Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kun i min musik er jeg i sandhed fri

2 deltagere

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 9:15

Han smilede let og nussede videre, hvor han nød at holde om hende, hun var så kær og nuttet at det virkede umuligt, han grinede lidt og kyssede hende igen oven på håret.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 9:18

Hun skubbede sig lidt væk fra ham, og kiggede på ham. Hun sagde ikke noget, hun smilte bare til ham. Hun havde stadig svært ved at tro på det, tro på at han ville hende... Men lige nu. lige nu skubbede hun det bare væk. Hun kiggede på hans øjne, meeh hun kiggede på dem for altid, men.. alligevel vandrede hendes blik og hun kom til at kigge på hans læber. De var også perfekte og hun fik en lyst til. Hun rødmede ved tanken og skyndte sig at kigge væk.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 9:24

Noel så på hende og smilede og spurgte "Hvad tænkte du lige på?" Han bukkede sig ned for at se hendes ansigt, han var nysgerrig og det blev også afslørret i hans øjne og i hans smil.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 9:26

Shit... hun var virkelig alt for nem at gennemskue... og de øjne der. de kiggede direkte på hende... Hun rødmede endnu mere.. "ik. ikke noget.." hun kunne slet ikke sige det. det var helt umuligt...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 9:37

Han smilede og sagde "Viiiiirkelig?" Han grinte en smule og rettede sig op og så på hende og sagde "Det jo lidt trist for nu får du ikke af vide hvad det var jeg tænkte~" Han smilede drillende.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 9:43

Hun kiggede på ham med nysgerrige øjne.. Havde han også tænkte på noget?? "Tænkte du da på noget?" hun så spørgende på ham, hun var SÅ nysgerrig. Hun ville vide hvad han tænkte... ahhh! det var ikke fair. Hun så op på ham med store blå og bedende øjne "noel..." hendes stemme var blid.. Hun tænkte egentlig ikke over hvad hun gjorde, hun ville bare gerne ville hvad han tænkte!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Tirs 11 Feb - 10:06

Noel så på hende og rødmede, nu var det hans tur til at se væk i lidt tid og da han vendte hoved tilbage, lagde han hånden på hendes venstre kind og kom helt tæt på og hviskede kun få centimeter fra hendes læber "Du fortæller først." Hans blik var flirtende og hans smil charmende og skævt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Tirs 11 Feb - 20:12

Hendes hjerte hamrede afsted.. Han var så tæt på, hun kunne mærke hans åndedrag på sine læber. Hun følte hendes hjerte var ved at hoppe ud af hendes bryst da han snakkede. Holy hell.... "uhmm...." hun sank en klump og hendes kinder var helt røde, hun overvejede om hun bare skulle stikke af, men.. Hendes krop var låst fast, og inderst inde så ville hun jo heller ik.. "j-jeg.. jeg fik bare lyst til at gøre noget.. men... det.. det for pinligt.. jeg.. jeg kan ikke" Hun sank igen en klump.. Nu havde hun endnu mere lyst, han var SÅ tæt på..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 0:52

Han smilede forsat og så lidt mere tænkende ud og sagde så "Hmm.. Kunne det være noget med det her at gøre?" Han flyttede sit hoved lidt og list blidt sine læber strejfe hendes ene kind, mens han kiggede hende i øjnene.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 1:52

Og selvom hun ikke havde troet det muligt blev hendes kinder endnu mere røde, af noget så simpelt. Hun formåede sjovt nok stadig at kigge på ham. Hvordan kunne han tage det så roligt, imens hun selv var ved af dø af generthed. Hun kunne ikke få sagt noget.. Hun nikkede bare stille.
Hun havde placeret sine hænder på kanten af vindueskarmen og holdt godt fast, måske fordi hun frygtede hun ville falde ned. Selvom han stod så tæt på..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 1:55

Han smilede skævt og hviskede drillende "Men hvor henne?" Han lagde sin ene hånd oven på hendes og den anden brugte han til at kærtegne hendes ene kind.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 2:00

what? han ville have hun skulle sige.. det.. det kunne hun bestemt ikke. Nej det var udelukket. Hun, hun kunne jo knap nok tænke tanken. Hun kiggede på ham med store øjne. "Jeg.." hun bed sig let i læben.. Hun sad lidt og kiggede bare på ham. så tæt. få centimeter fra... Arhh!!! Det var ren tortur.. Og det var tydeligt han nød at drille hende, hvad var det lige hun havde rodet sig ud i, han var ALT for charmerende og sexy til hende... Hun var så usikker, hun kunne ikke engang sige hun ville have han skulle kysse hende, og endnu mindre kunne hun gøre det af sig selv. Det var som om noget stoppede hende, måske. måske var det fordi den eneste hun nogensinde havde kysset før, han havde såret hende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 2:05

Han så på hende stadig med charmende øjne og spurgte "..Eller må jeg gætte?" Han ventede ikke rigtig på svar, før han gav til at give hende små kys, fra panden, ned over tendingen, til kinden, hvorefter han trak sig en smule, dog stadig tættere på end før.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 2:11

Arghh.. alle de kys, de blide varme kys... Hvordan kunne noget så simpelt få hende til at være så meget rundt på gulvet. Hendes hjerte hamrede, det var helt.. det var anderledes. anderledes end dengang.
Hun kiggede på ham, kiggede på hans læber, på hans øjne, og så igen på hans læber.. Hun bed sig selv i læben og sank en klump. Han ville blive ved med at drille hende, at tirre hende, hvis hun ikke sagde noget. Hun sank en klump og åbnede munden for at sige noget, men der kom ikke nogen lyd ud. Shit. Hvad gjorde hun så. Hun lukkede munden igen, og halv rystende fik hun rykket sit hoved tættere på. Hendes kinder blev mere og mere røde og hun valgte at lukke sine øjne imens hun blidt placerede sine læber på hans men kun få sekunder før hun trak dem væk og kiggede op på ham med knald røde kinder og et utrolig genert smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 2:22

Han følte sig helt paf, han smil falmede en smule, dog blev det hurtigt erstattet med et nyt og han kunne også mærke hvordan hans mave begyndte at kilde og at følelsen bare sprædtes. Han blinkede et par gange og prøvede at sige noget, men kunne ikke rigtig finde ord, så han kyssede hende blot igen, lidt længere end hun havde kysset ham, men ikke meget. Han trak sig lidt tilbage og fik samlet et par ord op, men følte de forsvandt igen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 2:27

Lily fik et chok da han pludselig gengældte ved at kysse hende. Hun lukkede øjnene og gengældte det. Hendes kinder var varme og røde, og hun troede aldrig de ville stoppe med det igen. Hun kiggede på ham da han rykkede sig væk.
"Uhmm... jeg.." hun fik ikke rigtig sagt noget, det hun sagde forsvandt ligesom. I stedet fjernede hun sine hænder fra vindueskarmen og lagde dem om halsen på ham og krammede sig ind til ham.. "noel.." hun nærmest hviskede det og puttede sit hoved ind til hans hals.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 2:34

Noel blev lidt overrasket, men lagde blidt armene om hende og lænede blidt sit hoved ovenpå hendes, indåndende hendes duft, hun duftede sødt, lidt hen af en slik-agtig duft. Han smilede over den opdagelse og han begyndte stille at nusse hendes ryg.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 2:36

Lily nød bare at sidde der, og blive holdt om. Hun havde haft lyst til at kramme ham på den måde længe, men havde ikke ville. Men nu.. Nu gjorde det ikke noget. Hun trak vejret roligt og hendes hjerte bankede da en smule langsommere.
"Vi burde gå op og skifte. klokken må snart ramme skoletid, og... jeg vil ik ha nogen ser os." hun bed sig i læben "det ikke fordi.. det bare. Lotus og nii-chan... Jeg nødt til at snakke med dem. jeg.. jeg ved bare ikke hvordan..." hun lå stadig godt puttet ind til ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 2:50

Han nikkede langsomt og sagde "Det helt i orden." Han smilede og kyssede hende i håret og han stoppede med at nusse hende på ryggen og hviskede "Men husk nu, mine natbukser er en hemmelighed!"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 2:52

Hun rykkede sig lidt væk og kiggede på ham, og hun kunne ikke lade være med at grine lidt. Det var sødt han var så øm overfor de natbukser der. Hun syntes jo de var fine.. "Jeg lover.." hun sendte ham et smil og hoppede ned fra vindueskarmen. Hun gravede sig selv endnu bedre ind under tæppet igen, så hun igen gemte hele sin krop. Hun tog sin guitar i hånden, og gik hen imod døren.. Hun stoppede op og vendte sig om og kiggede på ham "Uhmm.. jeg glad for det var dig der smuglyttede i morges" hun sendte ham et lille smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 3:03

Han smilede og sagde selv "Jeg er glad for det var dig der sad herinde." Han smilede stort til hende og stillede den lånte guitar på plads og gik selv hen imod døren.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 3:05

Lily var nået hen til den lukkede dør og stoppede ved siden af den. Hun ventede på han kom derop. Da han nåede døren tog hun hans hånd med sin frie og kiggede op på ham. "tak.. Tak fordi du ikke bare gør grin med mig" hun smilte forsigtigt. Det betød meget for hende at få det sagt. For hende var det stort at han havde ment de ting han havde sagt og gjort
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Misaki Ons 12 Feb - 3:12

Han smilede og sagde "Kunne aldrig falde mig ind, og især ikke når det er dig." Han smilede og bukkede sig ned og lod igen sine læber strejfe over hendes pande og gav hendes hånd et kærligt klem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Felixnyuu Ons 12 Feb - 3:16

Hendes smil var kærligt og varmt. Hun kunne stadig ikke helt forstå det. Hun var overbevist om hun ville vågne af sin drøm når som helst, men lige nu.. Der nød hun det bare. Hun trak ham let i armen og stillede sig på tæerne så hun lige kunne nå at give ham et kys på kinden. Hun smilte inden hun gik ud af døren og forsvandt op af trappen til sovesalen for 1g'erne.

//Lily er ude //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Kun i min musik er jeg i sandhed fri - Page 4 Empty Sv: Kun i min musik er jeg i sandhed fri

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum