Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Daten udenfor skolen... [Privat]

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:59

Hun blev vendt om og blev kysset 'voldsomt' "Mmhmm..." Den havde jeg squ ikke lige regnet med men afligevel, det her kunne jeg godt vende mig til. Hun lagde armene om hans hals. og gengældte kysset på samme måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:09

Da de skiltes igen, var et skævt smil på plads. "Lader ikke til at du har noget imod det, i alt fald." et flirtende blink, fingre der igen legede med hendes hestehale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:13

Hun grinede let, "Selvfølgelig har jeg ikke noget imod det." Hun kiggede flabet på ham og kyssede ham på næsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:17

Et skævt grin. "Nuvel, det er jo godt at vide... Så kan det jo godt være jeg vil tage kontrollen noget tiere..." et skævt smil, og, stadig med en arm om hendes liv, begyndte han igen at gå hen mod restauranten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:19

Hun smilede let "Tjaa måske en god ide, det tænder jeg mere på" hun kiggede op på ham "Men du høvst dog ikke gøre det for min skyld, gør det for din egen"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:25

Endnu et smil, et blidere kys end før. "Tja, nu må vi jo se på det." sagde han, idet de trådte ind i den finere sushi restaurant. "Har I reserveret?" spurgte tjeneren der kom hen. Kakashi nikkede. "Hatake,"
Tjeneren kiggede reservationerne igennem, smilede, og nikkede. "Denne vej," og de blev ledt hen til et afsides bord henne i et hjørne af restauranten. Vinduet der havde udsigt til bjergene der omringede byen, og midt på bordet stod en lille vase med en enkelt rød rose i, og en lille olielampe. Med et smil trak Kakashi stolen ud for Sheena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:29

Hun satte sig ned på stolen som Kakashi havde trukket ud for hende og hun smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:56

Med endnu et smil, skubbede han stolen ind til bordet, og satte sig ned. De fik nogle menuer, hvorefter der blev spurgt hvad de ville have at drikke. "... Vand og sake. Hvad med dig, Sheena?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 8:58

Hun smilede til tjeneren "Jeg kunne godt tænke mig noget Cola" Hun placerede sine hænder på sit skød og kiggede på Kakashi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 9:06

Tjeneren nikkede, skrev et ned, og gik. "Så skal du jo bare vælge hvad du vil have at spise, smukke." et skævt smil og et blink før han selv så menuen igennem. "Og lad være med at tænke på prisen overhovedet. Tag lige det du har lyst til."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 18:09

Hun kiggede på menu kortet og kiggede derefter på kakashi "hmm... Jeg tror bare jeg vælger det samme som dig min egen" hun smilede til ham og lagd menu kortet ned på bordet og lænede sig lidt frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 23:19

"Nåda." han grinede. "Okay så." han vinkede tjeneren hen, og bestilte - men på japansk. Tjeneren nikkede, svarede med et 'hai', skrev det ned og gik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 23:54

Sheena så imponeret på kakashi "ja ja der er jo nogle der kan" hun smilede til ham lænede sig tilbage i stolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:10

Han grinede og trak på skuldrene. "Tja, sådan er det når ens oprindelige familie var japansk og man derfor boede i japan til man var otte,"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:29

Hun kiggede til den ene side "tja det var vel også rart for dig? Der er jo nogen der er heldige her i livet" hun smilede lidt men det forsvandt hurtigt, da hun tænkte tilbage.
Hun placerede sine hænder på sit skød og kiggede på Kakashi. "jeg går meget og spekulerer over hvorfor min søster og jeg slet ikke kan sammen. Jeg aner ikke hvorfor vi ikke kan?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:32

Han trak på skuldrene igen. "Spørg ikke mig, jeg er trods alt født som enebarn."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:36

Hun grinte let "tjaa så er du heldig, for det fandme ikke nemt at have en søster som hende, men som sagt det er sikkert mig der bare er jaloux fordi hun har alle de gode gener og jeg fik hvad der var tilbage, jeg udnytter dem bare bedre end hende tror jeg nok" hun kløede dig på kinden "der er mange der godt kan lide hende og siger hun er sød, hun er bare kold overfor mig, men jeg er nok også lidt hård mod hende i andres øjne... Tch ved snart ikke hvad jeg gør ved folk der siger jeg jaloux hele tiden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:41

"Jeg kan nu ikke se hvad du har at være jaloux over. Du er perfekt som du er." et skævt smil idet han tog fat i hendes hånd igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:43

Hun smilede let "jeg skulle bare lige have det ud... Det er dog bare irreterende" hun nussede hans hånd og rødmede lidt da hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:48

"Kan jeg godt forestille mig..." han smilede, flettede fingre med hende og gav hendes hånd et blidt klem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 0:53

Hun kiggede hurtigt ned sin bluse og lagde mærke til at den havde hævet sig lidt længere ned end den skulle, så man kunne se største delen af hendes brydt da den var en del nedringet. Hun rettede den lidt op med den ene hånd og kiggede akavet på kakashi "ups det var vidst ikke meningen" hun grinte let og smilede rødmende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:06

"Tja, jeg brokker mig nu ikke." han grinede, lænede ind over det lille bord og gav hende et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:31

Hun gengældte hans kys og smilede lidt bagefter "jeg syntes du skal sove hos mig i nat, trænger til lidt selvskab, altså kun hvis du har lyst selvfølgelig, jeg vil skam ikke tvinge dig" hun klemte hans hånd lidt og kiggede på sit glas.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:35

Endnu et smil. "Selvfølgelig vil jeg det, skat." i det øjeblik kom tjeneren tilbage, nu med maden. En af mix menuerne med alle tre typer sushi, sticks og en lille skål miso til dem hver. Med endnu et smil gik han igang med sin miso.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Ons 5 Sep - 1:40

Hun smilede til tjeneren og begyndte at spise sin mad. Det smagte meget godt og hun havde ikke travlt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] - Page 2 Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum