Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:11

"Det kan der jo være noget om." han hankede op i sin taske igen. "Nå, skal vi se at komme afsted til den time?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:15

Genma kikkede op og var lidt fjern i tankerne et øjeblik før han kom fattede hvad Shuuhei havde sagt "Oh ja lad os det. Så må vi se hvornår jeg falder i søvn denne gang. Jeg siger dig den lærer ved da hvordan man får folk til og sove" Han rettede sig op og gik lidt ned af gangen før han vendte hovedet og kikkede tilbage på Shuuhei.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:16

"Jeg har nu ingen problemer med at holde fokus." han trak på skuldrene, og var hurtigt oppe på siden af ham igen. "På den anden side hører jeg jo så nu altid efter i alle timerne."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:18

"Gør jeg også når det er frøken Tits vi har. Se det er en ved hvordan man holder time." Genma gjorder nogle bevægelser i anform af en krop..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:20

"Ved hvad du mener," han grinede. "Er du gal mann. Det er sgu ikke nogen hemmelighed at mine tanker dog indimellem har strejfet, du ved..." et skævt blink.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:24

Genma kom med et grin og pillede en tandstik frem af ingenting og puttede den i munden "Been there done that min ven. Og da gerne noget jeg gjorder igen. Dog ikke de næste par uger. Jeg mener Kakashi er slem nok i sig selv men en mere det er ikke noget jeg gør hver dag må jeg sige"
Han vippede lidt med tandstikken og rullede den lidt frem og tilbage med tungen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:26

"Hmm? Spyt ud. Du kan ikke bare gøre mig nysgerrig uden at give mig alle detaljer bagefter." han grinede. "Normal høflighed."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:30

Genma grinte og slap for en stund sin tandstik og stak tungen ud så Shuuhei kunne se hans pircing før han trak den til sig igen og puttede tandstikken tilbage i munden "Se den? Jeg har et røgte her på skolen for ikke kun at kunne chamere mig i bukserne på stort set alle tøser og nogle af fyrene. Men jeg kan også en ting eller to med tungen.. Men det er en lang historie Shuu så jeg giver dig en kort gennemgang dog nævner jeg ingen navne.. Jeg vil stadig kunne få et fuck every now and then hvis du forstår"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:34

Et skævt smil. "Er du sgu ikke den eneste der kan. Det er bare ikke så tit at jeg gider dem der kommer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:43

"Måske vi skulle lære hinanden bedre at kende Shuuhei du ser ud til at skjule meget underholdende ting" Genma smilte og vippede lidt med tandstikken før han fortsatte "Nåårh men det startede i svømmehallen hvor Kakashi tog et simpelt kys meget bokstaveligt og ja så endte det med mig ham og en ja du ved oppe hos du ved"

Genma tog sig til halsen kort før han slap "Selv om min side dog ville have været glad for lidt mindre aktivitet. Da vi havde været hjemme på ferie havde jeg sloges lidt med Grimm og ja jeg havde nogle ribben som kunne huske mig en uge efter" En ting genma dog ville prøve at holde for sig selv var at hans hals var meget sensitiv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:47

"Ah." et skævt smil. "Tja. Sådan noget sker jo," han grinede. "Man må jo tage chancerne når de kommer."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 13:51

Et skævt smil og en ville vippen med tandstikken og Genma lænede sig ind mod Shuuhei "Ja kan du have ret i. Man siger jo ingen chance ingen beløning" han trak sig selv lidt væk og fortsatte ned af gangen mod klassen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Gæst Lør 27 Okt - 14:00

"Præcis." han smilede fortsat og fulgte igen efter Genma, hen til deres matematik time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD// - Page 2 Empty Sv: Samme tur ned af gangen //Ja jeg er mega random lige nu okay XD//

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum