Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En stille god bod i den sene aften time

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Ons 25 Sep - 7:39

Mina bed sig i læben "jeg har også savnet dig....og jeg er jo lidt af en ninja så jeg har været lidt over det hele" mina gav hende et kys på næsen.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Ons 25 Sep - 8:09

Hun stod lidt og kiggede på hende.. "alle andre stedet end ovre og besøge mig?" hun lænede sig lidt frem så de var bryst imod bryst... "prøver du at undgå mig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 7:45

Mina smilede til Teana ”Egentlig ikke, men du lignede en der meget gerne ville havde undgået mig for lidt siden” svarede mens hun grinede, der kom små rynker på hendes næse da hun grinede.
”Men hvad lavede du selv her dandylion? klokken er mange og et hver stor styk monster kunne jo komme og fange dig” Mina prøvede rigtig hårdt at lade være med at grine.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 7:51

Teana rykkede sig lidt væk igen. De stod stadig tæt, men de rørte ikke hinanden. "Well.. jeg lå og læste.. og... uhmm.. "hun rødmede lidt.. "kom til at læse en gyser, og så larmede du sådan.. og..." hun bed sig lidt nervøst i læben men samlede sig så igen og kiggede bestemt op på Mina.. "Desuden.. Tror jeg kan klarer lidt mere end du giver mig credit for lille frøken" hun sendte hende en lille smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 8:03

Mina begynte at grine igen ”really du blev bange fordi du læste en bog og at jeg smækkede lidt med en dør….watch out people we got a badass over here” Mina grinede og tog Teanas hånd ”men du er vidst den lille af os to Lille frøken” Sagde Mina med et skævt smil mens hun kørte en hånd igennem sit pandehår som var det eneste som hang løst.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 8:09

Teana skulle til at brokke sig lidt over at Mina drillede hende sådan, meeen hun nåede det ikke helt, da Mina så tog hendes hånd. Hun kunne ik helt lade være med at smile over det næste Mina sagde. Hun havde jo ret.
"Måske.. men derfor kan jeg vel godt kalde dig det? Eller.. vil du hellere have jeg finder noget andet at kalde dig?" Hun sendte hende et lille smil og holdt fat med den hånd Mina lige havde taget fat i. Okay hun havde savnet Mina. Det her kunne blive kompliceret.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 8:23

Mina rødmede lidt "og hvad ville det så være...dandylion?" Mina kiggede ned på deres hændes og op igen på hende igennem hendes øjenvipper "hmm?" okay Mina hold hoved koldt hun vil ikke gøre noget overilet bare lige sådan ik? oh god hendes brødre vil sikkert dræbe mig med alle deres kong fu tricks vis de finder ud af jeg har kysset deres søster.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 8:28

Teana stod bare roligt og kiggede på Mina. Hun lod sig ikke påvirkede så meget af de bare holdt i hånd.. "Well... en vandhund det er du bestemt ikke." Hun grinte lidt ved mindet om svømmehallen.. Hun kunne ikke helt få sit blik væk fra Minas øjne. Hun elskede de øjne. Hun tog sig selv i det og slap Minas hånd og gik over til en reol og begyndt at kigge på nogle bøger for at distrahere sig selv. For fanden Teana, hvor dine manér. Du nødt til at styre dig, det går ikke. Du kan ikke nej.. Det bliver for kompliceret... Hun kiggede over skulderen på Mina.. Arhh for fanden... Hun sendte hende et smil og viste ikke tegn på det der foregik i hendes hoved. "men... jeg skal nok finde på noget godt, det lover jeg dig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 8:41

Mina kiggede på Teana mens hun gav slip på hendes hånd og gik over til reolen og sendte hende et lille smil da hun kiggede på hende "okay så venter jeg ihvertfald spændt.." Mina satte sig på ryglænet af en af stolene og kiggede på Teana eller mere Teanas bagdel med hoved lidt på skrå og med et fjoget smil, udsigten har jeg ihvertfald også savnet haha...okay mina du begynder at lyde mere og mere som dine brødre da fuq laver du?!, ugh hold nu op hun ser det ikke anyways og hun ser sgu da godt ud.
"hey vil du med mig ned i byen her på lørdag?"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 8:44

Teana der stod med en bog om fisk hun bladrede i, havde ikke lagt mærke til de blikke Mina sendte hende, eller ignorerede hun det måske ubevidst, hun opdagede det i hvert fald ikke. Hun stoppede pludselig op da Mina spurgte om hun ville med i byen og drejede rundt stadig med den åbne bog i hånden.
Hun kiggede på Mina en smule overrasket.. "ned i byen? har du speciel aftale med rektor, fordi.. så vidt jeg ved er reglerne da vi ikke må forlade skolen... Eller, er du bare en crimerider?" hun sendte hende et lille smil.. Hvorfor ville Mina ha hende med ned i byen?? Det var et ret pludseligt spørgsmål. "Altså. det jo ikke fordi jeg ikke vil, det lyder hyggeligt..."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 8:51

Mina stod lidt og så en smule overrasket ud "oh dammit havde glemt vi ikke måtte....well jeg er ihvertfald nød til at tage derned skal havde optegnet min tat igen ellers fucker det lidt op...men vil ikke trække dig med ud vis det bryder reglerne men du må gerne vis du vil...umm yeah" mina stod lidt og kiggede ned mens hun pillede ved en negl STUPID STUPID STUPID selvf må vi ikke gå væk fra skolen ugh hvor dum er jeg lige
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 8:54

Teana der stadig stod med den åbne bog om fisk i hånden lagde mærke til Mina der kiggede ned, hvordan kunne hun undgå at lægge mærke til det? Hun så nærmest ked ud af det, og som om noget gik hende vildt på. Hmm det betød vist en del for hende.. Hun lukkede bogen og lagde den på bordet ved siden af sig og gik hen til Mina og lagde en hånd på den hånd Mina stod og fumlede med.. "Hvis du gerne vil have mig med, så skal jeg nok tage med. Lyder hyggeligt." Mehh.. hun ville få problemer hvis de blev opdaget.. Det ville ikke være godt, men hun kunne ik helt lade være og sige ja. Hun ville jo gerne følges med Mina, og hun... hun kunne ikke lide Mina så lidt ked af det ud i hendes øjne i hvert fald. Hun smilede sødt til hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 9:03

Mina kiggede op på Teana "really?? det kommer til at tage lang tid....men hvad nu vis vi bliver opdaget så går det jo også udover dig?" Mina begynte at pille ved sin fletning med sin frie hånd mens hun sendte et skævt smil til Teana som tydeligvis ikke var et vildt glad et.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 9:06

Teana kunne ikke stå for det der.. Arhh for fanden hun ville få så mange problemer hvis de blev opdaget.. Alt i hende skreg efter at sige nej, hele hendes opdragelse bankede i hovedet på hende og sagde NEJ NEJ NEJ! Men alligevel da hun åbnede munden var det ikke det hun sagde "Ja jeg er sikker. Og det går nok. hvor slemt kan det være? Jeg har ikke været på kontoret før, så mon ikke det bare bliver en reprimande og en eftersidning, og så klarer jeg sq nok også det" hun smilte varmt til Mina, hvis hun nu bare ville smile ordenligt tilbage og ikke det der triste noget!
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Tors 6 Feb - 21:38

Mina kiggede op på Teana mens hun holdte hendes hånd med begge hendes hænder "okay vis du er så sikker på at du vil med dandylion" Mina gav Tena et smil og vingede lide med deres hænder, hvor er hun kær Mina kyssede Teana på håndryggen mens hun holdte øjenkontakt med hende.
"vi burte gå i seng det er ved at være sent"
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Tors 6 Feb - 23:01

Teana kunne ikke lade være med at smile da hun endelig fik det smil der havde manglet på Minas læber. yeah, det her ville helt klart skabe en masse problemer, men lige nu.. Lige nu var hun fuldstændig ligeglad.

"dandylion.. Hvorfor kalder du mig egentlig det?" hun sendte hende et lille smil og nikkede da Mina snakkede om det blev sent. "Du har ret. Vi ender bare med at få problemer hvis lærene opdager os efter klokken 22." hun kiggede på uret på væggen, klokken var 21.55... Hun sukkede lidt.. "well så må vi vel hellere gå i seng"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Fre 7 Feb - 1:10

Mina tænkte sig lidt om "hmm det ved jeg ikke rigtig det var bare det første der kom som jeg syntes passede men det er stadig på tegnebordet" Mina grinede lidt af Teana "nå men lad os smutte så"
Mina tog Teanas hånd i sin og gik ud af biblioteket.
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Felixnyuu Fre 7 Feb - 2:37

Teana smilte lidt. Okay hun havde ikke gennemtænkt det helt, havde hun lidt haft en ide om.
Da de nåede ud til døren af biblioteket stoppede Teana op og gav Mina et kys på kinden. "Det var dejligt at se dig igen, men jeg nødt til og forbi loungen så jeg nødt til gå den anden vej. Vi ses snart håber jeg" hun sendte hende et smil før hun vendte om og gik ned af gangen
//Teana er ude
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  TwistTail Fre 7 Feb - 2:47

Mina tog sig til kinden og smilede endnu mere end før "yeah ses" sage hun og gik så den modsatte vej
//Mina ude
TwistTail
TwistTail

Antal indlæg : 208
Tilmeldt : 13/08/13
Alder : 27

Tilbage til toppen Go down

En stille god bod i den sene aften time - Page 2 Empty Sv: En stille god bod i den sene aften time

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum