Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Alle har deres emo dage...

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 11:20

Kensei som efterhånden kendte Jiraya godt nok til og vide hvor den her samtale førte hen sukkede blot og rystede med hovedet.. Kensei var ikke dum nok til at blive taget på video i kantinen flirtende med en skole elev, og da slet ikke på kamera..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 11:24

Moka lænede sig igen fremover og tog en af Jirayias totter hår i hånden. Hun så på den imens hun kørte den igennem sine fingre uden problemer... "Det meget simpelt... Jeg gider ikke en af de der romantiske tøsedrenge, som skriver digte, bager kager og hvad ved jeg... Jeg har brug for en der rent faktisk kan håndtere en kvinde, ikke et sølle tøsebarn." hun smilede og slap hårtotten og støttede sit hoved på den hånd som nu hvilede med albuen på bordet.. "Jeg vil have en der ikke er bange for at tage hvad han vil ha, eller vise det.. Han skal ikke være sådan en genert lille en der rødmer så snart man bare kigger på ham.. Det vel ikke så meget og forlange?" hun smilede skævt til ham og lagde mærke til Kensei var blevet stille... Hun kiggede over skulderen med et flabet smil "Ikke en man kan lukke munden på så nemt.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 11:30

Jiraiya havde ikke samme slags kvaler. Hverken moralske, eller bekymring om at blive filmet. "Og.. hvad slags 'aftaler' kan du godt lide?" Han sendte hende sit bedste charmesmil. "En kvinde som du burde jo altid have lige præcis hvad hun har brug for... "
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 11:44

Kensei fnøs og kikkede en smule ligeglad på Moka "Hør Akashiya hvis det ikke var for de små søde kamera'er der er rundt omkring i kantinen og som er tændt og optager hver gang Shiranui er i lokalet så ville jeg da gerne vise dig noget mere.." Han rejste sig op fra hvor han havde siddet og gik roligt hen til Moka og lagde to fingre under hendes hage og løftede hendes hovedet så hun kikkede på ham.. "Jeg har en hjerne Akashiya og gider ikke blive fyret fra mit job pga en lille ting som at kneppe dig på bordet her.. Men hvis vores veje krydses på et tidspunkt uden kamera'er så kan vi altid snakke om det.." Han kyssede hende en enkel gang på munden før han trak sig væk igen og vendte sig om og forlod hende og Jiraya men ikke før han stoppede op kort ved siden af Jiraya "Snakkes Jiraya.. Og husk nu de Kamera'er Frøken Pepsi holder øje med kantinen når Shiranui er der.. Noget med at ham piller ved hendes kamera'er tror jeg.. Men han sidder oppe ved tøserne længere fremme så du kunne jo høre om han gad gøre dig en tjeneste.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 11:53

Moka nåede ikke at svarer Jirayia før hun hørte Kensei snakke igen.. Hun kiggede roligt på ham.. Nååh han kunne åbne munden imponerende... Hun kiggede bare roligt på ham da han løftede hendes hage og smilede flabet... "Genma... Den dreng har en tendens til at tiltrække sig en del opmærksomhed, ikke altid af den gode slags.. Men hvem snakkede om at kneppe her på bordet. Det dine tanker hr, ikke mine" hun smilede provokerende og fulgte ham med blikket da han gik videre rundt til Jirayia..
Hun havde stadig planer om at svarer ham, men var lige kommet fra det et kort sekund.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 11:57

Jiraiya grinede lidt for sig selv. Så lille Kensei kunne godt give trunterne igen. "Jeg har heller ikke nævnt noget om borde," sagde han engleblidt til Moka. Et hurtigt blik, og han vendte sig så hans hår skjulte hans mundbevægelser for det nærmeste kamera. "Så upraktiske, når man har en stor, blød seng. Silkelagner og kølig champagne..."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 12:03

Kensei grinte lavmælt "Ja der kan jeg kun give dig ret Jiraya.. Selv om det nu kunne være meget sjovt at se frøken Pepsi's ansigt hvis man nu blev taget i at gøre det andet.." Han trak på skulderne og kikkede over mod døren da en hel flok tøser rendte ud af døren efter Kira og Grimmjow og Genma tog sit snit til og stikke af ud af balkon døren.. "Jeg tror hellere jeg må smutte..." Han lagde hånden på Jiraya's skulder "Vi må finde et tidpunkt og snakke mere privat på.." og med det gik mod balkon døren i forsøget på at stoppe Shiranui fra hvad han nu havde fået af ide..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 12:07

Moka fulgte roligt med i deres samtale, hun nåede ikke at sige noget før Kensei var væk... Hun drejede rundt på bordet og satte sig med et ben på hver side af Jirayai. Hendes nederdel dækkede kun lige for hendes trusser som hun sad der... "En skam jeg ikke nåede og fortælle ham at jeg ved kameraerne ikke virker.." hun smilede flabet... "Godt være folk tror det, men jeg ikke dum.. Der var en reperatør tidligere og et sødt smil til ham og han snakkede løs.. De kameraer er gået i stykker og kan ikke blive lavet før i morgen" Hun smilede flabet og lænede sig lidt frem imod Jirayai.. "Og angående dit spørgsmål.... Mange forskellige aftaler... Det kommer helt an på humøret og situationen" hun smilede flirtende til ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 12:12

Jiraiya slikkede sig hurtigt om munden før en dråbe savl kunne undslippe ham. Han tjekkede åbenlyst Mokas lår ud. Han vidste at det sagtens kunne være hun løj for at skabe problemer for ham, for ja, han kendte den slags pige - men lige nu var han fucking ligeglad. "Siger du det. Sådan kan det gå med sådan noget elektronik... Og hvad humør er du i lige nu?"
Kensei var en kæmpeidiot.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 6:16

Hun smilede flabet til ham og lænede sig lidt frem så hun kunne hviske ham i øret... "Mit humør er til mange ting..." hun lod sin kind strejfe hans før hun svingede rundt og hoppede ned på gulvet og kigger på ham over skulderen "Men desværre har jeg en bog jeg skal finde..." hun trak lidt på skuldrene... "jeg har ikke råd til at få endnu en bemærkning lige nu" det var normalt ikke noget hun tog sig af.. overhovedet, men lige de sidste par dage havde skabt en del problemer.. og uanset om hun kunne lide det eller ej var hun nødt til og læse den lorte bog.. "Sådan er det når der elever på skolen der ikke kan styrer deres privatliv, så det går ud over alle os andre..." hun smilede smørret med et flirtende glimt i øjet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Lør 29 Dec - 6:23

"Ah.. det ekstra hjemmearbejde i biologi?" Han kluklo lidt for sig selv. "Ja, det var ikke gennemtænkt af hvad-er-det-nu-han-hedder og frk. Uzumaki. Rektor var rødglødende.. nok mest fordi hun får for lidt selv," han blinkede frækt til Moka. "Men.. du ved, folk har forskellige læringsstile. Måske er du en af dem der lærer bedst ikke ved at læse men.. ved en mere direkte tilgang til stoffet?" Et bredt charmesmil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Lør 29 Dec - 6:26

Hun stod med et elegant svaj i ryggen som fremhævede hendes former. Hun kendte sin krop fuldt ud og vidste hvordan den bedst tog sig ud.. "Yeah biologi... Men det lidt til grin.. jeg ved alt hvad der står i de bøger alligevel... Kan ikke se hvorfor jeg skal læse den..." hun smilede flirtende til ham og bed sig i underlæben imens hun lænede sig lidt frem.. "Helt klart mere interessant emne og lærer om på en anden måde end at læse" hun blev stående sådan og pigerne på bordet bagved så en smule forarget på hendes trusser de nu tydeligt kunne se og skiftede bord.. Hun ignorerede dem bare
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... - Page 2 Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum