Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En hyggelig snak

3 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Lør 5 Jan - 11:51

Acher kom med et kvalt støn, gennem sammenpressede læber, og han lod sine fingre glide op i Tysons hår og hviskede "Som om!" og han lod sin ene hånd glide op under hans t-shirt for at kærtegne hans bare hud og mens den anden hånd stadig var i håret.
Han lænede hoved tilbage og lukkede øjnene og lod nydelsen tage over.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Søn 6 Jan - 1:10

Tyson smilte ind imellem kyssene og førte sine hænder længere op, hvilket resulterede i, at Achers trøje gled en smule op og afslørede lidt af hans mave.

Drake, der nærmest var i trance over, det han hørte, vågnede endelig op, da han hørte det lille støn, hans kollega kom med. Han tog sig til hovedet, mens hans blik vandrede rundt i frustration og hjælpeløshed.
Der lagde han mærke til, at han havde glemt sin bog inde på bordet, hvilket var den perfekte mulighed for at få stoppet, ja... det der nu skete. Han listede ned i den anden ende og begyndte så at gå hen mod døren med overdrevne tunge skridt samt et par falske host, så han var sikker på, de kunne høre, han var der.

Og selvfølgelig hørte Tyson det. Han spilede øjnene op og fik hurtigt skubbet Acher tilbage i sofaen og løb selv helt ned i den anden ende af rummet, hvor han tog en eller anden efterladt brochure op, han kiggede på, som om det var noget af den mest spændende læsning i verden.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 3:12

Desiré gik roligt ned af gangen. Hun havde en bog i hånden.. Hun havde åbnet sin skjorte en enkelt knap, men den var stadig ikke nedrindet. Hun sukkede opgivende og drejede sit hoved til siden hvilket resulterede i et knæk i nakken. Hun krympede let sammen og lagde en hånd på nakken.. Sikke en dag.. Sikke en dag... Det havde været kaos i klassen, mus og jaa.. masser problemer. Hun trak vejret tungt og det føltes som om hun sank mere sammen på gulvet. Nu skulle hun bare ind i loungen og smide sig i en sofa og læse.. Bare slappe af. glemme dagen.. Ja det havde hun brug for..
Desiré der var helt væk i sine tanker og gik med halv lukkede øjne formåede da også at snuble over sine egne ben. SHIT! hun kom med et lille hvin da hun faldt fremover og forsøgte desperat at få kontrol over sin krop som faldt forover imens hun små hoppede i forsøget på at stoppe den. Det var umuligt. Hendes bryster vejede simpelthen for meget i den hurtigt nedadgående retning.
Det var også sent, alt for sent hun havde opdaget at alt hendes kæmpen for ikke at vælte havde gjort hun nu væltede ned i en anden person. Hun nåede slet ikke at se hvem det var, før hun mærkede sin krop kollidere med vedkommendes. Hun mærkede bumpet da de røg på gulvet og hendes bog røg hen af gulvet ind i lærernes lounge...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 3:42

Acher der også havde hørt de støjende trin og host, som lød ufattelig falske, nåede ikke at forberede sig på at han blev skubbet bag over i sofaen, så han landte på sædet, han havde jo siddet på ryglænet og han lod sig glide ned og ligge og satte sig endnu hurtigere op da de to lærere væltede ind og han så overrasket på dem.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Søn 6 Jan - 4:11

Drake var lige netop kommet hen til indgangen til loungen, da han mærkede en ordentligt skub i sin ryg og faldt forover, med hvad han hurtigt fandt ud af var frøken Tits, så de begge lå halvt ude på gangen og halvt inde i loungen, hende ovenpå ham.
Han løftede sit hoved en smule og nåede lige at glo groggy på Tyson og derefter Acher, før han gloede ned i gulvet igen med en smule røde kinder. Hvor var det dog pinligt... men han vidste, at han måtte tage sig sammen og fik hurtigt rejst sig op og fik med lidt besvær også hjulpet sin kollega op mens han omtåget sagde ordene, "er... er du okay, Desiré...?"

Tysons frygt for at blive opdaget blev på få sekunder erstattet af en helt utrolig trang til at knække sammen af grin, da de to lærere væltede ind. Han fik hurtigt presset sine læber sammen til en smal streg, selvom det stadig tydeligt kunne ses, at han var ved at sprænge af grin.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 4:25

Desiré kiggede forvirret rundt og lagde mærke til drake der lå under hende.. hun blev øjeblikkeligt knald rød i hovedet. hun fik tumlet sig lidt væk fra ham og tog taknemmelligt imod hans hjælp..
da hun kom op og stå fik hun rettet lidt på sit tøj.. "u.undskyld drake.. jeg.. jeg virkelig ked af det" det var tydeligt at hører på hende at hun var flov og ellers afslørede de røde kinder det..
hun kiggede op da han spurgte om hun var okay. hun nikke forsigt.. "jaa jeg. jeg landede jo på dig. er du okay?" hun begyndte og kigge søgende rundt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 4:53

Acher så kort på de to lærer, mens han diskret fik hevet sin trøje ordentligt ned igen og vendte sig så imod Tyson og så på ham, det var tydeligt at Tyson var lige ved at flække af grin og han sendte ham et strengt og irriteret blik.
Dog vendte han sig imod lærerene og rejste sig og spurgte "Drake, kom du noget til?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Søn 6 Jan - 5:14

"Nej, det... det er virkelig okay," skyndte Drake sig at sige, så de endte med at tale i munden på hinanden. Han tvang forsigtigt et lille smil frem, da hun så på ham og tilføjede, "jeg er helt okay. Jeg blev bare en smule forskrækket, det er det hele."
Han hørte Achers stemme og svarede også ham med det samme, halvbedrøvede smil, "nej, overhovedet ikke."

Tyson så næsten ud som om, han skammede sig, som han stod der og kiggede ned i gulvet, selvom han bare skjulte sit ansigt, der bare ikke kunne holdes passivt og roligt.
Til sidst så han dog op, stadig med let løftede mundviger. Sikke en klovn, tænkte han og kom til at smile lidt bredere.

Drake havde en klump i halsen og følte sig stadig utrolig pinlig berørt, "ehm... jeg kom bare tilbage for at hente min bog," sagde han for at snakke om noget andet i et så normalt toneleje så muligt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 5:59

Desiré der stadig havde helt røde kinder var nu nået ind i loungen, fuldt ud forsikret om at Drake var okay.. Hun fik da øje på Tyson der stod i hjørnet.. Hun så overrasket på ham "Hr. Tale?? jeg troede, at du var hos rektor" hun var ikke klar over at de var færdige allerede og for hende var det en overraskelse...
Inden han nåede og svarer kiggede hun ned på gulvet og ledte igen efter sin bog.. Hvorfor fanden var den røget hen..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Søn 6 Jan - 6:17

Acher smilede let til Drake og sagde "Det var da godt at du er uskadt." Han så så hen på Tyson igen da han hørte at frøken Tits spørgsmål og sendte han et blik der sagde rektor?! og så sukkede han og sagde "Drake, din bog ligger her." og han smilede et kort smil til Drake og tilføjede "Og hej Desiré, har du haft det godt?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Søn 6 Jan - 6:49

Tysons smil blegede, da Acher sendte ham blikket. Han kløede sig let på halsen og lagde så brochuren fra sig på bordet, "jeg har allerede været der... det gik rimelig hurtigt."
Han stak sin hånd i lommen og skulle til at trække sin cigeratpakke op, da han indså, at det nok ikke var så smart, når tre medarbejdere på skolen var i samme rum.

Drake nikkede stille og gik hen og tog sin bog op. Han kunne mærke forskrækkelsen og den pinlige stemning var ved at lægge sig, men hans hjerne vendte hurtigt tilbage til det andet og langt mere chokerende emne; Tyson og Acher. Elev og sygeplejerske. Der lavede 'ting' sammen. Det kunne ikke bare havde været noget andet de snakkede om, med mindre de brugte en masse utrolig upassende synonymer, når de snakkede med hinanden. De havde noget kørende... og det var forkert. Og imod skolens regler for den sags skyld.
Drake vendte sig om mod sine to kollegaer og gik hen til dem igen. Han kunne ikke lade være med at kigge lidt på Acher, når han ikke lagde mærke til det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Søn 6 Jan - 6:54

Desiré der endelig fandt sin bog samlede den op og børstede den let af.. Hun sendte Acher et sødt smil "Ohh hey Acher, jaa meget længe siden. du har vist haft en del og se til" hendes kinder havde fået en mere normal farve nu og hun gik hen og satte sig ned i en af sofaerne med bogen på sit skød.
Hun sad så hun stadig kunne se på de andre og hun kiggede op på Tyson... "Meget vel Hr. Tale men hvad laver de i lærernes blok? Det er forbudt område for elever medmindre det en nødsituation.. Har du ikke været i nok problemer i dag allerede, eller er det rent faktisk en nødsituation?" hun så tvivlsomt på ham. Den dreng, det kunne ikke være nødstilfælde. Hun stolede ikke på ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Tirs 8 Jan - 8:35

Acher smilede til Desiré og så så undrende op på Drake og spurgte "Er der noget i vejen?" Det var som om stemningen havde ændret sig meget meget brat, selvfølgelig var den ikke kun fyldt med tanker og berøringer fra Tyson, men stemningen virkede.. Ja, helt utrolig akavet og han kløede sig lidt i håret og Acher så på Desiré og fortalte "Jo, ser du, unge hr. Tale her, har haft nogle .. Ja, hvordan forklare man det, et par problemer med nogle piger, som han gerne lige ville tale om, og som du ved så må elever også komme og fortælle mig omkring sådanne ting, så jeg kan rådgive og hjælpe." Han smilede venligt til hende og vendte sig så imod Tyson med et lettere alvorligt blik der sagde at han skulle spille med eller at han var dødsens.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 8:53

Drake åbnede munden for at svare Acher, at han havde det helt fint, men ordene ville ikke ud, så det blev bare til et par akavede nik med hovedet. Hvor var han dum...
Men før han kunne nå at redde den, havde Acher allerede rettet sin opmærksomhed mod Tyson igen. De to... han kunne slet ikke tage det... nej, det var forkert...

Tyson stod lidt og tænkte over, hvad han skulle svare Tits, da Acher kom med en forklaring, der fik Tysons pis en smule i kog. Problemer med piger? Pffff! Sikke en lam og ynkelig undskyldning!
Han så gengældte Acher blik, dog langt vredere, men spillede selvfølgelig med, "mhm, ja. De piger er svære at forstå nogengange..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Tirs 8 Jan - 9:20

Desiré kiggede lidt skiftevis på dem... Hun følte også den tunge stemning og var ikke helt klar over om hun var skyld i den. Hun rømmede sig.. "jamen det er vel også okay.." hun troede overhovedet ikke på den forklaring men kunne ikke se hvorfor Acher skulle lyve.. Hun kiggede op på Drake der så en smule utilpas af og rejste sig igen med bogen i hånden..
"Ohh forresten Drake det glemte jeg helt.. Jeg kunne godt bruge din hjælp til noget hvis du intet har imod det?" hun så roligt på ham med et venligt smil. Han lignede en der havde det som hende, som om hun var gået ind i et helvede. Der var et eller andet over det hele i rummet hun ikke kunne forklarer..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Tirs 8 Jan - 10:01

Acher så på dem og sagde "Uhm.. Ja, jeg skulle lige til at følge hr. Tale tilbage til elevernes blok," han så hen på Tyson og fortsatte så "så hvis det er noget i kan ordne her er i velkomne til at gøre det her, min pause er også ved at være forbi." Han smilede til de to lærere og tog så nogle skridt hen imod døren, der første ud på gangen og spurgte "Kommer du, hr. Tale?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 8 Jan - 10:20

Drake prøvede virkelig at skjule hvor presset, han følte sig. Han forsøgte desperat at finde på en undskyldning, så han kunne holde øje med Acher og Tyson og sørge for, de ikke var alene, men da Acher gik forbi ham og ud på gangen, vidste han, at slaget var tabt og svarede bare en smule nedtrykt på Desirés spørgsmål, "nej, jeg... har intet imod det."

Tyson rodede sig lidt i håret og gik med ligeglade skridt hen til Acher, forbi Drake og Tits. En form for spænding begyndte at samle sig i hans brystkasse, da det gik op for ham, at de skulle være alene, hvilket med lidt held sagtens kunne gå hen og betyde, at han fik sig en omgang Acher, hvilket var stærkt tiltrængt.

//Tyson ude af tråd//


Sidst rettet af SirDuckbutt Ons 9 Jan - 4:52, rettet 1 gang
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Tirs 8 Jan - 17:49

Desiré rejste sig op og så roligt på dem.. "Jamen så snakkes vi vel en anden gang Acher.." hun sendte ham et venligt smil og kiggede derefter på Tyson "Hr tale."
Hun holdt øje med dem som de gik ud på gangen og lagde mærke til Drake der virkede anderledes end sidst de havde mødtes. Med sin bog i den ene hånd gik hun hen og lagde en hånd på hans skulder. Hun så roligt på ham med venlige øjne. "Drake?" et roligt venligt spørgsmål. Hun ville helst ikke presse på hvis han ikke ville snakke om det, men hun kunne fornemme noget var galt.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Ons 9 Jan - 4:30

Acher nikkede til de to lærere og smilede venligt og vendte sig så om imod døren igen, efter at have sendt Tyson et blik der sagde at Tyson var i problemer, Drake's kropsprog virkede lettere mærkeligt og meget meget stift, kunne han have hørt dem? Nej, det kunne han da ikke.. Kunne han vel? Hmm.. Det kunne vente, hvordan fanden kunne Tyson bare skubbe ham bagover og lade ham falde, for at flygte.. Han sukkede stille og gik ud af døren.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Ons 9 Jan - 5:23

Drake så på hende i et par sekunder, før han forsigtigt smilede, "ja...?"
Hun så bekymret ud. Måske kunne hun læse ham. Han havde vist også noget af et kropssprog, i forhold til hvad han plejede, men... Acher var sammen med Tyson, og det havde fuldstændig ændret hans syn på ham. Og Tyson for den sags skyld; han blev pludselig en endnu større idiot, end han allerede var.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Ons 9 Jan - 6:55

Desiré gik roligt hen til ham og stod overfor ham. "er du okay? Du virker... anderledes, som om noget går dig på" hun stod lidt og kiggede på ham "det helt okay hvis du ikke vil snakke om det, men synes du skal have tilbuddet. Jeg løj egentlig også. Har ikke brug for hjælp med noget, men du lignede en der gerne ville væk, så du skulle have muligheden.." Hun tog hånden op til håret og rettede på en tot, okay det her var akavet.. "jeg ked af hvis jeg blander mig i noget jeg ikke burde" hun lød en smule usikker
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Misaki Fre 11 Jan - 1:49

//Acher er rykket til sygestuen~ //
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Fre 11 Jan - 21:09

Hun var helt forkert på den. Drake ville ikke væk; han ville nøjagtigt det modsatte. Men... det vidste hun selvfølgelig ikke, så han smilede bare forsigtigt til hende, "det er virkelig venligt af dig, Desiré, men tror ikke, at du kan hjælpe mig med denne her situation, jeg er i. Jeg beklager meget."
Han prøvede at skjule sørgmodigheden i sin stemme, så godt han kunne, men alt andet ville alligevel afsløre ham; hans holdning, hans øjne, selv hans hænder, der holdte om hinanden foran hans skridt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Felixnyuu Fre 11 Jan - 21:32

Desiré så en smule bekymret på ham. Hun havde en ide om han ikke var okay men det var ikke passende at rode i det.. Hun smilede derfor bare venligt til ham og lod sin hånd hvile kort på hans skulder.. "Det i orden, intet og beklager... Det er trods alt ikke noget jeg bør stikke næsen i" hun lød blid og rolig og vendte sig om og satte sig ned i sofaen og åbnede sin bog. Hun kiggede kort op på ham "Du ved hvor jeg er hvis det pludselig ændre sig" hun sendte ham et venligt smil og begyndte roligt og læse i bogen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  SirDuckbutt Søn 13 Jan - 9:44

Drake nikkede med et lille, venligt smil på læben og vendte sig om for at gå, da han kom i tanke om deres samtale i kantinen. Suk... han havde virkelig lyst til at fortælle hende det, men hvis hun sagde det videre, ville det gå helt galt. Han kunne ikke. Han burde ikke. Og alligevel...
"Desiré, kan du huske, vi snakkede om al den sladder, man hører som lærer?" spurgte Drake, stadig med ryggen til hende. Han fortsatte hurtigt, "har du hørt noget om Acher Arkwright?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

En hyggelig snak - Page 2 Empty Sv: En hyggelig snak

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum