Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ro i klassen

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ro i klassen Empty Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 4:24

Lotus lå på gulvet i et klasselokale og kiggede op loftet. Hendes blok og blyant lå ved siden af. Hun havde prøvet og skrive lidt historie, men hendes hånd havde gjort for ondt. Hun løftede sin højre hånd op og kiggede på forbindingen på den. Det var typisk hende at miste sin kontrol over sig selv når hun blev sur, især.. især når det drejede sig om Lily.. Hun sukkede opgivende... Den dreng, nøj hvor var hun træt af ham.. Og hun håbede for hans egen skyld han holdt sig fra Lily... Hun lod hånden hvile på sin mave og lukkede øjnene..
Hun lod sine tanker få frit løb og kontrollerede dem ikke. For hende var det nemmest at tænke når hun var alene, og hun lod alt det der var sket den sidste tid og i fortiden fylde hende. Hun krøb en smule sammen på siden med hovedet imod vinduerne. Hun åbnede øjnene og kiggede ud. Det sneede.. Sjovt førhen ville det have beroliget hende, men lige nu gjorde det ikke.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 4:51

Grimmjow var kommet gående ned af gangen og kikkede ind ad en halv åben klasse dør.. Han skimtede en som lå på gulvet og undrede sig lidt over hvem det var så han åbnede døren lidt mere og gik ind.. Han kikkede ned på gulvet efter personen og så at det var Lotus han gav et lille suk og satte sig på en stol i nærheden af hende "Så det var dig som lå på gulvet.. Hvad laver du dog her?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 4:54

Lotus fik et chok da hun hørte Grimmjow og vente sig om på ryggen og kiggede op på ham og smilede lidt.. "du kender mig... Er de mest underlige steder" hun kiggede hen på bogen "Jeg lå egentlig og skrev, men måtte give op.. Så nu slapper jeg bare af.." hun kiggede op i loftet. "Jeg orker ikke rigtig gå op og ligge mig i sengen, og er ikke meningen jeg vil sove.. bare.. slappe af hvor der er ro" hun kiggede over på ham igen.. "Du ret nysgerrig hvis du bare går ind i en klasse hvor der ligger nogen på gulvet du ikke ved hvem er. Hvad nu hvis det ikke havde været mig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 5:02

Han trak på skulderne "Så var jeg bare gået igen.. Jeg undrede mig bare over hvem der ville ligge sig på gulvet i en klasse.. Men nu jeg tænker over det så kan det jo kun være dig.." et smil kom på hans læber da og han kikkede lidt på bogen før han kikkede tilbage på Lotus.. "Hvorfor måtte du give op?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 5:04

Hun smilede flabet igen over hans kommentar men det forsvandt da han spurgt til hvorfor hun gav op. Hun sukkede og holdt hånden med bandagen op... "Åbenbart er jeg heldig jeg bare forstuvede den.. Men det gør ondt og skrive i længere tid..." hun lod den hvile på maven igen og kiggede lidt strengt op på ham "Nu har du fået sygeplejersken til at kigge på din arm ikke?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 5:11

Han kikkede ned på armen og nikkede med hovedet svagt "Jo har jeg.. Han blev skide sur og så sagde han et eller andet med at jeg var mega heldig at jeg ikke havde gjort det værre.. Han lagde en ny gips på og bad mig igen om at lade vær med at bruge den mere end jeg var nød til.." Han trak lidt på skulderne "Selv om jeg gerne gøre det igen hvis han rør Lily.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 5:13

Lotus satte sig langsomt op og kiggede på ham "Er glad for din arm er okay, men du nødt til at passe på. Hvis du smadre den mere kan du ødelægge din drøm" hun rejste sig og gik hen og satte sig på hans skød og lagde den venstre hånd blidt på hans kind "Jeg ved du vil beskytte Lily og det fantastisk, men.. Det skal ikke gå udover din drøm.. Jeg skal nok sørge for han ikke rør hende.." hun gav ham et blidt kys på læberne og kiggede roligt på ham... Hun var ret nervøs for det ville ødelægge hans fremtidige muligheder, godt nok vidste hun ikke meget om det men en smadret arm. Det kunne ikke være godt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 5:23

En lille suk kom fra Grimmjow og han lod hovedet falde ned op hendes skulder "Okay jeg lader dig om at tage dig af Lily.. Ihvertfald imens min arm er som den er.." Han tog sin gode arm rundt om livet på hende så hun ikke faldt ned... "Jeg ved godt at jeg kan ødelægge min drøm men jeg kan bare ikke håndtere den slags så godt.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 5:47

Hun smilede og lagde sit hoved på hans skulder og kiggede op på ham "Det ved jeg.. tak fordi du forsvarede mig.." hun smilede sødt... "Du har altid forsvaret mig, uanset om det var mig der overreagerede.. Hvad skulle jeg gøre uden dig"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 5:54

Et smalt smil efterfuldt af et lille suk "Ja det har jeg jo har jeg ikke.." Han viste ikke helt hvad han skulle sige så han flyttede blot hovedet fra hendes skulder og kikkede på hende med et lille smil på læberne..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 5:55

Hun sad lidt og kiggede på ham uden at sige noget. Hun bed sig lidt nervøst i læben uden at lægge mærke til det og smilede bare roligt efter... "Hvad laver du egentlig rundt på gangene lige nu?" Tanken der var faret igennem hendes hoved havde hun hurtigt skubbet væk.. Nej det kunne hun ikke...
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:00

Han kikkede lidt overrasket på hende "Laver ikke et store.. Ledte faktisk efter noget at lave.." Han trak lidt på den ene skulder og gabte lidt før han smilte til hende.. Det var nu rart nok ikke at lave det helt store nogen gange.. "Havde du noget specielt i tankerne Lotus?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:02

Hun smilede lidt og blev en smule overrasket over spørgsmålet.. Hun vidste dog ikke hvorfor.. Han kendte hende ret godt, så selvfølgelig kunne han læse hende.. Hun sukkede lydløst... Hvordan slap hun ud af den her.. Skulle hun sige hvad hun tænkte på, eller... prøve og komme uden om med en løgn? Hun bed sig igen i læben imens hun sad og tænkte. Han ville kunne se det med det samme hvis hun løj... Hun kiggede op på ham "jeg kom bare til at tænke på noget... Ikke noget du bør bekymre dig om"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:09

Han smilede til hende og kørte sin tommeltot hen over hendes læbe og rev den fri.. "Du burde få en bedre vane end at bide i din læbe.. Hvorfor fortæller du mig ikke bare hvad det er Kitten du ved jeg kender dig for godt.. Du skjuler noget som du ikke vil sige.." Han kyssede hende på munden før han kikkede på hende igen..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:12

Hun kiggede bare på ham da hans tommelfinger fik hendes underlæbe fri.. Han havde ret, det var for nemt at læse. men uanset hvad hun gjorde ville han nok kunne læse hende. Hun kiggede lidt ned på gulvet og overvejede om hun skulle sige det. Hun følte sig meget usikker, og det irriterede hende egentlig. Lignede ikke hende og slet ikke i hans selskab... Hun kiggede op på ham med et lidt opgivende blik og et lille smil på læben "Hvorfor er det du altid kan læse mig Spicy? Det umuligt og holde noget skjult for dig" hendes øjne var blide.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:24

Han trak lidt på skulderne og kikkede ned på hende med et lille smil "Jeg ved ikke hvorfor jeg kan læse dig så godt Kitten.. Men du læser jo også mig meget godt.." Han kunne godt føle at der var noget hun ikke var tilfreds med "Men hvorfor siger du ikke helt præsis hvad det er som går dig så meget på Lotus.. Det ligner ikke dig.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:25

Hun smilede lidt.. Han havde ret hun kunne også læse ham, måske var det det der gjorde de kunne enes så godt. Hun kiggede op på ham "Nej.. jeg heller ikke helt tilfreds med at være så nervøs.." hun så en smule utilfreds ud.. "Men... Det ikke nemt for mig, jeg...." hun bed sig ubevidst i læben igen og sænkede blikket
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:32

Grimmjow sukkede og løftede hendes hovedet med sin højre hånd "Hey hvorfor er du så nervøs Kitten.. Plejer du normalt aldrig at værre.. Og hvad er det som ikke er nemt for dig..?" Han kikkede lidt undrende på hende..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:36

Hun kiggede direkte i hans øjne da han løftede hendes hoved.. Utroligt han altid var så dejlig.. Hun sad lidt og kiggede bare uden at sige noget... Hun rejste sig langsomt op og gik hen og tog sin blok og blyant og lagde op på et bord. Hun stod lidt med hånden hvilen på dem... "Jeg har bare tænkt meget på det sidste, rigtig meget.." Hun stod med ryggen til ham... "Og jeg..." hun bed sig selv i læben og holdt en lille pause "jeg har bare fundet ud af nogle ting.. og det... det skræmmer mig lidt.." hun vendte sig om lænet imod bordet og kiggede på ham.. Hendes hænderne hvilede på bordet. "Det en underlig følelse. Jeg normalt ikke rigtig bange for noget, ikke rigtig. Været så meget igennem at der skal en del til men... Men det her skræmmer mig.."
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 6:47

Han kikkede undrende på hende og prøvede at regne ud hvor det her førte hen.."Lotus hvor vil du hen med alt det her? Jeg er vist ikke helt med.." Han smilede nærmest kærligt til hende "Det ligner ikke dig at være bange.. Og specielt ikke sammen med mig.. Jeg ved da godt du har været rigtig meget igennem både med mig og med andre.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 6:49

Lotus smilede lidt over hans måde at se på hende og tale på hende.. Det hjalp hende en smule men dog ikke... "jeg bange for hvis jeg siger det, så vil du ikke se sådan på mig igen.." hun rykkede sig fra bordet og gik over og stod og kiggede ud af vinduet med armene om sig... Nej det var bestemt ikke nemt for hende..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 7:01

Han undrede sig nu endnu mere over hvad det kunne være hun skjulte for ham "Hvorfor skulle jeg dog ikke det.. Vi har været temmelig meget igennem Lotus så hvorfor skulle jeg dog ikke se på dig på samme måde efter du siger hvad du vil sige..?"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 7:07

Hun klemte blidt om sin arm med sin raske hånd.. "Fordi jeg aldrig har sagt det til dig... Til nogen" hun blev stående uden at rykke sig og fjernede ikke sit blik fra sneen der faldt roligt uden for... Hun trak vejret dybt.. "min far..." hun bed sig i læben.. "Jeg fandt ham en gang med Lily... Hun var vel 4 år, derfor husker hun ikke noget... Han...." hun trak vejret dybt og kunne mærke hun rystede lidt ved tanken men fik samlet sig igen.. "Han gjorde ting ved hende, jeg ville ønske jeg kunne glemme... Jeg var ikke ret gammel, men.. allerede der betød hun meget for mig.. Jeg beskyttede hende..." hun kunne mærke ordene der ikke ville komme frem som hun ville have det... Hun skulle aldrig have sagt noget...
"Han ville ikke lade hende være.. han... han sagde det var hans ret... Men... Han lod hende være... men jeg... jeg tog hendes plads for det... Jeg har ikke tal på hvor mange gange, eller hvor mange blå mærker jeg havde.." hendes stemme var en smule usikker "Jeg var 11 da jeg fik det stoppet.. Og så var det kun blå mærker fra tid til anden.. Derfor jeg altid har passet sådan på Lily, og derfor.. Derfor jeg var glad for du gjorde det" hun blev stadig stående.. nervøs for hans reaktion
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Shika Tirs 18 Dec - 7:13

Grimmjow sad og kikkede overraskende på Lotus og der gik et stykke tid før han gjorder noget.. Til sidst rejste han sig op og gik hen til hende og tog armen rundt om livet på hende "Uanset hvad der er sket vil det ikke ændre den måde jeg ser på dig Kitten.. Ville ønske at du havde sagt noget til mig noget før men du har gjort det nu så det er fint nok.. " Han trak hende ind til sig og kyssede hende kort på halsen "Jeg er ked af at din far var på den måde.. Kan ikke sige at jeg kan relatere til det men jeg vil altid være her for dig Lotus.."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Felixnyuu Tirs 18 Dec - 7:17

Hun mærkede at hun slappede instinktivt af da hun mærkede hans arm om hende.. Hun lagde sin ene arm på hans og stod lænet en smule op imod ham. Hun lukkede øjnene og mærkede hans kys imod sin hals. "Det jeg glad for.. ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dig" hun stod lidt og slappede bare og kiggede så ud på sneen igen "Jeg ked af jeg ikke sagde det før, jeg.. Jeg kunne ikke.. jeg kender dig, og havde min far ikke været død nu så var der ikke gået mere end en time før du var på vej imod ham.. Jeg kunne ikke klarer tanken om du skulle komme galt afsted på grund af det." hendes stemme var mere rolig og det var tydeligt hun var ærlig..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Ro i klassen Empty Sv: Ro i klassen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum