Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Alle har deres emo dage...

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Alle har deres emo dage... Empty Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 7:09

Kensei sad ved et bord nede i bunden af kantinen og prikkede til sin mad med sin gafle.. Han var faktisk ikke helt klar over hvorfor han var gået i kantinen og havde fundet noget mad når han ikke rigtig gad og spise det alligevel.. Han kørte gaflen rundt i sin mad imens han bare sad og gloede på den.. Hvorfor skulle alt også bare ændre sig fra hvad det plejede at være han forstod ikke hvorfor og var ikke helt sikker på hvem der havde gjort hvad og ikke hvad..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 7:41

Jiraiya kom fløjtende ind i kantinen, fandt sig noget tilpas fedtet mad og betalte med et smil. Han fik øje på Kensei og satte sig til bords med ham. "Velbekomme, Muruguma-san," sagde han og gik i gang med sine egne pomfritter.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 7:45

Kensei kikkede op fra sin mad og så Jiraya "I lige måde Jiraya-san.." Kensei fortsatte lidt tid med at skubbe sin mad rundt før han til sidst besluttede sig for helt at skubbe sin talerken væk.. Han sad lidt tid bare at grublede lidt over det før han til sidst sukkede og kikkede på Jiraya "Jiraya-san kan jeg spørger dig om noget?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 7:46

"Naturligvis," lød det igennem en ordentlig mundfuld. "Har du dameproblemer?" Han blinkede vidende til Kensei.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 7:49

Kensei trak lidt på skulderne "Mere en tøs der ikke gider lade mig være.." Han kikkede lidt eftertænksomt på Jiraya "Du er jo god med tøser hvordan vil du sige at jeg kunne få hende til og lade mig være.. Altså uden at jeg faktisk hende ihjel hvilket jeg har tænkt på mere end en gang.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 7:54

"...der er en pige der ikke vil lade dig være.. og det er et problem... hvorfor?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 7:59

Kensei sukkede "Fordi hun er irretrende, barnlig, brokker sig over ingenting, altid render i røven på mig når hun kan og får hysteriske anfald når noget ikke lige går hendes vej.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 8:02

Jiraiya smilede tålmodigt. "Du har lige beskrevet stort set alle kvinder. Giv hende det hun vil have i sengen, så spinder hun som en kat når du er færdig," han grinede sjofelt og tilføjede: "Jeg kan give dig nogle tips i den retning."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 8:15

Kensei kikkede opgivende på Jiraya "Been there done that... Og hjalp ikke.. Og desuden så er jeg mere til fyre end til tøser.. der er sku ikke andet end problemer med dem.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 9:39

En åre bankede lidt i Jiraiyas tinding. "Hvad er der med jer unge mænd og andre mænd? Har du slet ikke set skønheden i et par gode patter?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 9:45

Kensei twistede lidt og kom med en hissen "Selvfølgelig har jeg det.. Og jeg vil nu ikke sige jeg er ung jeg er 30.. Men okay i forhold til dig er jeg vel nok.." Kensei trak lidt på skulderne "Men selv du må da indrømme Jiraya-san at der ikke er meget som slå en ung knægt som ligger og vrider sig under dig af nydelse.." Kensei kom med et grin "Det skulle da lige være hvis du kunne kombinere det med en kvinde med et sæt gode patter dog.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 9:49

Moka havde været i kantinen lidt tid.. Hun stod lænet op af en væg og havde et par gutter der stod rundt om hende. Hendes kjole var som altid for kort, og skjorten åbnet lidt for meget i nogle læres øjne.. Hun ignorerede de gutter der var om hende. De var lidt ynkelige i hendes øjne, hendes blik var rettet mod et bord i enden... Hun kunne kende den ene lærer men ikke den anden.. Hun stod lidt og smilede så for sig selv. En af fyrene lagde en hånd på hendes skulder og hun kiggede bare på ham og rykkede sig væk fra væggen.. Hun strejfede ham bevidst da hun gik forbi og han sukkede nærmest lykkeligt.. Selvom han og de andre fyrer ikke kunne se det rullede hun med øjnene af dem.
Hun gik hen imod bordet i enden. Hun stoppede ved det og stod lidt og nulrede sit hår imellem fingrene... "Undskyld. men den bog vi skal læse.. Hvis man nu ikke kan finde den, og man allerede ved alt der står i den behøver vi så læse den?" hun kiggede på dem med et flirtende blik. Hun var ret ligeglad med det var lærer. hun kedet sig og det her kunne kun blive underholdende.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 9:56

"Jeg siger ikke nej til en stram røv, og det ved du også godt," brummede Jiraiya. "Men jeg foretrækker stadig brysterne. Bare tanken..." han savlede lidt, og hans hænder krummede sig automatisk i gramsestilling. Så optaget var han af sine muntre minder at han slet ikke lagde mærke til Moka.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 10:01

Kensei kikkede op da en elev kom hen til dem og løftede et øjenbryn af hendes tøj "Gider du lukke din skjorte når du er på skolen.." Det var ikke fordi han ikke kunne lide hvad han så men hun gav folk de forkert idéer.. Han kikkede kort på Jiraya "Jeg siger da heller ikke nej til det Jiraya men jeg løber ikke udenom når jeg har noget i haven hvis du forstår.." han rykkede sig lidt tilbage i stolen og kikkede ellers op på eleven "Hvad dit navn tøs?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 10:06

Moka så bare roligt på Kensei og smilede.. "Når jeg lukker skjorten mere, så kan jeg ikke helt få vejret. De her skjorter er ikke lavet i voksen størrelse.. De fleste her er små piger, de kan ikke fylde skjorterne ud som jeg kan" hun smilede lidt flabet og tilføjede "hr.." Hun kiggede lidt på Jirayiah og syntes at have set det blik før.. Hun kiggede så over på Kensei igen.. "Moka.. Og tøs.." hun rystede lidt på hovedet "det kan du kalde de små piger her på skolen, som sagt.. Jeg ikke som dem." Hun var lidt træt af de sippede små piger på skolen.. Hun satte sig ned på bordet lige ved siden af med det ene ben over det andet elegant. Godt være hun var let påklædt, men... Hun viste ikke bare alt til alle
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 10:10

Jiraiya vågnede op da han hørte pigestemmen, og hans øjne blev øjeblikkeligt både nærværende og interesserede. "Jamen dog, du er da en køn ung dame, frøken... har jeg ikke haft fornøjelsen af at lære dig lidt om... blomsterne og bierne?" Han vippede med øjenbrynene ad hende med blikket fast forankret til hendes kavalergang.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 10:17

Kensei rullede blot med øjnene og kikkede tilbage på Moka "Kensei Muguruma.. Og du må så være frøken Akashiya.. Jeg har hørt om dig.." Han løftede et øjenbryn "Og angående at jeg kalder dig tøs? så forbliver du tøs indtil du har bevist at du faktisk ikke er en.." han foldede hænderne over brystkassen og forsatte bare med at kikke hende i ansigtet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 10:22

Moka smilede sødt til Jirayia. "Vi har mødtes før, til deres seksual undervisning, selvom de virkede lettere fraværende. Mindes ikke de fik lært os noget. Men blomsten og bien er jeg skam bekendt med" hun smilede drilsk til ham og kiggede over på Kensei... "Well well... Jeg beæret, de ved hvem jeg er.." hun holdt sin hånd op og kiggede kort på den før hun lænede sig lidt frem og smilede... "Spørgsmålet er mere om de er mand nok til overhovedet og lærer det" hun smilede flabet og satte sig op igen.. "Godt være der ikke er mange voksne piger her på skolen, men mænd.. Det næsten endnu værre." hun slog til håret med den ene hånd så det lange hår hang ned af ryggen..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 10:27

"Årh, stop nu med at være så strid, Kensei-chan," fejede Jiraiya den anden lærer af. "Frøken Akashiya her er da en voksen dame. Alt for voksen til sin skoleuniform... og hun ved vist mere end der står på pensum," han smilede bredt og sjofelt til hende(s bryster.)
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 10:36

"og jeg som troede at du ikke ville gøre det med en elev igen Jiraya.. Hvorfor undre det mig faktisk ikke.." Han rystede på hovedet "Og frøken Akashiya jeg er mere end mand nok til og finde ud af det. Men i forhold til de små drenge som jeg giver dig helt ret i der er mange af på skolen, så kommer du sku til og arbejde for sagen hvis du vil noget med mig.." Han kikkede på hende med et glimt i øjet og et skævt smil.. Det kunne godt være at han havde noget med Shuuhei men det var sku længe siden han sidst havde haft noget med en tøs af Moka's kaliber..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 10:40

Moka kunne ikke lade være og smile lidt.. Hun drejede rundt på siden på bordet så hun kunne hvile benene på bænken.. Hun lænede sig lidt frem og hvilede sine albuer på knænene og hovedet i hænderne. Hun havde drejede hovedet så hun kunne kigge på dem.. "I det mindste findes der nogle her på skolen der har lidt fornuft.." hun kiggede på Jirayia igennem sine lange vipper.
"Desuden Kensei.." hun sagde hans navn en smule mere blødt "Så er jeg ikke en der skal rende og bevise mig for nogen.. Jeg render ikke med hvem som helst, det ville være billigt... Det nærmere dig der må kæmpe hvis du ville lege den leg med mig" hun kiggede på ham til sidst med et flabet glimt i øjet. "Har sagt jeg ikke er som nogen anden på skolen, men jeg heller ikke som nogen anden pige i har mødt før.." hun manglede ikke selvtillid og det var også tydeligt i hendes opførsel. Hun kunne ikke se hvorfor hun skulle skjule noget hun var stolt af.. Nemlig sin krop og sig selv
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 10:43

"Men naturligvis ikke..." Jiraiya greb blødt, men bestemt, hendes hånd og kyssede den blidt. "Enhver kvinde er unik. Og De, frøken, er vist en af de helt unikke.." han kyssede også indersiden af hendes håndled før han lagde hånden tilbage på bordet. Fugtede sine læber med tungen og så hende sikkert i øjnene.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Shika Fre 28 Dec - 10:55

Kensei rullede med øjnene og fnøs som om han gad og havne i flere problemer pga den tøs.. "Jamen jeg er heller ikke til folk som render rundt og flirter med alle og en vær så det er jo fint nok.. Og desuden så ser det jo ud til at Jiraya gider og lege med dig så hvorfor leger du ikke med ham jeg deler aldrig mine ting med andre mænd.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Felixnyuu Fre 28 Dec - 11:03

Moka gjorde ikke modstand da hendes hånd blev taget og heller ikke imod de kys hun fik på den. Hun smilede bare sødt til ham. Hun lænede sig ned imod ham hvilket bare gjorde hendes kavalergang mere tydelig... "Der nået du misforstår Kensei... Jeg er ikke nogens og eje eller dele.. Jeg vælger hvad jeg vil, og hvis jeg finder en værdig har jeg ingen grund til at rende og flirte med alle.." Hun bed sig i underlæben inden hun rettede sig op igen og kiggede nu på Kensei. "Jeg en fri fugl og er ikke bundet til nogen.. Det der kærligheds pjat det alligevel noget møg, kommer der intet godt ud af... Og hvis du kigger rundt.." hun kiggede over skulderen på nogle af fyrene der havde stået om hende før som nu stod og måbede "Så det alt de små unger her vil.. De forstår ikke hvad en rigtig kvinde har brug for... Så kan jeg ikke se hvad problemet er i at jeg flirter med folk.." hun løftede sin hånd op. "Jeg har ingen ring og har bestemt ikke planer om at få en.. Dog findes der andre aftaler jeg godt kan lide" hun smilede flabet og kiggede ned på Jirayia igen.. "Jeg sikker på at 2 voksne mænd som jer godt kan forstå det, uanset om i rigtige mænd eller ej" hun smilede skævt og rettede lidt på sin skjorte
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Lise Fre 28 Dec - 11:15

Ohohoho. Jiraiya grinede bredt. Det her var en kvinde efter hans hoved. Godt det samme at Kensei var til drenge, så kunne han få tænderne - og mere! - i hende her. "Der er noget der presser sig på, frøken.." Igen et frækt blink til Moka. "Et par spørgsmål, mener jeg. Hvad vil en kvinde som du have af en mand?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

Alle har deres emo dage... Empty Sv: Alle har deres emo dage...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum