Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:27

Kira der selv var frustreret og irriteret over det der satte sig op i sengen og kiggede på ham.. "Hør så her din lille mide... Du blev ikke holdt fast imod din vilje, og så vidt jeg mindes tog du selv din hånd inder under min skjorte!" han kiggede irriteret på ham og mærkede afskyen komme op i ham ved tanken om hvad der var sket. Hvorfor fanden var det han havde gjort det... Han kunne mærke frustrationen over ikke at vide hvad fanden der var sket boble op i sig igen og han rejste sig og gik op til vinduet og så ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:33

Selvom det var et lidt svært emne at tale om for Tyson, nød han alligevel, at Kira hidsede sig op over det og fortsatte derfor, stadig liggende i afslappet position med blikket på loftet, "jeg prøvede at skubbe dig væk. At mine hænder var under din skjorte var et uheld. Du må virkelig have nydt det, siden det er sådan nogle ting, du forestiller dig, jeg gjorde."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:39

Kira blev stående og knyttede hænderne... For hvert ord Tyson sagde følte han det var ren gift, han var fuld af lort og det irriterede ham vildt han ikke bare kunne stå ved det "Du en kujon det hvad du er.. Du nyder noget og så bliver du bange bagefter og kan ikke stå ved det... En dreng... pff... ynkelig.." han kiggede stadig ud af vinduet og værdigede på intet tidspunkt imens han snakkede Tyson et blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:46

"Nå ja, klart at jeg nød det. Det var derfor jeg skred, det kan jeg godt se," Tyson rullede med øjnene og havde et lille smil på læben, "du er bare sur, fordi du ville ønske, jeg kunne lide det. Ærgeligt at jeg ikke kunne, hm?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:50

Kira vendte sig om og kiggede koldt på ham "Selvom man går betyder det ikke man ikke kan lide det... Og jeg kunne ikke være mere ligeglad med om du kunne lide det... Du kysser virkelig som en vaskeklud... Det ikke værd at spilde tid på." han lænede sig imod vindueskarmen og støttede af med hænderne og hans tone blev nærmest hånlig "Synes det ærgeligt du ikke kan være ærlig overfor dig selv.. Det må være træls man ikke engang kan være ærlig overfor sig selv" han kiggede på ham med et blik der var nedladende og kunne få mange til at føle sig nedgjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:54

"...." Tyson kiggede endelig på Kira, "tro mig, jeg er ærlig overfor mig selv. Jeg kan lide at gå i seng med piger og kvinder. Jeg er kun til one-night-stand's og bollevenner. Ikke interesseret i forhold på nogen måde. Og det er de tøser, jeg går i seng med, klar over. Så kom ikke her og sig, at jeg ikke er ærlig overfor mig selv. Jeg er mere ærlig, end mange andre er."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:56

Hans smil bredte sig og blev mere flabet. Han nød at han kunne provokere tyson så meget, der var mega underholdende når han blev sur på den måde.. "Ærlig? aha .. det derfor du ikke vil indrømme du rent faktisk tænder på mænd, og kunne lide at blive skubbet imod væggen på den måde du blev i går?" han kunne mærke han fik dårlig smag i munden igen over at sige det.. Bestemt ikke minder han var glad for, men hvis han kunne ramme Tyson med det var det værd at rive op i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 0:08

Tyson satte sig op, stadig med blikket fast rettet på Kira, "du skal holde din kæft med det der. Jeg kunne ikke lide det. Der er ingen beviser overhovedet for, at jeg kunne lide det."
Han rejste sig og gik irriteret længere væk fra Kira, "bare fordi, du ville ønske, jeg kunne, skal det ikke gå ud over mig. Nu må du styre din patetiske tankegang."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:11

Kira kunne mærke vreden i sig og han havde lagt hænderne over kors på brystet for at kontrollere sig selv.. Han var irriteret på ham. Tyson rendte med en halv åben skjorte, og han havde TYDELIGVIS nydt det.. Ellers ville han havde pakket sig selv helt ind, for ikke at risikere noget. Han forsøgte at styrer sin irritation men kunne ikke så han rykkede sig hurtigt fra vinduet og hev fat i Tysons arm og hev ham imod sig og smed ham ned i sengen... "jeg træt af dit pis!" han kravlede henover ham imens han snakkede og så snart han havde sagt det sidste ord gav han ham et hårdt kys.. Hvis han ikke ville indrømme det, så skulle han få ham til det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 0:22

Det hele gik så hurtigt, og før Tyson vidste af det, lå han i sin seng, og blev kysset af Kira. De samme følelser og tanker, han havde haft den første gang, de kyssede, kom med det samme tilbage, og hans øjne gik hurtigt fra helt udspilede til lukkede i afslapning og nydelse.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:25

Kira blev liggende halvt støttende med sine arme på sengen på hver side af Tyson.. Han holdt kysset og overvejede og bryde det, men noget i ham kunne ikke få ham til at lade være. Tankerne fløj igennem hovedet på ham. Hvad fanden var det der skete? han hadet den her dreng, men havde ikke lyst til at stoppe.. Han lod den nederste del af hele sin krop hvile ned imod Tysons og kunne ikke helt lade være med at gøre kysset mere intenst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 0:33

Tysons arme var let bøjede. Han førte dem op til Kiras bagparti, men valgte at lægge dem lige over på hans lænd. Hallucination eller ej, så ville det være for lavt at tage ham på røven...
Han kunne tydeligt mærke, kysset blev mere intenst, dog følte han, der manglede noget, som der var sidste gang. Oh... nåh ja.
Tyson åbnede sin mund lidt og lod sin tunge glide henover Kiras underlæbe og ind i hans mund.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:39

Kira blev en smule overrakset da han mærkede Tysons arme omkring sig, men det var intet imod den overraskelse han fik da han mærkede Tysons tunge imod sin underlæbe. Han mærkede den velkendte følelse af en kilden i maven, da han lod sin tunge møde Tysons. Han kunne ik lade være og føle en smule skam over han rent faktisk tændte på det, men det gjorde Tyson under tvivl også! Dog var det som om noget i ham tog over og han glemte hurtigt den skam. Han gjorde kysset mere hårdt og intenst, imens han lod sin ene hånd glide hen til hans mave og han lod hånden kører henover det bryst han tidligere havde kaldt et kyllingebryst. han førte hånden ud til siden så den ene side af skjorten røg ned på siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 0:46

Tyson havde ladet flere piger dominere ham, hvis de havde lyst til det, men det føltes helt anderledes at blive domineret på den måde af en mand. Det var på en eller måde mere... kærlig dominans. I hvert fald af hvad Tyson selv følte.
Han mærkede sin brystkasse blive kærtegnet af Kiras fingre, og pressede af refleks Kiras underliv lidt hårdere ned mod sit.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 0:51

Han fortsatte med at lade sin hånd kører henover hans bryst og lod den bevidst ramme hans brystvorte da han bevægede den op af. Han lod sin hånd kører op af hans hals og op i hans hår som han tog let fat i. Han kunne mærke at hans underliv blev presset imod Tysons. Han brød kysset og trak lidt i tysons hår så han kunne komme til hans hals og kyssede den, og nappede så fast i den. Alle tanker han før havde haft var nærmest forduftet nu. Han havde glemt alt andet omkring dem. Havde han stået og set på sig selv ude fra ville han nok have stukket sig selv en på hovedet, men det gjorde han ikke. Han nød det bare i stedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 0:58

Det gav et lille ryk i Tyson, da han blev trukket i håret. Han åbnede sine øjne på klem. Nød hvert eneste kys og nap.
Hans hænder var ved at blive rastløse. Med ens bevægelser, førte han dem begge op under Kiras trøje, om på hans ryg, og begyndte at kærtegne nede fra hans lænd og opad.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 1:05

Han kunne mærke hver eneste bevægelse Tyson gjorde på dette tidspunkt, og da han mærkede hans hænder imod hans bare hud gav det ham gåsehud over kroppen. Han blev ved med at holde fast i hans hår da han fandt hans øreflip og tog fat i den med munden. Det ben han havde imellem Tysons lod han pr refleks rykke lidt op af så det ramte på hans underliv. Hans hånd der hvilede i sengen knyttede sig sammen om dynen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 1:13

Tyson pressede modvilligt sine læber sammen, da Kira bed ham i øreflippen, men kunne ikke holde en kort, beklagende støn tilbage, da han mærkede noget presse ind mod sit underliv.
Han fortrød hurtigt. Følte sig svag. Det var ikke ham, der skulle stønne. Det var Kira.
Han pressede med vilje sine negle ned i hans skuldre og ventede på en reaktion.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 1:18

Kiras ene skulder var stadig meget øm efter han havde fået det sår tidligere på dagen, så han kunne ikke lade være med at komme med et klage støn af smerten. Han følte en underlig blanding af smerte og nydelse.. Han trak lidt mere i Tysons hår og tvang ham til at bukke hovedet bagover så hans brystkasse blev skudt lidt op. Han kyssede ham på halsen lige omkring hans adams æble og videre ned af hans brystkasse, og nappede fra tid til anden når han kunne få fat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 1:27

Tyson kneb sine øjne sammen. Han brystkasse løftede og sænkede sig hurtigt, og hans vejrtrækning var lettere rystende. Med langsomme bevægelser lod han sine negle slippe Kiras hud og placerede i stedet for sine hænder på siden af hans brystkasse, stadig inde under trøjen, der var gledet op til midten af ryggen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 1:31

Han lod sin tunge kører blidt henover hans bryst til den ramte hans brystvorte og nappede derefter bestemt i den.... Han blev ved med at skifte imellem og kærtegne den blidt og nappe lidt hårdere i den indtil han lod sin tunge danne et spor hele vejen op af hans brystkasse til hans hals.. Han slap hans hår og brugte også den hånd til at støtte nu, det gjorde så bare at benet imellem hans ben lå presset mere imod Tysons skridt. Han var udemærket godt selv klar over hvad det gjorde og han afventede Tysons reaktion på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 1:49

Tyson fik kuldegysninger på armene, da Kira bed ham i brystvorten. Det bredte sig hurtigt over næsten hele kroppen, da han mærkede Kiras tunge glide op af hans brystkasse og op til halsen. Tysons mund var åben, men han sagde ikke en lyd.
Han åbnede overrasket sine øjne, da Kiras hånd forlod hans hår, men turde ikke at kigge på ham. Han mærkede endnu et pres mod sit underliv og udstødte endnu et støn, denne gang lidt højere på grund af overraskelsen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 2:04

Kira var ubevidst en smule overrasket over Tysons reaktion, selvom en del af ham ikke var i tvivl om hvad der skete. Han kunne kende den reaktion Tyson havde nu, og kunne huske det fra når han selv reagerede sådan. Om han ville indrømme det eller ej så tændte han på det... Han lænede sig ned imod ham og kiggede ham direkte i øjnene inden han lukkede dem og krævende gav Tyson et nyt kys, som fik deres læber til at mødes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Lør 15 Sep - 2:11

I et kort øjeblik troede Tyson, at Kira ville stoppe det. En underlig, småtrist følelse overvældede ham, men før han fik tænkt yderligere over det gik et jag gennem hans krop, da han mærkede Kiras læber mod sine.
Denne gang kyssede han med det samme tilbage. Han fjernede sine hænder fra Kiras krop og lagde dem i stedet for på siden af hans hals. Hans øjne havde endnu engang lukket sig i.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Lør 15 Sep - 2:18

Kira havde slet ikke forestillet sig Tyson ville reagere på den måde.. Det var som om at alt han troede han vidste om den her dreng ikke passede. Hvorfor gengældte han det på den måde? Kira hadede Tyson, og Tyson hadede ham, hvad skete der? Han nåede ikke at tænke tanken til ende før han mærkede Tysons hænder på sin hals. Han kunne mærke varmen strømmen ud fra det sted han rørte ham og lænede sin krop længere ned imod hans imens han lod sin tunge glide ind imellem han læber for gøre kysset mere intimt. Han vidste ikke hvorfor, han vidste bare han ville have mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) - Page 2 Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum