selv, hun virker fornuftig nok.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  SirDuckbutt Man 17 Mar - 9:22

"Ja, hendes bryster er fornuftige," sagde Tyson surmulende. Han var irriteret og rejste sig derfor op. Han kunne mærke, han havde brug for at bevæge benene lidt, hvis ikke han skulle ende med at sidde og tappe med foden eller fingrene.
Han gik hen til bøgerne og kiggede på dem. Ikke at han var interesseret i bøger. Faktisk hadede han at læse. Hvorfor helvede stirrede han egentlig på dem på den måde?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Opgaver for viderkommende Empty Sv: Opgaver for viderkommende

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum