Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Afvist...? *KAKAOMÆLK*

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 8:30

Acher både stønnede og hulkede på samme tid, og han holdt sig lige fra at tigge ham om at stoppe og hans ben rystede under ham, det var skønt at blive kysset end af ryggen på den måde, det var skønt at Tyson Tale rørte ham, det var bare fantastisk i sig selv, men han ville heller ikke fyres, så han tvang sig selv til ikke at kunne lide det.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 8:45

Tyson bevægede sin finger langsomt, men der var stadig utrolig trængt. Han stoppede kyssene, rettede sig op og kiggede irriteret på Achers røv, "hvorfor er du altid så stram? Det er som konstant at have sex med en jomfru. Tag dig sammen."
Han lagde sin frie hånd på hans hofte og bevægede sin finger hurtigere.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 8:54

Acher klynkede og fik , imellem hulkene, sagt "Jeg.. Kan ikke gøre noget ved det.." Han stønnede let og knyttede hænderne og spredte instinktivt sine ben, dog rystede de voldsomt under ham.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 9:00

"Tsh... bare sig til når jeg kan putte den ind" Tyson pressede en finger mere ind og bevægede dem begge.
Han kiggede på Achers ryg. Lyttede til hans konstante klynken, og mærkede en smule skyldfølelse over at være så hård ved ham. Men han kunne ikke stoppe nu; det ville udvise svaghed.
Men det knald, han havde glædet sig til hele dagen, føltes nu mere som en ting, der bare skulle overståes. Det tændte ham ikke ligefrem, at Acher lå og tudede på den måde. Han ville have, han skulle nyde det... bare en smule.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 9:07

Acher vred sig lidt og klynkede "Bare gør det, hvis du virkelig vil.. Jeg bliver alligevel fyret fordi jeg ikke kan færdig gøre mit arbejde.." Han græd nu for alvor, han ville ikke miste sit arbejde, bare fordi at der var en enkelt unge der udnyttede han trætte krop, men han kunne ikke gøre noget for at stoppe Tyson, men så alligevel vidste han at han nok ikke ville blive fyret bare fordi han ikke fik lavet sit arbejde ordentligt en enkelt gang, og han vidste også at han nød Tysons fingre og den brutale måde han blev behandlet på, snakket til og han ville aller helst tigge om mere, end bare hans fingre.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 9:16

Det var forfærdeligt. Lidt klynkeri kunne klares men ligefrem gråd?
Tyson kiggede stadig på Achers ryg. Han havde en klump i halsen, da han trak sine fingre ud og spurgte, "hader du det virkelig så meget?"
Han prøvede at lyde hård, men kunne ikke gemme tristheden i hans stemme helt væk.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 9:21

Acher både rystede på hoved men nikkede også, han vidste ikke rigtig hvorfor han nikkede, eller jo, han var træt og skulle gøre sit arbejde færdigt, og han spurgte halv mumlede og snøftende ned i bordpladen "Hvorfor kunne du ikke vente til jeg var færdig med at arbejde? Jeg manglede ikke så meget, det ville have været klaret på maximum 30 minutter.." Han snøftede og lod sig glide ned på gulvet foran Tyson og han tørrede sine øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 9:28

Tyson kiggede ned på Acher. "Fordi..." mumlede han. En let rømmen og et mere snobbet, irriteret toneleje, før han fortsatte, "fordi jeg troede, det var det, vi havde aftalt. Jeg troede, det var indforstået, at hvis en af os havde lyst, så tager den anden bare imod det med åbne arme."
Han gik langsomt hen til stolen og satte sig uden at kigge på Acher, "men det er åbenbart kun, når du vil. Pyt med mine behov."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 9:30

Acher kravlede over til ham og sagde "Du kan få et blow og så kan jeg arbejde færdig og så kan vi gøre det færdigt efter?" Han så op på ham, stadig med våde og trætte øjne, men alligevel et besluttet blik.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 9:39

Utroligt. Han havde næsten lige tvunget Acher til sex og fået ham til at tude, og så sidder han og siger sådan noget. Tyson så ned på Acher med et intetsigende ansigt, før han sukkede og knappede sine bukser op, "så gør det, Arkwright..."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 9:45

Acher kravlede, før han begyndte, op ad Tysons krop og kyssede blidt hans læber, og så på siden af halsen og fandt så Tysons lem frem og han tog fat om lemmet med sine ene hånd og kørte den op og ned ad lemmet og slikkede så rundt om hoved på dette og han tog langsomt hele hoved ind i sin mund og han så op på Tyson.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 9:55

Tyson kiggede ned på Acher, mens han gjorde det. Sådan lagde han hurtigt mærke til, at det ikke kun var følelsen, der tændte ham. Faktummet at det var Acher, der gjorde det, tændte ham dobbelt så meget. Han holdte lydene, der pressede i hans hals for at komme op, tilbage, og så hurtigt væk, da han opdagede, at Acher kiggede på ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 10:03

Acher tog lemmets længde helt ind, da Tyson kiggede væk og han tænkte 'Se på mig..', mens han begyndte at bevæge sin mund op og ned, rundt om lemmet, han sugede, slikkede, legede med Tysons lem og han nød det selv. Utrolig meget endda.
Han kunne se at Tyson holdte lyde tilbage, kunne mærke at Tyson var tændt, han følte også at han selv var utrolig tændt, men de måtte vente, måtte vente til Tyson var kommet og papir arbejdet var ordnet.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Man 24 Sep - 10:19

"Fuck..." stønnede Tyson og greb per automatik fat om Achers hoved. Han havde lukkede øjne, men åbnede dem igen for at se, om Acher kiggede på ham. Det gjorde han ikke. Perfekt.
Tyson havde fået et blowjob af Acher før, men han havde glemt, at det var så godt. Han måtte have gjort det mange gange, for hans tungebevægelser føltes så fejlfrie mod hans bare hud.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Man 24 Sep - 17:45

Acher bevægede sit hoved og tunge perfekt op og ned, både hurtigt og langsomt, han var grundig og god, man kunne næsten sige at han var en mester, men alligevel ikke. Sidste gang havde han slugt, men denne gang ville han spytte, bare for at se Tysons måde at reagere på. Men var det klogt, nok ikke..
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Sep - 0:54

Efter lidt tid, kunne Tyson allerede mærke, han var ved at sprænge. Den sygeplejerske... Hvorfor tændte han ham så meget...?
Han stramte sit greb lidt og fik fat i lidt af hans hår. Han lukkede modvilligt sine øjne sammen igen - først det ene og så det andet.
Han var der næsten... Virkelig tæt på... Og med et langt, højt støn, pressede han Achers hoved helt ind mod sit underliv og kom indeni ham.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 1:20

Acher blev overrasket da hans hoved blev presset ned så han havde hele Tysons lem inde i sin mund, eæler rettere, nede i sin hals og da Tyson kom, bedte Acher blot til at det ville ryge ned i den rigtige hals åbning, da han ikke ville kvæles i Tysons sæd. Han tral sit hoved til sig og kunne ikke engang spytte, som han havde ville da ham jo havde været tvunget til at sluge. Han så op på Tyson med halv våde øjne.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Sep - 1:29

Tyson trak vejret så stille som muligt, selvom det var svært, næsten umuligt. Han åbnede sine øjne og så ned på Acher. Det var ikke tårer igen... Var det?
Et lavt host undslap hans læber, før han fokuserede på sin nedre halvdel i stedet og i stilhed lukkede sine bukser.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 1:32

Acher så på Tyson og rejste sig så, men vaklede let af trlt hed og blev nødt til hurtigt at sætte sig igen og han spurgte "Måske burde vi bare fuldføre det nu.. Jeg kan umuliget blive mere træt .. Men du må selv få mig hen til briksen .." Han så på Tyso og så ned på sine hænder, de lå stille og hvis han ikke havde været så træt havde han sikkert overfaldet Tyson eller noget i den dur.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Sep - 1:48

Tyson rodede sig lidt i håret, sukkede og svarede tørt, "jeg gider ikke nu."
Han rejste sig og rettede på sit tøj. Han ville faktisk gerne. Virkelig gerne. Men deres forhold handlede om respekt, magt og dominans, og Acher havde langt fra vist Tyson respekt ved at afvise ham, mens Tyson havde vist svaghed ved at stoppe det, han var igang med. Derfor måtte han vise sin magt overfor ham nu, inden han begyndte at tro alt muligt.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 1:50

Acher nikkede så og sagde "Så vil jeg gøre mit arbejde færdigt her.. Ihvertfald, du må have det." Og han vendte sig imod papirene, men så snart han prøvede at læse det der stod, selv med læsebriller, sad han og nikkede, han var så umådelig træt.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Sep - 2:01

Tyson kiggede overrasket på Acher. intet svar igen. Ingen sure miner. Han var fuldstændig ligeglad. Der samlede sig en kæmpe klump af vrede, frustration og forvirring i Tysons mave. Han knyttede sine næver og kunne mærke, han havde brug for at gøre noget.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 2:05

Acher kunne ikke holde sig vågen mere og der lød et lavt bump og han lå ind over bordet og sov stille. Hans brystkasse og ryg bevægede sig i takt med hans vejrtrækning og hans øjne var lukket i, egentlig så han rimelig stille og fin ud, som en dyr og smuk porcelæns dukke, med hans blege hud, og det hvide hår, den tynde, eller kunne man kalde den spinkle, krop.
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  SirDuckbutt Tirs 25 Sep - 2:28

Tysons havde kuldegysninger hele vejen ned af armene. Han kiggede stadig på Acher, som han lå der og sov. Havde lyst til at vække ham, men der var jo ingen grund til det. Han havde ikke noget at sige, ikke noget at gøre.
Han så ned og gik hen mod døren, og selvom han havde fået det, han kom for, følte han sig ikke tilfredsstillet, og med den følelse åbnede han døren, trådte ud og lukkede igen efter sig.

//ude af tråd :3//
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Misaki Tirs 25 Sep - 2:30

//Aww D: Da Acher bare sover videre, er han også ude af tråden~ :'c Men stakkels Tyson >__<''//
Misaki
Misaki

Antal indlæg : 825
Tilmeldt : 01/08/12
Alder : 27
Geografisk sted : I mine underbukser ;D

Tilbage til toppen Go down

Afvist...? *KAKAOMÆLK* - Page 2 Empty Sv: Afvist...? *KAKAOMÆLK*

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum