Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

5 deltagere

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 12:36

"Jeg har ikke snakket med så mange, men det kommer nok, er bare ike så vant til at være omkring så mange mennesker, så det kan godt blive for meget nogle gange." Lucas kiggede lidt ned på sine hænder "og jeg kan stadigvæk ikke helt finde rundt på skolen, har ikke den bedste sted sans, men er ved at få styr på det."
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 12:38

Teana sad bare og nød den store stol. Og det Lucas sagde kunne hun godt nikke genkendende til. Hun kunne stadig godt huske den første skoledag hvor hun fik forvildet sig ind på drenge toilettet. Ikke noget hun ville gøre igen. Hendes kinder blev let rosa ved tanken og hun rømmede sig let. "Altså det er jo en stor skole. Tror det normalt man kan farer vild her." hun kiggede over på Minato "er det noget du har bekendtskab med, altså at farer vild?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:40

De to her virkede da rimeligt flinke. Måske var det alligevel ikke de fleste på skolen der var totalt tossede drama queens. "Nej, jeg er nu ikke faret vild endnu. Men jeg synes også der er mange mennesker, og her sker rimeligt meget nogle gange. Sådan - I ved. Drama, sladder. Den slags."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 12:45

Lucas nikkede til hvad Minato sagde, drama ja, han tænkte på hans møde med Lotus, men da var også søde folk, han kunne godt lide Lily, og de her to var da også søde og nede på jorden.
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 12:50

Teana strakte sig let. Hun kunne godt mærke de havde haft gymnastik, ikke noget de var vandt til. Eller jo hun svømmede, men ikke gymnastik i en sal. "nogle af dem er lidt, meget måske. men bestemt ikke alle" hun smilte stadig som før
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 12:51

"Nej, overhovedet ikke alle!" skyndte Minato sig at sige. "Det er helt OK, sådan generelt. Det er vel bare sådan skoler er," han satte sit bedste 100-watt flinke smil op for nu at vise at han jo ikke mente noget dårligt om dem.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 13:00

Lucas sad bare stille og lyttede, han kom til at gabe, ikke fordi han kedede sig, han var bare begyndt at blive træt, "undskyld, er bare lidt træt"
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 13:03

"Well. den her skole synes at have et højt indhold af det, men alle er vel forskellige. og nogle kan ikke klarer en dag uden deres fix af sladder og intriger" hun gøs lidt ved tanken, hun forstod ikke de folk. Der var en god grund til folk ikke vidste så meget om hende, og aldrig havde gjort, hun gad ikke alt det sladder.
Hun kiggede op på Lucas med et smil. "Det gør ikke noget, er selv ved at være en smule træt, været en lang dag. Tror bestemt ikke jeg kommer til at se hele serien i dag"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Lør 8 Mar - 13:08

"Nårh - nej, der er 30 afsnit af den sæson," oplyste Minato. "Det er en marathon de viser." Han var bare glad for at snakke om Transformers i stedet for sladder...
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Tybster Lør 8 Mar - 13:13

"Jeg tror jeg vil gå tilbage til mit værelse" Lucas rejste sig op "det var hyggeligt at møde jer" derefter tog han sin blog og gik over efter sit overtøj før han forlod dem.

(Lucas ude)
Tybster
Tybster

Antal indlæg : 81
Tilmeldt : 06/02/14
Alder : 31
Geografisk sted : Vojens

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Lør 8 Mar - 13:20

Teana kiggede på Lucas "i lige måde. Sov nu godt" hun sendte ham et høfligt nik og kiggede så på Minato.. "well nu må vi se hvor længe jeg holder." Hun rakte ud efter tæppet der lå på sofaen ved siden af. men hun kunne ikke nå det, så hun måtte rulle om på maven og strække sig helt. Og hun fik kun lige fat i det. Hun vendte sig om igen og puttede sig godt ned under tæppet. Hun lagde sig halvt på siden så hun kunne se tvet nemmere. "Det er jo også lørdag i morgen så gør mig ikke noget det bliver sent" hun havde alligevel kun planer om at svømme.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 10:12

"Okay, i lige måde!" fik Minato sagt til Lucas. Hm. Gad nu vide om han havde sagt noget forkert, eller fyren bare.. bare skulle noget andet. Eller også gad han bare ikke se tegnefilm. Slap nu af, paranoia.
"Nårh. Ja. Ja, altså, det her er.. afsnit 16 ud af 30. Jeg ved heller ikke lige om jeg gider se den færdig." Pigen, Teana, virkede nu meget stille og rolig.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 10:14

Hun puttede sig lidt mere under tæppet. "det ironisk jeg forsøger og skulle se resten, og putter mig helt ned. Det er dømt til at gå galt" hun grinte lidt og så så på fjernsynet noget tid uden at sige noget.
Hun burde måske snakke med ham, altså det var jo høfligt og han virkede jo flink. "kan du så lidt det her på skolen?" hun kiggede stadig på tvet men det var tydeligt hun snakkede til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 10:20

"Øhm..." ville hun have han skulle vække hende eller.. eller.. årh, hvorfor var han også så sindsygt dårlig til at snakke med piger? Han kiggede på en Decepticon der døde i stedet.
"Ja, det er OK," sagde han da hun spurgte. "Altså, bortset fra dramaet, så er her faktisk rigtig godt, meget bedre end nogen anden skole jeg har gået på. Kan du lide det?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 10:22

Hun grinte lidt forsigtigt. "jaa... drama er der nok af på skolen, men man kan nu godt undgå det. Jeg har ikke rigtig ramt noget i de 1½år jeg har gået her." hun kiggede kort over på ham med et smil og så op på serien igen.
"jeg har altid kunne lide skolen, den har meget at byde på, og nogle gode lærer. Jeg føler jeg får noget ud af det" hun kom til at tænke på Mina hun også havde mødt nu og rødmede let, og var lykkelig for han ikke ville kunne se det. "Det da også en bonus der flinke mennesker her."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 10:26

"Så er du heldig," sukkede han. "Eller også har jeg bare ramt en masse drama. Men håber det er overstået nu.." Han stoppede bare der - uanset hvad hun så havde hørt i forvejen, behøvede han ikke bore i fortiden. Det var jo netop fortid. "Ja, der er helt sikkert mange der er flinke." Han smilede venligt tilbage.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 10:30

Hun var opdraget godt, hun borede ikke i det, sladder havde heller aldrig sagt hende noget. Og om det var sandt eller ej, så var det jo i sidste ende ikke noget der ragede hende eller andre. Det var hans sag.
Hun smilte da hun svarede "jaa.. men der så også nogle rådne imellem, men det jo normalt. Sådan er verden vel nu engang" hun kiggede op på skærmen igen, det var nu en okay tegnefilm
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 10:34

"Man skal vel bare lære at undgå dem, eller spilde tid på dem," gav han hende ret. "Hey - nu kommer Bumblebees kampscene!"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 10:43

Og med den sætning vågnede Teana lidt op. Hun kunne godt mærke hun var træt. Hun sagde ikke mere lige nu. Hun så bare scenen, den var nu godt lavet. Det var meget anderledes end tegnefilmen men god var den da!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 10:58

"Det er nu ok at de har lavet ham om til en racerbil," sagde Minato da Bumblebee havde vundet. "Selv om jeg også godt kunne lide ham som 2CV i de gamle." Han følte lidt en eller anden pligt til at underholde hende, eller snakke høfligt i al fald, ikke bare sidde og stene film.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:01

Teana nærmest hoppede i stolen nu. Hun havde sat sig op og kiggede på Minato med sine store røde øjne "Det der! Det var SÅ awesome!" og så gik det op for hende.. "Uhmm jeg.." hun rømmede sig og sad pænt igen "altså det var jo godt lavet" hun rødmede lidt. sådan opførste en lady sig ikke!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:14

"Jaah -" han var lidt overrasket da han lagde mærke til at hendes øjne var helt røde. Det så ret - specielt, men ikke ligefrem grimt ud. Hun var vist egentlig en ret køn pige, Teana. Altså, ikke at han kiggede på piger, selvfølgelig! Han blev helt forvirret da hun rødmede - havde han gjort noget forkert? Han var jo helt vant til piger der råbte højt. "Ja.. det var ret awesome...?" forsøgte han sig forsigtigt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:23

"det var godt lavet, synes de har gjort det rigtig godt tegnerne" hun sad nu pænt med hænderne foldet i skødet og sendte ham et lille smil. I hendes hoved hørte hun sin fars stemme der sagde hun brugte for meget tid med sine brødre, og sådan fik man ikke en mand.. hvis han bare vidste. Hun smilte lidt over ironien. "havde du set alle episoder? kan ikke huske om du sagde det nemlig."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Lise Søn 9 Mar - 11:25

"Æææeh.." Minato var tydeligt lidt forvirret over hendes hurtige skift i opførsel, og hans blik flakkede usikkert. "Ja, jeg har set dem allesammen, jeg har de 3 nyeste sæsoner liggende på computeren. Jeg kan bedst lide de gamle," Transformers var mere sikkert at snakke om end drama og.. og den slags.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Felixnyuu Søn 9 Mar - 11:27

Hun smilede "jeg så den med mine brødre, filmene altså. Jeg har altid syntes action og eventyr film var fantastiske. Det udelukker dog ikke at jeg også elsker tøsefilm" hun grinte lidt igen. "jeg nok bare lidt kompliceret, har jeg i hvert fald hørt før". Vent havde han dem på sin computer? Hun kiggede på ham med nærmest hundeøjne, uden det dog var bevidst. "Tror du jeg må få de sæsoner, altså over på min pc?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

TV-tid! (Random stenertråd for alle.) - Page 2 Empty Sv: TV-tid! (Random stenertråd for alle.)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum