Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvorfor Matematik -.-

Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 11:17

Genma kom gående ind af døren til matematik og smed sig i sin stol før han smed benene oven på bordet.. Nogle piger kom gående ind af døren og kikkede straks hen på ham og den ene rødmede får hun hurtigt gik ned på sin plads.. genma grinte blot lidt og vippede sin tandstik lidt op og ned..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 11:39

Shuuhei kom meget stille og roligt gående ind i klassen, små skridt, ikke i nogen som helst form for hast. Han kom hen til sit bord, smilede og nikkede til Genma, opdagede så Kakashi's tomme plads. "Skipper han igen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 11:46

"Nope, jeg skipper ikke. Jeg sov over mig." Kakashi grinede idet han trådte ind i klasselokalet, og smed sig i sin stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 11:58

Genma rystede blot på hovedet og grinte "Ja det kan jeg se.. Jeg har været oppe siden daggry.." Genma vippede med sin tandstik og kikkede over mod den lyshåret pige som rødmede igen før han blot smilte og kikkede tilbage på Shuuhei.. "Hva Shuuhei jeg synes ikke jeg så dig komme tilbage i går aftes.. Hvor var vi henne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:02

"Ah, det sædvanlige du ved. Studerede henne på biblioteket til meget sent." løj han overbevisende - for han gjrode det utrolig tit. Men han satte sig dog en hel del forsigtigt ned på sin stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:03

Kakashi smilede blot skævt. Han syntes ikke han ville blande sig; hvis han kendte Genma ret, hvilket han naturligvis gjorde, så ville Genma alligevel sige alt hvad han havde at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:07

"Siger du det..." Genma rullede lidt rundt med sin tandstik og have et drillede smil om læberne "Synes ellers ikke jeg så dig der i aftes.." Genma kikkede kort over mod den lyshåret pige igen "Men okay jeg var nu også ret optaget så kan jo have misset dig".. Han bemærkede dog at Shuuhei satte sig meget forsigtigt ned og prøvede at holde et grin tilbage.. "Shit.. Hvem der end ordnede dig må sku have givet dig en god tur i høet.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:08

En let rødmen. "Hvad snakker du dog om?" han forsøgte bedst muligt at bevare roen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:26

"Er du sikker på du vil snakke om det her? Jeg mener ikke at jeg har noget problem med det eftersom jeg har været i gang ude på gangen.." Genma trak lidt på skulderne og så en smule for glad ud over den samtale de havde gang i...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 12:27

Let rykken rundt på stolen. "Jeg har jo allerede fortalt dig hvad jeg lavede igår."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 13:08

"Ja og med mindre du var den pedel som smed tøsen ud da hun blev opdaget derinde efter lukke tid så tror jeg ikke lige at du var der" Genma smilede blot og vippede med sin tandstik "Så skal vi ikke prøve igen Shuuhei?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 13:32

an rødmede, og trak kraven på sin skjorte op for at dække et par af de mange røde mærker strøet over hans overkrop, skuldre og hals, rødmede en smule mere men sagde intet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Tirs 13 Nov - 13:34

"Så det var så godt.. Jamen dog jamen dog.. Det er jeg nød til og høre noget mere om" Genma smed benene ned på gulvet og lænede sig fremover så hans arme lå på bordet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 1:04

"Der er jo ikke noget at fortælle." mumlede han stædigt mens han hev dagens lektier frem. Stivnede dog da han lavede en forkert bevægelse der sendte et lille stød af smerte hele vejen op langs hans ryg, og hans ansigt fortrak sig let med smerten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 7:36

Genma smilede bredt og foldede sine hænder foran sig og lagde sit hovedet på dem "Jeg ville passe på med sådan nogle bevægelser hvis jeg var dig.. Helt an på hvem der er ens første så kan det godt gøre mere ondt end for andre som har en mildere partner.." Genma vippede med sin tandstik og så en del drilsk ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 7:52

Han rullede let med øjnene, fik dog alligevel hevet lektierne frem uden for megen smerte indblandet. "Du ved godt jeg ikke siger noget for så kommer han bare i problemer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 7:56

"Så vi snakker faktisk om den person.. Det lyder som om du ellers havde en sjov tur.." Genma rullede lidt rundt med tandstikken og lagde hovedet på skrå og kikkede over på Kakashi "Du skulle lev ikke have en ekstra side af det vi havde for i biologi vel? Mit er væk nemlig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:06

"... Havde jeg. Men som ventet er han ikke ligefem blid..." han rykked eendnu en gang lidt rundt på stolen, prøvede at finde en nogenlunde komfortabel måde at sidde på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:07

"Huh?" Kakashi så op fra den Icha Icha som han var begyndt at læse i. "Nope, desværre."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:09

"Ahh nej det havde jeg heller ikke regnet med at han ville være.." Genma kikkede på Shuuhei før han lagde sig hen over bordet i stedet for "Oh well så må jeg vel bare bede om en ny i næste time.. det er jo ikke fordi jeg ikke vil få gode karakter i det fag alligevel.. Selv om det nu ikke er kemi desværre.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:44

Shuuhei kløede sig nu bare let i nakken og prøvede at vende tilbage til sine lektier.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:45

Kakashi smilede nu bare og rettede igen blikket mod sin Icha Icha.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Gæst Ons 14 Nov - 8:46

Genma lagde hovedet facedown oven på sine arme og prøvede at hente noget af den søvn han havde misset..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor Matematik -.- Empty Sv: Hvorfor Matematik -.-

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum