Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ikke alternativ maling..

Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 11:57

Rektor Pepsi sad i sin stol på sit kontor. Hun ventede. Ventede på at en af skolens største ballademagere kom til samtale.. Genma.. Hun havde hans filer på bordet foran sig og bladet lidt overfladisk igennem dem. Det var ikke fordi hun havde behov for dem, hun kendte til alle numre han havde lavet.. Ved siden af lå et videobånd.. Hun sukkede lidt da hun smækkede mappen i og lænede sig tilbage i stolen.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Gæst Søn 16 Sep - 12:00

Genma kom gående ind ad døren til kontoret og gik over til døren ind til Rektor Pepsi's kontor. Et kort bank på døren kunne høres da han bankede på en gang. Han rullede lidt rundt med den tandstik han havde i munden men ellers tog han det ikke så hårdt igen, at han nu igen var oppe hos Rektor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 12:02

Hun kiggede op fra sin stol. Hun var rolig og hendes stemme lige sådan. Hun svarede med en kort præcis tone "Kom ind!" hun var ikke i tvivl om hvem det var. Hun så Genma komme ind og lavede en gestus imod stolen. "Sæt dem ned hr Shiranui"
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Gæst Søn 16 Sep - 12:05

Genma gik hen til stolen og satte sig ned "Kan vi ikke bare holde os til Genma? Det er så meget nemmere" Han smilede til Rektor Pepsi og vipede lidt med sin tandstik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 12:07

Hun kiggede koldt på ham da han stillede hende et spørgsmål "Her gør vi tingene som jeg siger, og det har du tydeligvis problemer med at forstå.." hun lænede sig lidt hen over bordet og hvilede albuerne på det og flettede fingrene sammen "Der visse regler her på skolen som skal overholdes, og en af dem er klart intet hærværk imod skolen. Så hvad kalder du dit lille stunt i kantinen i morges?" hun kiggede koldt på ham som et rovdyr der nedstirrer et bytte
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Gæst Søn 16 Sep - 12:11

Genma kikkede på hende og smilede skævt "Ahh det.. Jo ser du jeg havde noget cola og nogle mentors og jeg havde aldrig fået chancen for at se hvad der ville ske hvis man puttede dem sammen. Jo på internettet. Men det er jo ikke det samme".
Genma lagde på intet tidspunkt skjul på at det var ham som havde gjort det da han godt kunne se båndet på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 12:17

Hun blev siddende og hendes ansigts mimik ændrede sig på intet tidspunkt. "jeg finder det utroligt du bryder 2 relger på en dag. Den om hærværk og den om sukker. Hvor du har fået fat i det henne ved jeg ikke, men jeg er også ligeglad. Du burde være gammel nok til at vide reglerne skal følges." hun rejste sig og gik over til vinduet med rank ryg og kiggede ud "det som om uanset hvad ballade det drejer sig om, så er du indblandet.." Hun vendte sig rundt og gik hen til bordet og lænede sig ind og kiggede på ham "Legen er slut hr. Shiranui, og nu falder hammeren. De næste 3 lørdage kommer du til at bruge på at rengøre toiletterne. Jeg håber det kan lærer dig lidt om at respektere vores regler, selvom jeg tvivler på det. Tving mig ikke til at smide dig ud!" hun kiggede koldt på ham og alvoren var tydelig i både hendes øjne og stemme
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Gæst Søn 16 Sep - 12:19

Genma sukkede og rejste sig op fra stolen "Okay okay. Jeg skal nok prøve at holde mig fra balade mere idag. Men du får mig nok at se igen snart".

Genma gik over mod døren med et smil på læberne og vippede tandstikken op og ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 12:23

Hun sukkede opgivende "Hvis jeg finder ud af du ikke passer dit arbejde de næste 3 lørdage vil jeg være nødt til og tage mere drastiske midler i brug! Ohh og hr Shiranui, for din egen skyld håber jeg ikke jeg ser dig herinde igen inden for den nærmeste fremtid". Hun satte sig ned i stolen og kiggede bare bestemt på ham.
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Gæst Søn 16 Sep - 12:26

Genma kikkede sig over skulderen på Rektor Pepsi og kom med et grin alt imens han stadig på en eller anden måde holdte sin tandstik inde i munden "Det kan jeg ikke love. Jeg tror nok at jeg har kommet til at låse nogle døre som jeg vist ikke måtte".
Han gik hurtigt ud af døren inden Rektor Pepsi kunne nå at kalde ham tilbage igen.

//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Admin Søn 16 Sep - 12:28

Hun kiggede op på ham med et løftet øjenbryn.. Låste dører, hvad havde han nu lavet. Men inden hun nåede at svarer var han ude af døren og hun orkede ikke hente ham ind igen.. Han skulle tids nok komme igen, det kendte hun ham godt nok til. Hun var træt af alle de ballademagere. Hun lænede sig tilbage i stolen og lukkede øjnene.

//Rektor pepsi er ude//
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 55
Tilmeldt : 29/07/12

https://mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Ikke alternativ maling.. Empty Sv: Ikke alternativ maling..

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum