Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rundvisningen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Rundvisningen Empty Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 5:21

Drake kiggede sig omkring. Sandfarvede vægge, mørke træpaneler og store, nypudsede vinduer. Stedet var ligeså prægtigt, som han havde fået fortalt. Mountain High levede helt sikkert op til til hans forventninger. Han gik få skridt frem og blev mødt af en, hvad der virkede som endeløs, gang præget med forskellige planter og små skulpturer og med utallige sandfarvede skabe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 5:25

Acher smilede og spurgte "Stort, ikke? Kan du lide det du der?" Han tog sin frakke af, afslørede en tætsiddende sort skjorte, og et par sorte stramme jeans og hang den på sin arm og tilføjede "Klasse værelser går vi ikke ind i, da der jo er time." Han smilede til ham og begyndte blot at gå ned ad gangen.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 5:32

"Jeg elsker det," sagde Drake, der stadig stirrede fascineret ned af gangen. Han vendte sig om mod Acher og blev i et kort øjeblik fanget af synet af hans kropsformer, der blev fremhævet i tøjet, dog fik han hurtigt styr på sit blik, da Acher gik videre, og han fulgte stille med, "selvfølgelig. Dem lærer jeg nok at kende hurtigt alligevel."
Han knappede langsomt sin frakke op, og hans blik blev endnu engang fanget af Acher, der så endnu bedre ud bagfra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 5:34

De kom til den første dør og han stoppede op og vendte sig imod Drake og sagde "Alle de klasse lokaler der er i stue etagen er til første års elverne, og dette er deres engelsk lokale." Han tilføjede hurtigt "De er engelsk lærer, er de ikke hr. Ross?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 5:41

Drake løftede sit hoved, da Acher vendte sig om, og lyttede til ham.
Han kiggede på døren ind til det klasselokale, han forhåbentligt skulle undervise i i lang tid fremover og sagde med en lettere fraværende stemme, "jo, det er jeg."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 5:49

Han smilede og gik videre, de gik forbi et par klasse lokaler til og han stoppede hver gang og fortalte hvilke klasser det var, indtil de nåede døren til sygestuen. Han stoppede op og sagde "Og jeg holder så til her, sammen med den anden sygeplejerske. Men hende skal vi heller ikke forstyrre, da hun har travlt med nogle ting derinde, sådan med dokumenter, analer og journaler." Han gik så videre og fortalte videre, med hvad hvert lokale var.


// for grinern!!!! xD //
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 5:56

//Bundsavl, dammit!! xDDD//

Drake lyttede og nikkede. Prøvede virkelig at følge med, selvom det var svært, når der var så mange lokaler, allesammen med ens døre. Efter at have fået vist indgangen til fysiklokalet, sagde han i et småflabet men imponeret toneleje, "man burde have et kort til det her sted. Her er jo gigantisk."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 6:04

Acher så på ham og sagde "Det er nok, rigtigt, men du skal nok lærer at finde rundt, ellers spørger du bare nogen om vej." De var nået til trappen der førte ovenpå og han spurgte "Skal vi gå ovenpå og se?" Han smilede til ham og begyndte at gå op ad trappen, de stramme bukser strammede nu lidt ekstra på både hans bagdel og omkring hans lår.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 6:14

Drake stirrede på ham, sukkede lavt og mumlede, "lad os."
Han gik med op af trappen 5-6 trin bag Acher. Det føltes som om, hans øjne var limet fast til hans bagdel, for uanset hvor upassende, han vidste, det var, kunne han ikke få synet væk fra den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 6:18

Acher mærkede blikket, det betød ikke så meget for ham, så han ville ikke engang kommentere på det, med mindre at det til sidst ville blive for underligt.
De nåede til første sal og han gik ud på gangen og sagde "Lokalerne er placeret nøjagtig som når dem nedenunder, så skal vi se hvor mange du kan huske?" Han så udfordrende på Drake.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 6:23

Drake gik med Acher og stoppede op, da han gjorde.
"Er det en udfordring?" spurgte han med et grin. Han rettede sig lidt op, gik videre forbi Acher og hen til den første dør. Hans lagde sin hånd på dørkarmen og kiggede tænkende på den i et øjeblik, før han sagde, "det her må så være... biologilokalet."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 6:26

Han nikkede og smilede til ham "Ja, det er rigtigt nok. Hvad er den det lokale derovre så for et?" Han pegede på en dør, der var ved siden af Biologilokalet, han så spøgefuldt på Drake og gik let legende forbi ham, det var længe siden han havde været i sådan et humør.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 6:35

Drake kiggede efter Acher og smilede skævt, "hmm, lad mig se...". Han gik hen til døren og kiggede studerende på den, inden han sagde, "det er... psykolo--" lige før han afsluttede sætningen, hørte han svage lyde af tastaturer, der blev skrevet på, inde fra lokalet. Han smilede selvsikkert til Acher igen, "mediefag. Det er mediefag."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 6:39

Han rystede på hoved og sagde "Det er desværre hverken psykologi eller medie, det er dansk lokalet." Han smilede og gik lidt videre og sagde "Dette," han stoppede efter døren til dansklokalet, ",er Mediefag og det næste er, kan du gætte det?" Han så på ham medet spørgende blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 6:44

Han kiggede lidt skuffet på døren, da han havde været sikker på, det i det mindste var et valgfagslokale.
Drake kiggede skiftevis på Acher og dørene, han stoppede ved.
Han kiggede på døren, Acher stod foran, med et lettere opgivende blik, "det... må være psykologi så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 6:54

Acher nikkede og sagde "Ja, det er lige det det er. Men fortæl mig lige, hvor er det du kommer fra her i verdenen?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:01

Drake blev overrasket over det pludselige emneskift og kløede sig let i nakken, "London."
Han lod sin hånd glide ned på siden af sin hals og kiggede på Acher med et lille smil, "Hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 7:05

Han smilede og smilede til ham og sagde "Nord London." Han tilføjede dog også "Hvorfor valgte du lige Mountain High at ville undervise på?"
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:20

Drake kiggede lidt på Acher men besluttede sig hurtigt for, at han kunne stoles på.
"Min mand gik fra mig for et års tid siden, og alt ved London mindede mig om ham, så... jeg tænkte, at jeg ville undervise på en skole i udlandet. Det var tilfældigt, at jeg valgte Mountain High" han trak på skuldrene og sendte Acher et varmt smil, "men jeg er glad for, jeg gjorde det. Jeg kan rigtig godt lide det her sted."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 7:31

Han smilede og virkede ikke overrasket over at Drake havde været sammen med en anden mand, han det kunne Acher ikke tillade sig at være, da Acher jo var biseksuel og havde været sammen med flere mænd end kvinder.
Han smilede så og sagde "Det er i det mindste en god ting, men lad mig lige advare dig, elverne kan godt være utrolig stride." Han stoppede inden trappen til tredje sal og sagde "Hvis du kan huske hvor lokalerne er, kan vi sagtens sige at jeg kan vise dig hvor kantinen, idrætsalen og alle de andre finesser er, hvis det skulle være. Især mit ynglingssted, svømmehallen." Han smilede til Drake og så op på ham, de 26 centimeter på deres højde forskel, virkede som meget mere, end det egentlig var.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 7:42

Drake nikkede med et smil, "jeg tror, lokalerne sidder rimelig godt fast nu. Jeg har en ret god hukommelse. Og jeg vil elske at se de andre ting," han tog sin jakke af og hang den over armen, hvilket afslørede en løs, grå cardigan, der hang udover hans brunternede skjorte og et par halvstramme sandfarvede bukser. Han fortsatte derefter med sit hoved let på skrå, "men må lærerne virkelig bruge svømmehallen? Jeg troede sådan noget ville være luksus for kun elever."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 7:58

Acher så på ham og sagde "Jeg bruger den personligt først efter at mange elever er gået, desuden så er det også kun efter skoletid lærerene må bruge svømmehallen." Han smilede til Drake og gik ned af trappen så de kunne gå hen til omklædningsrummene, som de skulle igennem, for at komme til både svømmehallen eller gymnastikhallen.
Og han spurgte så "Men sig mig, hvorfor valgte du at fortælle mig om din seksualitet?" Det undrede ham lidt, men det var sikkert ikke noget.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:11

"Ah," mumlede Drake og gik med, hele tiden en meter bag Acher og holdte skarpt øje med hvilke gange, de gik ned af, selvom det var endnu sværere at holde trip her, end med klasselokalerne.
Han smilede for sig selv, da Acher stillede ham spørgsmålet og forklarede roligt, "vi er kollegaer, og du virker som en rar person, der kan tage at høre sådan noget. Desuden så..."
Han stoppede midt i sætningen og tøvede. Vidste ikke om han skulle sige det eller lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 8:16

Acher nikkede forstående og sagde "Jeg er da glad for at du stoler på mig, men hvorfor stoppede du midt i din sidste sætning?" Han stoppede og vendte sig imod Drake og så mistænksomt på ham og sagde "Det har bare ikke og være noget om at du er begyndt at kunne lide mig, det kan nemlig godt være jeg er i bedre humør end jeg længe har været, men betyder ikke at jeg er i humør til at hører sådan noget." Han så på ham og smilede så lidt for ikke at virke for sur eller noget, men hans øjne var stadig alvorlige.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Gæst Tirs 25 Sep - 8:24

Drake lagde sine bøjede fingre over sin mund og klukkede lavt, "kært, men... det var ikke det, jeg mente. Jeg har ikke engang kendt dig i en halv time."
Han fjernede stille sin hånd, sukkede lavt og kiggede med rolige øjne på Acher, "det er bare, at... når man selv er homoseksuel, lærer man at læse tegnene på folk, så man kan se om de er eller ikke er. Og er det helt ude i skoven, hvis jeg siger at du har nogle af de tegn? Hvis du ikke har, er jeg utrolig ked af det, men det er ikke ment som en fornærmelse på nogen måde."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Rundvisningen Empty Sv: Rundvisningen

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum