Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Nightray Tirs 6 Nov - 8:34

Gwaine kunne ikke lade være med at grine af sin ven.
"jeg skal nok hjælpe dig. giv mig... et halvt minut! min specialitet er dog ikke ligefrem frugtskåle..."
gwaine lukkede øjnene hvorefter han begyndte at føre blyanten hen over papiret. hurtigt dannede et omrids sig, men det var bestemt ikke en frugtsskål.
kort efter var et portræt af en fugl nedtegnet på papiret, så livagtigt at man skulle tro at den ville flyve ud i løbet af de næste par sekunder.
gwaine så på tegningen, så på frugtskålen og tilbage igen.
"... kan tilsyneladende som altid kun tegne fugle!"
han grinede.
"men betyder ikke at jeg ikke kan hjælpe dig med din tegning."
han smilede til sin ven hvorefter han tog hans hånd og på den måde guidede adrian til hvilke streger der skulle laves hvor for at gøre han billede mere... representabelt.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 8:21

Richerd fnøs stille, da han overhørte Adrian og Gwaine, han selv var blevet færdig med at tegne frugtskålen og stod og lænede sig tilbage og iagtog sin tegning, den lignede perfekt den frugt skål som Drake havde stillet frem. Han smilede selvtilfredst og spurgte Drake med en sød lille, men tydelig stemme "Hvad skal man når man er færdig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 9:29

Drake, der havde kigget på alles tegninger, gik tilbage til sit kateder. Der gik dog ikke længe, før den søde, velkendte stemme igen lød. Han vendte sig om mod Richerd og løftede skeptisk et øjenbryn. Han kunne da ikke allerede være færdig, kunne han?
Alligevel gik han hen og stillede sig ved siden af den lave dreng med blikket på hans tegning, "wow... det er godt nok flot." Han huskede spørgsmålet og svarede nu lystigt, "bare tegn det samme igen. Du tegner godt nok fantastisk, men man kan altid blive bedre ved at øve sig endnu mere."
Han sendte ham et anerkendende smil, der blev afbrudt af Adrian og Gwaines stemmer, der kørte non-stop. Drake sukkede lavt, stillede sig om bag dem og sagde i et lettere strengt toneleje, "drenge, hvis I hellere vil hyggesnakke, skulle I ikke have valgt det her fag," han så på Gwaines tegning og fortsatte i samme toneleje, "og Gwaine, du tegner rigtig godt... men opgaven var en frugtskål. En skål med frugt. Okay?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 9:48

Richerd fniste stille af den måde Drake nærmest fornærmede Gwaine på, men gav sig så til at tegne frugtskålen igen, hvor var det dog kedeligt... måske.. ville Drake lade ham tegne ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Gæst Lør 10 Nov - 10:13

Adrian prøvede virkelig at forstå, hvad det var, Gwaine gjorde, men var alt for optaget af den fugl, han havde tegnet. Den var så flot lavet!
Han havde stukket tungen halvt ude af munden i ren koncentration, da han hørte lærerens stemme bag sig. Han drejede hovedet og nikkede forsigtigt, "undskyld, vi, øhm... Gwaine prøver bare at hjælpe mig. Jeg er ikke så god til at tegne, forstår du. Men jeg vil gerne være bedre." Han prøvede at sende Drake et entusiastisk smil, der dog udtrykte lidt mere ynkelighed end entusiasme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Nightray Søn 11 Nov - 5:02

Gwaine nikkede til lærere.
"jeg ved det, undskyld... skal nok forsøge igen bagefter. er bare ikke altid at mine hænder gør som jeg vil have dem til. og tænkte jeg ville hjælpe min ven før jeg gik igang igen."
han kiggede tilbage på adrians tagning der nu havde taget en... næsten frugtskålslignene figur.
Nightray
Nightray

Antal indlæg : 229
Tilmeldt : 30/07/12
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Gæst Søn 11 Nov - 5:16

Drake kiggede på Adrians tegning. Tja... den var da blevet en smule bedre. Han så derefter på Gwaine og lyttede tålmodigt til hans forklaring, "det er okay. Men nu skal du fokusere på din egen tegning. Og denne gang så prøv at tegne en frugtskål, tak."
Han sendte dem begge to et lille smil og gik så hen til sit kateder. Selvom han var lidt hård overfor dem, kunne han nu godt lide dem. De virkede posetive, glade og energiske, hvilket mange af de andre elever ikke ligefrem udtrykte.
Han så endnu engang på væguret og sagde så klart og tydeligt, "fem minutter. Så kigger jeg på jeres tegninger."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Billedkunst (valgfag for alle årgange) - Page 2 Empty Sv: Billedkunst (valgfag for alle årgange)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum