Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rundvisningen

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 8:30

Acher smilede stort og sagde "Der har de helt ret, og jeg er ikke kun til det ene køn, men." Hans alvorlige blik var næsten væk, men han syntes bedre om denne nye lærer, end de andre, som ikke engang ville sende ham et lille smil eller blik.
Han begyndte igen at gå, gå i retning af gymnastiksalen, hvor de desværre ikke kunne gå ind, da der var en klasse derinde til time.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:47

Drake smilede, da Acher gav ham ret, og fulgte med ham.
Men hvad mente han med, at 'han ikke var i humør til at høre sådan noget'? Han så undrende på ham, mens de gik. Havde lyst til at spørge, men ville ikke ødelægge Achers gode humør, som han havde forsøgt at få frem lige siden, han mødte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 8:51

Acher smilede til Drake og sagde "Derovre ligger Gymnastiksalen, men de har desværre gymnastik, så vi bliver nødt til at vente med at kunne se indenfor, hvis det skulle være. Men er der noget du kunne tænke dig at se her på skolen?" Han smilede og så op på ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 9:02

"Jeg tror, jeg har fået set det meste, og jeg kigger bare på resten i morgen. Men ellers tak. Til gengæld må du meget gerne følge mig over på mit værelse. Jeg bor i nr. 7, og jeg er ærlig talt ikke helt sikker på, hvor det er," sagde Drake lavt, hvorefter han placerede sin hånd på sin tinding og lod sine fingre glide tilbage igennem sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 15:37

Acher nikkede og sagde "Klogt valg, jamen, lad od gå, skal vi?" Han vendte om og gik ned af gangen, han var lidt ked af at Drake ikke ville se svømmehallen, men turen herop, var jo en meget hård tur og han spurgte "Hvilken del af London er det så du bor i?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 17:24

Drake fulgte med og kiggede på sine omgivelser, indtil Acher spurgte om noget, "vest. I en toværelses lejlighed."
Han kunne ikke lade være med at smile ved tanken om sin lejlighed i London. Selvom den var lidt ydmyg, havde han boet der i 10 år, så han følte sig efterhånden knyttet til den. Han kiggede ud af vinduerne, mens de gik, og fik ved hvert vindue et glimt af skolens udedørsområder, der, selvom de var dækket til af sne, var noget af det mest imponerende, han havde set, "det her sted... Det må være dyrt i drift med alle de ting, der skal holdes ved lige."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 18:02

"Ja, men det er det er det hele værd." Han smilede og tilføjede "Desuden det er jo ikke lærerene der skal betale, det er enten de rige elever selv eller deres forældre, der betaler." Han stoppede så ved en dør, der førte udenfor.

//Rykker til~ udendørsområdet ~ BD//
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Ons 26 Sep - 0:53

"Ah. Ja, der er jo nogen, der har råd til sådan noget. Personer der ikke får lærerløn for eksempel," sagde Drake og tilføjede et lavt grin.
Han tog i håndtaget, kiggede på Acher og trådte udenfor.

//udendørsområdet >3<//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen - Page 2 Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum