Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dårlig dag.. //ja jeg er random//

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 8:34

Grimmjow sad ved et bord i kantinen.. Hans dag havde startet dårligt med et sammenstød med nogle piger som bare ikke gad og fatte at han ikke gad nogen whining om hvad det nu end var..

Han sad med sin arm i gips oppe på bordet og spiste en sandwich..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 8:39

Sheena kom gående ind i kantinen. Hun havde været i bad efter en god løbetur. Hun så grimmjow sidde ved et bord alene og fik øje på hans arm i gips. Hun stod lidt og gloede. Grimmjow komme til skade, det var da et sjældent syn. Hun gik hen til ham og kiggede på ham. "Du ligner en der keder sig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Nov - 8:45

Tyson kom gående ind i kantinen efter en lang lur på sit værelse. Det havde gjort godt, kunne han tydeligt mærke.
Han havde intentioner om bare at tage sig en juice og så smutte udenfor og løbe en tur, da han fik øje på Grimmjow og Sheena. Uden at tænke over det, gik han hen til dem, "hey."
Han så undrende på Grimmjows arm. Hmm... havde han mon været oppe at slås?
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 8:48

Grimmjow kikkede op og trak lidt på skulderen "Måske lidt.. Kan ikke træne eller noget af alt det andet jeg gerne vil..." Grimmjow krøllede papiret sammen og smed det på bordet inden han tog ud efter sin juice og tog en tår "Hvad laver i så her?" Han kikkede først på Sheena og derefter på Tyson..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 8:51

Sheena smilede til Tyson da han ankom. Hun kiggede derefter på Grimmjow og svarede "Tja er lige kommet tilbage fra en løbetur, så tænkte jeg ville slappe lidt af. Forresten hvad har du lavet med din arm?" Hun kiggede spørgende på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Nov - 8:54

Tyson lagde sine arme over kors, "skal bare have noget at drikke... en juice eller noget."
Han så på Sheena, da hun stillede spørgsmålet og så igen på Grimmjow med et afventende blik. Han burde komme videre... men han var for nysgerrig. Ville vide hvad der var sket.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 9:05

Grimmjow stillede sin juice fra sig før han ødelagde den "Lad os bare sige at din søster er heldig jeg har lært at kontrolere mit tempramang.." Han fnøs og kløede sig på den brækkede arm lige over gipsen... "Fucking shit.. Jeg hader det her.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 9:13

Hun kiggede lidt forvirret på Tyson og derefter tilbage på Grimmjow "Så det du siger, er at det er Lacus skyld du har brækket din arm, det må jeg sige, det lyder interresant. Hvad er detaljerne så Grimmjow?" Hun var blevet meget nysgerrig, og tænkte det ikke skadede at spørge ind til det, hun ville jo gerne vide hvad hendes søster havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Nov - 9:17

Tyson satte sig på bordet med fødderne på stolen, der stod ved siden af Grimmjow. Han blev endnu mere nysgerrig, nu hvor Lacus blev blandet ind i det. Han kunne ikke lade være med at håbe, at hun havde gjort noget dumt, der havde gjort, at Grimmjow ikke kunne lide hende mere. Det kunne være perfekt. Han smilede skævt og lettere flabet ned til Grimmjow, "ja, vi vil have detaljer."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 9:24

Grimmjow fnøs og rullede med øjnene "Ja det vil i jo nok.. Men jeg kom gående ned at trappen fra vores sovesal og Lacus kom gående lidt længere oppe end mig og jeg stoppede op og vendte mig for at snakke og hun snublede og faldt ned i mig så jeg mistede balancen og faldt ned af trappen.. Jeg af reflex tog af med armen brækkede den plus slog skulderen afled.." Grimmjow trak på skulderne og tog en tår af sin juice "Satte dog skulderen på plads bag efter selv dog.. Og før i spørg hvad der skete med hende så ved jeg det ikke og kunne ikke være mere ligeglad lige nu" Han rullede med øjnene og fortsatte med at klø på armen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 9:30

Hun kiggede lidt da han fortalte hvad der var sket. "Og jeg troede hun ikke kunne blive mere klodset. Hvad den tøs dog kan finde på. Det var garanteret med vilje. For at få opmærksomhed hun jo slet ikke har nok af" Hun sagde det med ironi i stemmen. Hun håbede inderligt at Lacus var kommet meget til skade, så hun slap for at glo på hendes skikkelse. "Vil det så sige du hader hende, og aldrig vil snakke med hende mere" Hun håbede det var et ja. Så var det en bonus i hendes plan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Nov - 9:37

Tyson kunne ikke holde en lav klukken tilbage, da Grimmjow fortalte, hvad der var sket. Tanken om ham, der faldt ned af trappen, var altså lidt sjov. Det var selvfølgelig ikke sjovt, at han brækkede armen, men... ja.
Han løftede et øjenbryn over den sidste kommentar og mumlede, "ikke fordi jeg havde tænkt mig at spørge, hvad der skete med hende..."
Han så igen på Sheena, da hun snakkede og rullede med øjnene. Wow... den tøs hadede virkelig sin søster.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 9:41

Grimmjow knurrede men gad ikke bruge tid på at slå Tyson for at grine af ham "Hader hende? Helt ærligt Sheena hvad tror du selv?!" Han kikkede ondt på hende før han trak på skulderne "Om jeg gider at snakke med hende? Nej.. Nej det tror jeg sku ikke jeg gider ihvertfald ikke i den nærmeste fremtid."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 9:45

Sheena smilede lidt for sig selv, hun var blevet glad over at han ikke ville snakke med hende. Så vidste hun at Lacus kunne dumme sig, uden sheena var indblandet. "Det bar sørme ærgerligt" sagde hun med en ironi i stemmen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Man 12 Nov - 9:53

Tyson sagde ikke noget i et stykke tid men afbrød så stilheden med et højt gab, "nåh, men så kan du også tage en pause fra den konstante træning."
Han tog Grimmjows juice og hældte af ren kedsomhed det sidste ned i et brugt glas, der var en, der havde glemt at sætte på plads. Han fortsatte med en rolig stemme, "dine muskler er vist efterhånden store nok..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Man 12 Nov - 10:07

"Synes du det? Måske du burde tage over for mig så.. Så kan jeg være den som står i baggrunden og du tager slåskampene" grimmjow lod Tyson tage sin juice og rystede blot hovedet af Sheena "Du kan virkelig ikke lide din søster hva... Selv kunne jeg jo være noget så ligeglad om du hader hende eller ej så længe det ikke envolvere mig så kan du hade hende herfra og til måne"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Man 12 Nov - 21:09

Sheena kiggede forundret på ham. "Jeg bryder mig bare ikke om hende. Og jeg vil primært bare have hun er ulykkelig, det får mig selv til at føle jeg er bedre" Hun lagde armene over kors og kiggede rundt i kantinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Kashi Man 12 Nov - 23:24

Langsomt, på grund af krykkerne, kom Kushina ind i kantinen. Da hun så det velkendte blå hår, smilede hun, og gjorde sin besværlige vej hen mod Grimmjow og de andre. "Hey," smilede hun til ham - og så da hans arm. "Hvad fanden. Er det ikke kun mig der er kommet til skade?" det var dog sagt med et venligt smil mens hun fortsat støttede sig til sine krykker og holdt højre ben, der var i gips ligesom Grimmjow's arm, løftet fra jorden, selvfølgelig.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Tors 15 Nov - 17:52

Tyson pressede det sidste juice ud, før han med et skævt, flabet smil svarede, "det burde jeg måske. Du har ikke været den store kæmper på det seneste. Du er vist ved at blive blød," han prikkede til Grimmjows skulder og fortsatte med et falskt alvorligt blik, "jep, blød som smør, der har stået for længe ude."
Han så så fra Grimmjow til Sheena og ville ikke engang kommentere på det. Ville have hun skulle have det dårligt, så hun kunne få det bedre med sig selv? Pft, hvor lavt...
Endnu en tøs blandede sig nu ind i deres samtale. En rødhåret. Havde Tyson set hende før? Hmm... Det var også ligemeget. Han gabte højt og lagde uinteresseret sin håndflade på siden af sin hals.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Fre 16 Nov - 4:31

Grimmjow besluttede at det var bedst at ignorere Sheena for nu og hørte en velkendt stemme snakke til ham.. Han flyttede blikket og så Kushina kom gående på Krykker og fnøs af hendes kommentar "Nej åbenbart ikke.." En sur mine var på hans ansigt før han pokede til Tyson "Jeg kan jo ikke rende rundt og slå på folk hele tiden Tyson.. Selv jeg kan ryge ud af skolen hvis jeg bliver ved.. Men du er da velkommen til og tage min trænings kamp med Kensei her i dag.. Var meningen at jeg skulle have min kondi lidt i form igen.. Men ja som du kan se så kommer det ikke til og gå.." Grimmjow kom med et fnøs og kikkede så ellers på Kushina "Men jeg ser du fik dig noget af en omgang til den turnering.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Fre 16 Nov - 9:07

Sheena kiggede lidt på Kushina og undrede sig over, hvad der var sket med hende.men hun gad ikke engang spørge, så interresant var det nu heller ikke. Hun lagde armene over kors og kiggede på dem ud af øjenkrogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Kashi Fre 16 Nov - 10:30

At svagt grin, og hun kløede sig let i nakken. "Jaeh... Jeg kom op mod Genma og han lavede en af fældningerne lidt for hårdt, apparently. Jeg lagde ikke mærke til det og gik til modangreb... mærkede jeg det," et skævt smil. "Minimum 10 uger sådan her." hun sukkede.
Kashi
Kashi

Antal indlæg : 5338
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 32

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  SirDuckbutt Fre 23 Nov - 7:35

Tyson skulle efter lidt tænketid til at svare, da han opdagede, at Grimmjow vist var mere interesseret i at føre en samtale med den rødhårede tøs i stedet for. Kampsport. Bah... han fattede ikke, hvorfor der var så mange på skolen, der var besat af det. Specielt ikke dem med penge. Hvad skulle man bruge fysisk styrke til, når man kunne ansætte nogen til at gøre det for en, hm?
Han kom nu i tanke om, at han egentlig kun var kommet ind i kantinen for at få slukket sin tørst, og rejste sig for at hente en smoothie til sig selv. Han satte sig derefter præcis samme stede på bordet, åbnede den og tømte halvdelen i en enkelt mundfuld.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Shika Søn 25 Nov - 10:22

Grimmjow nikkede blot med hovedet ad Kushina og kikkede på Tyson da han satte sig ned og tog hans juice og tog en tår før han gav ham den igen "Hva sker der så for dig og Julen Tyson? Skal du stadig hjem til den lille lort af en bror du har?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Gæst Tirs 27 Nov - 8:20

Sheena satte sig ned ved siden af Grimmjow og lændede sig godt til rette og lyttede til deres samtale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dårlig dag.. //ja jeg er random// Empty Sv: Dårlig dag.. //ja jeg er random//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum