Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skriveri på gangen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skriveri på gangen Empty Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 8:44

Lotus sad op af siden af en lang række skabe.. Hun havde trukket benene op så hun kunne læne sin blok på sine knæ. Hun sad dybt koncentreret og sad og skrev i sin blok. Fra tid til anden tog hun kuglepenen op til munden og bed eftertænksom i den før hun igen skrev videre. Hendes hår var løst og røg ned langs siden af hendes ansigt når hun lænede sig frem.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:00

Genma kom gående ned af gangen med sin taske over den ene skulder imens han rodet med nogle papire..
Han stoppede op ved sit skab og var ved at åbne det da han fik øje på Lotus som sad på gulvet.
"Hey Lotus hva laver du dernede på gulvet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:15

Får et chok da nogen snakker til hende og kigger op på Genma "ohh hej Genma.. fået futtet nogle klasselokaler af i dag?" smiler flabet "tjah..... jeg sidder ned, og skriver... Troede jeg var åbenlyst?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:18

Genma kikkede ned på Lotus og svarede "Nope ikke noget fytteri har haft noget vrøvl med min skulder efter noget bøvl med nogle 2.g'er som åbenbart synes at jeg var sjov at lege med. Hvad skriver du om? eller er det noget privat noget?"
Han lod sin taske ryge ned på gulvet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:22

Hun smilte lidt "hvornår ender du ikke i ballade" hun sendte ham et provokerende smil og kiggede så ned på sin blok "det bare en novelle.. jeg følte mig inspireret og det her var det eneste sted der lige var hvor jeg kunne sidde ned" Hun smilte lidt og kiggede op på ham "har du fået kigget på skulderen?" Genma var en af de få hun kunne omgåes på en mere normal måde..
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:30

Genma kikkede væk fra Lotus i det han prøvede at få orden på alle de papire som han havde i hånden. Shit hvorfor blev han også fanget af at skrive sine tanker ned på papir hele tiden. Han fik til sidst bakset dem ind i skabet "Jeg hentede noget is fra kantinen her igår, det skal bare have noget tid. Men kender godt det med at man bare gerne vil have noget ro til at skrive i"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:32

Hun kiggede op på ham og smilte lidt over hans fumleri, det så ret komisk ud "Hvaaaa har du styr på det der?" hun små grinte og rejste sig op med sin bog i hånden.. hendes taske lå ved hendes side ind imod væggen hvor hun havde siddet. "Sjovt de sådan efter dig.. gad vide om det de der stinkbomber, og springe klassen i luften der gør det?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:41

Genma kikkede på Lotus og smilede "Naah det er ikke det. Det er fordi jeg ikke lige er som dem og så fordi jeg åbenbart ikke måtte kysse Kushina for dem. Aner ikke hvorfor dog, jeg mener jeg prøvede faktisk bare at få hende til og tænke på noget andet, hvilket virkede"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:44

hun grinte lidt "så det du siger er, du var dit sædvanlige dig, som mente det var godt og kysse en pige for at aflede hendes tanker. og så var der nogen der blev sure?" Hun kiggede opgivende på ham "Hvor er jeg glad for jeg aldrig har været en af de piger du tænkte det om" hun snakkede i en flabet tone
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:49

"Hehe jeg har kendt Kushina i omkring 1 år nu så har lært hvornår det er bedst at få hendes tanker væk fra Obito. Det er et meget ømt punkt for hende, Kakashi og mig, så ikke rigtig noget jeg vil mere ind på"
Han smilede et rigtigt smil for en sjælen gangs skyld og bukkede sig ned og åbnede tasken "Men er ikke rigtig i gang med nogle her for tiden ud over de gange jeg nu er samme med Kakashi. Føler ikke rigtig for det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:50

Læner sig imod skabet ved siden af hans med ryggen imod det og kigger på ham "Ændre ikke på et kys er en ret voldsom måde at gøre det på. uanset grunden.." hun kiggede bare roligt på ham "Jaaa... der går en del rygter om dig og Kakashi.." hun smilte flabet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 9:56

Genma grinede lidt og svarede så "Ja det er det jo nok og burde nok have brugt hovedet lidt inden jeg gjorder det men sket er sket. Og er der rygter siger du... Det var da godt nok længe om at sive ud.. Men pyt det er nok Kakashi som har mest vrøvl med det end mig" Han rykkede lidt på den ene skulder og tog en blok ud af tasken og en blyant og lagde den på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 9:58

Hun kiggede på ham imens han tog tingene ud af tasken "Tjahh... Ved nu ik hvilke problemer det vil give.. folk skal gøre hvad de vil... det gør jeg da" hun smilte lidt over nogle minder der dukkede op i hendes hoved og slog dem hurtigt væk igen "Hvad laver du egentlig?" hun kiggede undrende på ham, hun forstod ikke hvorfor han lagde det på gulvet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 10:04

Genma kikkede op og tog fat i tasken med den ene hånd og rejste sig så op "Hvad jeg laver? Jeg tager bare min blok ud af tasken da jeg nok kommer til og skrive i den senere og gider ikke at gå herover og hente den når jeg kommer dertil" Han puttede tasken ind i det åbne skab og lukkede det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 10:05

"ahh.. kunne bare ikke helt forstå du lagde det på gulvet" Hun grinte lidt og rykkede sig fra skabet... "Hvad skriver du egentlig?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Tors 16 Aug - 10:08

Han kikkede på hende kort inden han bukkede sig ned og tog sin blok og blyant op "Bare tanker, alle de papire jeg smed i skabet før er fyldt med tanker og alt muligt andet som jeg ikke lige har fået orden på i nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Tors 16 Aug - 19:18

Hun blev stående og kiggede på ham "Har du overvejet du måske bør snakke med nogen om de tanker?? Det var rimelig mange papire... Har du ik en du kan snakke med?" hun lagde hovedet lidt på skrå og så spørgende på ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 0:05

Han kikkede på hende "Nah det er fint nok det er ikke rigtig noget jeg gider og snakke om. Jeg skal bare lige have fundet et nemmere måde at opbevare de papire på. Jeg overvejede at skaffe en bærbar her i ferien og så skrive på den"
Han rullede sine venstre skulder lidt og kom med en grimasse 'det gør ikke nær så ondt som igår, så nogle dages mere hvil så er den okay igen' tænkte Genma mens han lænede sig tilbage mod skabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 0:13

Lotus stod igen lænet imod skabet med ryggen.. Hun kiggede på nogle elever der gik forbi "Bærbare. synes det bliver lidt upersonligt når man skriver ned, i hvert fald når jeg skriver mit... Det fint nok til at renskrive på, men nyder du det at sidde med papir og en blyant" Hun klemte hånden om sin bog og blyant.... "men vi vel alle forskellige.." Hun trak lidt på skuldrene... "ohh og forresten.. tak jeg ved godt det var dig der snakkede med Spicy.. Du den eneste han stoler nok på til det" hun kiggede op på ham og gav ham et oprigtigt smil
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 0:29

Han kikkede på hende og smilede "Så lidt Lotus det er jo det man har venner til. Grimmy har været der for mig da jeg havde brug for det, så det er kun fair at jeg hjælper ham når han har brug for det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 3:16

Hendes smil forsvandt lidt og hun kiggede hen imod døren kort, før hun kiggede ligefrem.. "Venner... Et udtryg jeg aldrig har gjort ret meget i, eller haft..." hun sukkede lidt "jeg prøver nu, men det altid gået galt før, så hvad skulle forskellen være"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 3:29

"Det at du prøver Lotus er jo sagen. Hvis du ikke prøvede på at være venner med nogen, ja så kunne du jo heller ikke forvente at folk ville prøve at være venner med dig. Men bare i det du prøver at være venner med andre, så prøver andre også at være venner med dig. Og hvis de ikke gør ja så er de bare ikke rigtige venner" Han grinede lidt og tog den fri hånd op til nakken "Men det er jo bare mit synspunkt girl"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 3:59

Hun sagde ikke noget. hun stod stille og kiggede bare på folk der gik forbi, og selvom det måske ikke virkede sådan lyttede hun til hvad Genma sagde.. "Måske har du ret..." hun flyttede noget hår fra hendes øjne "Men det anstrengene... At lærer og håndtere følelser.. jeg mener om det venner, eller grimmjow.... Det er lidt forvirrende til tider" Hun sukkede lidt men så ikke ked ud af det "Men jeg nu ikke typen der giver op så let" hun fik sit typiske flabede smil på læberne
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Gæst Fre 17 Aug - 4:07

Han smilede stort og nikkede "Ja det kan være forvirrende med at finde ud af hvad man føler. Men prøv at finde ud af hvad dit hjerte siger dig, det er en ting hvad din hjerne siger men ens hjerte kan man aldrig snyde"
Han grinede lidt og rystede på hovedet "Nårh jeg tror det var nok Filosofi fra mig af. Vi kan jo ikke have at alt for mange ved at jeg faktisk har en hjerne i mit hovedet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Felixnyuu Fre 17 Aug - 4:29

Hun grinte flabet "det er der vist ingen farer for" hun rykkede sig ud fra skabet og tog sin taske over den ene skulder "Nååh jeg må hellere komme videre.. du ska sikkert også ud og lave et eller andet. Knuser nogle pigehjerter" hun talte i en drilsk tone og gik end af gangen

//Lotus er ude //
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Skriveri på gangen Empty Sv: Skriveri på gangen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum