Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ro i klassen

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 7:26

Et suk kom fra Grimmjow og han nikkede med hovedet "Som jeg kender dig kender du mig.. Ja jeg var nok på vej mod ham nu hvis han ikke var død.." Han trak hende mere indtil sig og prøvede at tænke på noget andet.. "Hør skal vi ikke se at komme ud herfra.. Det er vist snart tid til mad.." Han prøvede at få hende på lidt andre tanker for ikke at sige ham selv.. "Jeg vil gerne snakke mere om det Kitten men bare ikke lige nu.. Skal bruge lidt til ikke at ville slå nogen.." Et lille smil kom fra ham og han kyssede hende på halsen igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 7:30

Og der var det igen... Det lille kys på halsen og de små ord som fik hende til at slappe af.. Jep han kendte hende godt.. Hun vendte sig om men stod stadig med hans arm om sig. Hun kiggede op på ham og lænede sig op og gav ham et kys... Hendes hænder hvilede nu på hans bryst.. "Joo.. vil helst ikke have du kommer mere til skade." Hun kiggede op på ham med blide øjne der var fulde af lettelse, hun kunne også mærke det var som om en byrde var blevet løftet fra hendes skuldre... "Men..." hun tog let fat i hans skjorte og kiggede på sine hænder.. "Ikke sig noget til Lily.. hun må aldrig finde ud af det..." Det var ikke fordi hun troede han ville sige noget hun følte bare hun burde sige det.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 8:41

"Bare rolig jeg siger ikke noget til stumpen.." Han smilede til hende og bukkede sit hovedet ned og kyssede hende på kinden.. Et kik mod vinduet fortalte ham at klokken var ved at være 18 eller der omkring.. "Vil du med Kitten?" Han rykkede hovedet mod døren men holdte dog stadig om hende "Før der kommer for mange i kantinen.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 8:43

Hun smilede lidt over hans kys... "Yeah... er ikke i humør til super mange mennesker i dag, så det nok en god ide" Hun så op på ham og fik så sig selv fri fra hans arme og gik over og samlede sin blok og blyant op.. "Kommer du spicy, eller skal jeg gå alene?" Hun kiggede på ham et flabet smil. Hun følte sig mere lettet nu hun havde været ærlig overfor ham.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 8:51

Han rystede hovedet og smilte imens han kikkede efter hende.. "Kommer.." Han begyndte at følge efter Lotus ud af klassen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen - Page 2 Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum