Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ny og nervøs

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:18

Mizell så på ham og sagde "Det er den populære klike, de skal altid være onde ved mindst en person.. Og grunden til jeg blev glad, er fordi du er en af de få der vil snakke med mig, trods hvordan jeg ser ud."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:20

kiggede undrene " h-hvorfor er der ingen der il snakke med dig .... hvad er der med dig ?? " smilede let med røde kinder " og det nytter ikke noget at gemme hvordan du har det ... jeg kan mærke det " tog blyanten og forsatte kort på tegningen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:26

Han så ned i bordet og så så på Chokan igen og sagde "Det er fordi jeg ikke rigtig kan finde ud af at udtrykke mine følelser i ansigtet, så godt.. Og fordi jeg er anderledes.." Han strøg en hånd op til sine ører og hans hale begyndte også at bevæge sig let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:30

chokan gisper kort da han opdagede halen men samlede sig hurtigt igen " hvad vil du så kalde det at have pink hår ... men jeg ... s-syntes nu d-du ..sød" rødmede i hele hoved og skulle lige til at slå hoved i bordet men nåede at dække med armene så han gemte sig i sine arme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:34

Han rødmede selv lidt, men så blot på ham og efter lidt tid sagde han så "Det pink hår klæder dig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:35

kiggede kort op " virkelig ?" han snøftede kort og så nervøst på mizell

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:37

Han nikkede og smilede meget mildt.
Han havde aller mest lyst til at strække sin arm ud og ugle det pink hår, men han holdt sig i sit skind..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:39

chokan kunne ikke lade vær med at smile " hmmm... bor du på værelse med nogen? for jeg har ikke fået nogen room-mate " kiggede nervøst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:42

Mizell rystede på hoved og så på Chokan. Han så på Chokan og sagde så "Jeg ved ikke engang hvad værelse jeg er på endnu.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:44

roede sig kort i det pinke hår og kiggede ned i blokken " hvad gør vi man så ?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:47

Han tænkte lidt og sagde så "Vi kan spørge en lærer, de ved det sikkert.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:49

kigger undrene " tja det kunne vi vel ... " kiggede nervøst ned på tegningen og tog blokken og lagde den i den sorte taske. tog fat en noget sort og vamset og var ved at tage det op af tasken men tøvede kort og lod vær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:50

Mizell lagde mærke til det og spurgte "Hvad var det der du var lige ved at hive op af din taske?"
Han lænede sig hen imod Chokan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:52

gik lettere i panik " EEEEHM DET INGEN TING !? ...slet ingenting " prøvede at lave en falsk smil med det lykkedes ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:53

Adrian kom gående ind i klasseværelset. Han kiggede sig omkring, og sukkede lettet over, at timen ikke var gået i gang. Han satte sig foran Chokan og lagde sine mange skolebøger, han ikke havde nået at ligge i sit skab, på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:56

kiggede nervøst på den nye dreng der satte sig foran ham og rykkede 2 cm tilbage stadig holdende på den vamsede ting i tasken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:57

Mizell så på Chokan og lænede sig så tilbage i sædet og så på den nyankommende, han undrede sig over hvorfro han havde alle sine ting med sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 9:59

kiggede nervøst på adrian og rømmede sig stille " hmmm... u-undskyld mig ... kan du ikke flytte dig til bordet o-over for mizell .." han rystede helt af nervøsitet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:01

Sakura kom gående ind i klasse stolt og viste ingen frygt eller nervøsitet. Hun gik hen til et tomt bord, hvor hun derefter stilte sine og satte sig ned på stolen ved bordet. Hun kigged rundt og tænkte "Kommer jeg i klasse med dem, huh.... hvad skal man gøre for at være heldig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:02

Mizell kiggede på Sakura, han havde et lettere frastødt blik, men ikke noget man ville lægge mærke til hvis ikke man så rigtig godt efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:03

chokan så nervøst på de to nye og rykkede sig hurtigt hen imod mizell for at føle sig tryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:03

”Hm?” Adrian vendte sig om en halv omgang og kiggede på Chokan, ”det må du undskylde. Kan du ikke se for mig?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:05

kiggede på adrian " hmm... n-nej men j-jeg er ikke så god t-til nye mennesker ..." han forsøgte med et nervøst smil men det gik galt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:08

”Nå, på den måde,” Adrian grinte lettet, ”jeg troede lige jeg havde fornærmet dig eller noget.”
Han smilte venligt og rakte sin hånd frem mod Chokan, ”men vi er jo alle sammen nye og ret nervøse, så du skal ikke tage det så tungt. Jeg hedder Adrian. Og du er…?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Gæst Tirs 31 Jul - 10:09

Sakura kiggede rundt og tøvede lidt og tænkte derefter "Jeg bliver squ nok nød til at gøre det her" Hun rejste sig fra stolen og gik hen imod adrian og chokan og sagde "Hejsa, i må meget undskylde mit kropssprog det har det med at vise en bitchy side. Mit navn er Sakura....Sakura Naiya...hvad er jeres, hvis jeg må spørge?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

ny og nervøs  - Page 2 Empty Sv: ny og nervøs

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum