Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når ingen kigger

4 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Når ingen kigger - Page 3 Empty Sv: Når ingen kigger

Indlæg  Lise Tors 15 Aug - 11:41

"Altså.. det har jeg faktisk ikke," sukkede Minato. "Bare prøvet at hjælpe hende. Men det blev misforstået hele tiden. Såeh.. Altså, jeg tror hellere selv hun må fortælle dig hele historien. Men jeg prøvede bare på at hjælpe hende, fordi hun -" han slog hjælpeløst ud med armene og tabte sit håndklæde. "Hov! - altså, du har set hvordan hun er, hun kommer til skade og - hun er bare sådan en man vil hjælpe, du ve'."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger - Page 3 Empty Sv: Når ingen kigger

Indlæg  SirDuckbutt Tors 15 Aug - 11:48

"Aha?" mumlede Trace lettere skeptisk, da Minato havde snakket færdigt. Han kradsede sig på den ene side af halsen, mens han stirrede tomt frem for sig, og så så endelig på Minato igen, "det lyder bare en smule mærkeligt, synes du ikke? Altså... hjælpsomhed kan godt misforstås, men så meget at hun går helt i spåner, bare fordi du træder ind i samme lokale som hende... det ikke så tit, det sker."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger - Page 3 Empty Sv: Når ingen kigger

Indlæg  Lise Tors 15 Aug - 11:50

"Jeg forventer ikke at du tror på mig eller noget - men.. synes bare du skal høre hele historien fra hende, hvis du vil. For.. jeg ved ikke hvor meget af det hun vil have folk ved," sagde Minato stædigt.

[[OOC: sengetid for små Liser! - mere sjov i morgen <3]]
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger - Page 3 Empty Sv: Når ingen kigger

Indlæg  SirDuckbutt Tors 15 Aug - 12:02

Trace lod hånden falde ned igen og nikkede hurtigt, da han hørte, hvad Minato sagde, "okay, det er også forståeligt nok." Det var nok også det bedste, at de stoppede den samtale. Det var nok information for én dag.
Han strakte sine arme op i vejret, så kort hen mod døren og så på Minato igen, "men jeg smutter ind og klæder om. Jeg har lidt mistet lysten til at svømme," han smilede let til ham og tilføjede, "de burde også være færdige derinde nu med mindre ham Grimmjow skifter super langsomt. Men held og lykke med det hele," han gik hen og gav et ordentligt dask til Minatos ryg, før han gik ud i omklædningsrummet.

//ude. Godnat, Liseeeee!!! Very Happy//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Når ingen kigger - Page 3 Empty Sv: Når ingen kigger

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum