Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:35

Genma kom gående ned ad gangen da han stødte på Kira. kunne ikke være mere perfekt at han stødte på ham nu, han havde ledt efter ham. "Hey Kira. Grimmjow vil snakke med dig. Han er på værelset".
Han vendte rundt og gik sammen med Kira ned ad gangen mod Grimmjow's værelset.


Sidst rettet af Genma Shiranui Lør 15 Sep - 1:15, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:37

Kira gik i sine egne tanker, han var på vej over til Lacus.. Han var nødt til at snakke med hende. Han havde det dårligt med det der var sket... Og han følte han burde sige det. Selvom han stadig ik vidste hvad der var sket. han hørte nogen sige hans navn og kiggede op "ohh hey Genma.." han undrede sig lidt over hvad Grimmy ville, var ik så længe siden han havde set ham med han fulgte bare med ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 10:41

Tyson var ude på badeværelset. Han havde taget et langt bad og stod nu foran spejlet med et håndklæde bundet om hoften og var ved at tørre sit hår.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:44

Genma stoppede op udenfor Grimmjows dør "Det er der han bor. Jeg skal lige ned og hente noget til en" Genma smilede og gik hen til døren ved siden af og åbnede døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:46

Kira kiggede op på Genma "bare okay... og tak" han sendte ham et smil og åbnede døren og lukkede den bag sig.. "Hey Grimm er du her?" han kunne ikke få øje på ham så han afventede et svar og blev stående ved døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 10:49

Tyson hørte svagt en stemme inde fra værelset, men hårtørreren larmede så meget, at han troede det var Grimmjow, så han slukkede bare for knappen og råbte, "jeg har lige været i bad. Kommer ud om lidt," hvorefter han tændte den igen og tørrede resten af sit hår.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:52

Genma kikkede ud fra døren og så Kira gå ind på værelset og lukke døren. Perfekt.. Han skyndte sig over til døren og begyndte at pille ved låsen så døren kun kunne åbnes udefra gangen af.

Han smilte over sin drengestreng og satte sig på gulvet ved siden af døren med sin blok og begyndte at skrive i den.

//Genma ude//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 10:56

Kira var ikke i tvivl om hvis stemme det var.. Delte Grimmjow værelse med Tyson?? noo noo noo. det her var ikke godt.. han vendte sig om og tog fat i døren.. Han måtte ud.. Men den ville ikke åbne? Hvad fanden? Shit, hvad skulle han nu gøre. Han stod lidt og gik så hen til vinduet, neej der var ikke noget træ og kravle ud i.. Det her var ikke godt..
Han gik hen og forsøgte igen med døren men det virkede ikke.. Han hørte føntørren blive slukket for anden gang og sukkede. Det var noget være lort det her. Han blev ved at forsøge og få døren om men da det ikke virkede slog han irriteret med en bunden af en knyttet hånd på den og bandede "forbandet lort!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 11:04

Tyson lagde den fra sig og gabte. Han gned sine øjne og kiggede sig i spejlet. Bad, tøj på, ryge, nattøj, seng. Han havde for en gangs skyld en plan - han ville tidligt i seng. Alle de mærkelige ting, der var sket, havde stresset ham, og han havde altid lært, at søvn kunne skabe mirakler.
Han åbnede døren og fik med det samme øje på Kira. Hvad i... hvad lavede han her?!
Tyson stirrede på ham med let åben mund og var for lamslået til at sige noget. Hvis han var kommet for at snakke, om det der var sket, kunne han godt glemme det!
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 11:07

Kira vendte sig om og fik øje på Tyson der stod der i håndklæde. Hvorfor fanden havde han ikke tøj på?? Han kiggede bare paff på ham kort før han sagde noget "HVORFOR FANDEN HAR DU IKKE TØJ PÅ OG HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIN DØR??" han kunne mærke han var blevet vred hurtigt og rømmede sig og fandt et mere monotont toneleje "Genma sagde Grimmjow ville snakke, men da han ikke var her ville jeg gå.. og jeres lorte dør vil ik åbne!" han sukkede ... hvorfor var det han fortalte tyson hvorfor han var der? Det ragede jo tydeligvis ikke ham.. Af alle ting der kunne ske i dag så var det her virkelig ikke det han ønskede. Han ville bare væk fra ham.. Han kunne ikke holde synet af ham ud.. For fanden da også!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 11:12

Tyson blev overrasket over Kiras pludselige råben. Nu kunne han også mærke den velkendte vrede følelse, han fik, når han så Kira, selvom den var lidt anderledes denne her gang...
"Jeg har været i bad. Derfor har jeg sjovt nok ikke tøj på, tumpe. Og hvad snakker du om med døren? Den virker fint," han gik hurtigt hen til døren, puffede Kira væk fra den og tog fat i håndtaget. Intet skete. Han mærkede desperationen vokse indeni sig, som han begyndte at flå kraftigere og kraftigere i den, "så åben dog, din møglås!!"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 11:17

Kira lod sig blive skubbet væk. Normalt ville han være blevet irriteret men lige nu gad han ikke diskutere med ham, hvis han bare kunne få åbnet den dør var han ligeglad. Men da han så Tyson hive desperat i døren som han selv havde gjort vidste han det ikke skete, så han gik over og satte sig i en af sengen. Han var ikke klar over hvis det var men var også ligeglad. Han sukkede og lagde sig ned på ryggen med armene under hovedet "ser ud til jeg hænger på dig, så kan du i det mindste ikke tage noget tøj på så jeg ikke ska se på din ucharmerende krop? Jeg forstår egentlig godt hvorfor Lacus ikke gad dig.. Du har jo ingen muskler på kroppen" han talte med sin sædvalige flabede tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 11:33

Tyson blev ved med at hive og flå i den i noget tid, før han indså, at den var helt gal, og at han var tvunget til at blive her med den møgknægt...
Da Kira begyndte at snakke til ham, knyttede han sine næver og vendte sig langsomt om mod ham, "jeg skal nok tage tøj på. Men ikke fordi du siger det. Fordi jeg selv vil. Er du med?"
Han gik fornærmet hen til sin kommode og fandt noget tøj frem. Han løftede det op og kiggede på det, mens han tilføjede, "og jeg har masser af muskler på kroppen. De er bare ikke så tydelige. Men de er der. Jeg kan bære utrolig tunge vægte. Helt sikkert mere end du kan, lille Kira."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 19:23

Kira blev liggende og kiggede kort op på Tyson uden at dreje hovedet og kiggede så op i loftet igen "Yeahh.. Helt klart, du stærkere end mig" han kunne ikke få mere sarkasme ind i den sætning selv hvis han havde prøvet. "Det derfor du er så svag du ikke engang kan skubbe mig væk når jeg holder fast om halsen på dig." han grinte lidt og satte sig op og kiggede på ham "Jeg anstrengte mig ikke engang for at holde fast, jeg var faktisk imponeret over hvor svag du var. Troede faktisk du havde flere muskler" han sendte ham et flabet blik inden han lagde sig ned på samme måde igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 21:27

Tyson vendte sig hurtigt om mod Kira, "jeg gider ikke spilde mine kræfter på dig. Du er ikke det værd."
Han tog et par hvide bukser på udover et par boxershorts og smed håndklædet på sin seng, hvorefter han fandt en sortternet skjorte frem, tog den på og skulle til at knappe den, men valgte at lade være for at irritere Kira mere.
Med få skridt gik han over til vinduet og kiggede i stilhed efter en måde at komme ud på. Modvilligt vendte han sit ansigt mod Kira og sendte ham et koldt blik, "kan du ikke ringe til nogen, der kan få os ud?"
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 21:41

Kira der ikke havde kigget på Tyson længe kiggede op på ham da han stillede ham et spørgsmål.. Han lagde mærke til han havde ladet sin skjorte stå åben men valgte at ignorere det for nu.. Han gad virkelig ikke diskutere med ham nu. Han ville allerhelst bare ud!
"Jeg har ikke min mobil på mig. Den var gået død for strøm så ligger på værelset. men hey det her jo dit værelse, så hvorfor ringer du ikke smarte?" han talte med en flabet og tydelig irriteret tone. Han havde ikke tid til det her pis. Han skulle have snakket med Lacus..
"Kan du ikke finde en måde ud i stedet for og rende og flashe dit kyllingebryst på den måde der? godt være jeg tvunget til at være herinde med dig lige nu, men behøver jeg også at skulle have kvalme?" han var godt nok træt af den knægt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 21:48

Kyllingebryst? Hvad fanden bildte han sig ind?!
Tysons blik blev endnu koldere, og hans øjne smalle, idet han svarede, "min mobil er i stykker, 'smarte'. Der er én udvej, og det er døren. Hvis du vil hoppe ud af vinduet, er du mere end velkommen. Så får jeg en god griner, når jeg hører samtlige knogler i din krop brækkes. Vær så god." Tyson tog et skridt væk fra vinduet og gjorde en let gestus mod det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:34

Kira blev liggende ud at rykke sig.. "ja det kunne du lide hva? neej lille ven.. Hvis nogen af os tager turen ud af vinduet så det dig..." han havde 1000 af fornærmelser klar på tungen, men havde egentlig ikke lyst til at sige dem, da han vidste de alle kunne vendes imod ham igen.. Han gøs ved tanken om tidligere på dagen og rejste sig op og gik ud på badeværelset.. Det kunne sku da heller ikke blive værre..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 22:52

Tyson kiggede fter Kira, og sukkede højt og irriteret, da han endelig var ude for rækkevidde. Han smed sig i sin seng og lagde sine hænder bag nakken.
Han lukkede sine øjne langsomt i og kom i tanke om det, der skete tidligere. Han fnyste lavt og kiggede med en blanding af irritation og forlegenhed ind i væggen.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 22:55

Han stod og kiggede sig i spejlet noget tid.. Han kunne ikke blive herinde til de blev lukket ud, uanset hvor meget han havde lyst. Han skubbede sig irriteret op fra vasken og gik ind på værelset igen og smed sig i den modsatte seng af Tyson.. Han behøvede i det mindste ikke snakke med ham hvis han ikke ville. Han lå på ryggen og kiggede op i loften.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:08

De lå i stilhed i lang tid og kiggede ikke på hinanden. Tyson kunne mærke, han blev mere og mere irritabel. Uden at kigge på Kira, sagde han til sidst, "hvis vi skal være her i noget tid, kan vi i det mindste så ikke dele stedet her op? Du får badeværelset, så får jeg soveværelset. Desuden skal du ikke ligge og inficere Grimmjows seng."
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:09

Kira der endelig var faldet til ro ved at ignorere Tyson kunne mærke vreden der overvældede ham som en tidevandsbølge.. "Yeah right... Du kan gå ud på badeværelset hvis du har et problem med jeg er her.. Desuden.. Grimm har intet imod jeg er her, vi gode venner." han drejede hovedet så han kunne kigge over på Tyson.. "Så smut du hellere ud på badeværelset hvis det så stort et problem.." hans tone var nærmest nedgørende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:13

Tyson vendte sit hoved og så surt på Kira, "det er mit værelse. Mine regler. Du bestemmer ikke en skid her. Så skrid ud på badeværelset med dig, din homounge."
Han løftede et øjenbryn og pegede på døren til badeværelset i få sekunder.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Gæst Fre 14 Sep - 23:15

Kira drejede bare hovedet og kiggede op i loftet og svarede med en ligegyldig tone... "Måske er det dit værelse, men det er også Grimms.. Og jeg har ikke tænkt mig at hører efter hvad du siger. Du kan ikke engang stå ved du tænder på mænd.. Det gør jeg da i det mindste.. Men hvad kan man forvente af en lille dreng?" han så irriteret ud men kiggede ikke på ham igen "Desuden hedder det ikke homo men biseksuel.,. du burde da være intelligent nok til at have lært det nu!" han lød bedrevidende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  SirDuckbutt Fre 14 Sep - 23:20

"Tsh, homo - eller biseksuel. Det er næsten det samme, og desuden kan jeg kalde dig for det, jeg har lyst til," sagde han og tilføjede i en irriteret tone, "og nej, jeg tænder ikke på mænd. Jeg er ikke interesseret i mænd. Det var sjovt nok mig, der blev holdt fast på badeværelset, vel?"
Tyson kunne mærke, det hele snart ville vælte ud af ham. Alle fornærmelserne og forklaringerne, han havde gået og tænkt over, siden badeværelsesepisoden. Han var lidt pinlig berørt over at snakke om det, men ville samtidig gerne have ud, at det hele var et uheld, og at han langt fra kunne lide det.
SirDuckbutt
SirDuckbutt

Antal indlæg : 1199
Tilmeldt : 29/07/12
Alder : 29
Geografisk sted : Amager

Tilbage til toppen Go down

bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk) Empty Sv: bedste drengestreng til dato (privat) (kakaomælk)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum