Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Uforklarlig handling

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nød Ons 9 Jan - 9:29

Kenji så på dem og smilte lidt for sig selv. "jeg vil helst ikke være mere til besvær for jeg så håber ikke jeg for brug for jeres hjælp, som sådan frem over.. " sagde han så rolig, ikke fordi han ikke ville havde deres hjælp, men mere fordi han håbede ikke han fik brug for at skulle have hjælp. han betragtede dem lidt tid og lagde hovedet på skrå. "jeg skal nok passe på.. jeg plejer at have nogenlunde styr på hvem jeg kan med og hvem jeg ikke kan med" sagde han med et lille grin, hvorefter han rejste sig op "men... i burde nok have lidt tid bare jer to... jeg vil hvertfald ikke forstyrre mere lige nu" sagde han med et skævt smil og så lidt hen mod døren.
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nobu Chan Ons 9 Jan - 10:29

Hun kiggede på ham "Du forstyrre da overhovedet ikke, det er hyggeligt at have dig her" Hun smilede til ham og kiggede ned på Kira "Er det ikke rigtigt Kira" Hun nussede ham lidt på maven og rettede derefter sit hår lidt og satte den op i en hestehale.

Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Felixnyuu Ons 9 Jan - 19:34

Kira der bare lå helt afslappet på sengen nikkede let.. "Jeg kan ikke se problemet i du er her. Jeg havde egentlig ikke nogen aftale med Lacus om vi skulle ses i dag, og trods alt var det mig der forstyrrede jeres snebold kamp" Han grinte lidt.. "Jeg skal egentlig have lavet nogle opgaver og sådan lidt. Så jeg kan nok ikke være selskabelig meget mere" han sendte dem et undskyldende smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nød Tors 10 Jan - 4:17

Kenji så lidt ned og tænkte lidt over det "jamen godt nok, men ja jeg tror egentlig også jeg har lidt lektier der skal laves... så det er okay.." sagde han med sit store smil og det var tydeligt han mente det. han betragtede dem kort igen "men vi ses jo nok snart igen og igen mange tak" sagde han glad og gik så hen til døren og åbnede døren og vinkede kort til dem og forlod soveværelset.


//Kenji er ude//
Nød
Nød

Antal indlæg : 360
Tilmeldt : 03/01/13
Alder : 29

http://silverstainforest.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nobu Chan Tors 10 Jan - 5:09

Lacus smilede til Kenji i det han gik,hun kiggede endnu engang på sin arm og rejste sig op. Hun rettede en smule på forbindingen og kiggede ned på Kira "Han er en sød, det er ærgerligt, han har det sådan, det er utroligt han kan være så glad" Hun tog noget hår om bag øret og kiggede ud af vinduet.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Felixnyuu Tors 10 Jan - 5:56

han smilede venligt til kenji da han gik. han kiggede derefter op på lacus og smilede "jaaa.. men ved du også hvad der ærligt?" hans smil blev mere flabet og han satte sig halvt op og hev fat i lacus arm.og trak hende ned så hun lå på ham. han havde hænderne om hendes liv. "at jeg skal lave lektier.. ville hellere blive liggende her men det går sq ik" han sukkede lidt opgivende og løsnede sit greb om hende
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nobu Chan Tors 10 Jan - 6:35

Kira trak Lacus ned til sig og hun kiggede lidt overraskende på ham "Ja..ja...jeg ved det..lektierne først...jeg har sikkert også nogle ekstra opgaver jeg skal lave..." Hun havde sine hænder på hans bryst og kiggede på ham med et smilende blik. "Jeg skal nok gå nu, så du kan få lidt fred" Hun smiledé lidt og begyndte at rejse sig op.
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Felixnyuu Tors 10 Jan - 8:02

Han lod sine hænder glide af hende som hun rejste sig, men det var tydeligt det ikke passede ham og han mumlede lettere utilfreds... "Lektier.. pff..." han sukkede opgivende og fik rejst sig op og tog fat om livet på hende og trak hende ind i et krævende kys. Hans hånd på hendes lænd og den anden begravet i hendes hår
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nobu Chan Tors 10 Jan - 8:15

Lacus blev hævet ind i et kys og da hun brød det svarede hun "Du skal jo også passe din skole," Hun grinede lidt og kyssede ham kort på halsen og placerede sin hånd på hans kind "Se nu og kom igäng, så det ikke bliver for sent" Hun smilede flabet til ham og bevægede sig hen til døren og vendte sig om og kiggede på ham "Vi ses bare på et tidspunkt skat"
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Felixnyuu Tors 10 Jan - 9:28

Han sukkede lidt "så forbandet fornuftig tsk tsk" han sendte hende et drilsk smil og fulgte efter hende hen til døren hvor han ikke kunne dy sig fra at tage hende på røven... "Vi ses min skat.. Savn mig nu ikke alt for meget vel?" han smilede flabet lænet imod den nu åbne dør
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Nobu Chan Tors 10 Jan - 9:32

Hun smilede lidt "Det er sikkert omvendt, når du siger det sådan" Hun kommed et flabet smil og klappede ham på kinden og gik ud af døren "vi ses skat" Hun fortsatte lige ud imod sit værelse.

//lacus ude //
Nobu Chan
Nobu Chan

Antal indlæg : 1334
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 30
Geografisk sted : Mountain High

https://www.facebook.com/#!/nadia.hirsborg

Tilbage til toppen Go down

Uforklarlig handling - Page 2 Empty Sv: Uforklarlig handling

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum