Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Daten udenfor skolen... [Privat]

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:43

Klokken 6 om aftenen stod Kakashi parat ved skolens hoveddøre, iført en rød, tæt silkeskjorte og lettre stramme, sorte læderbukser samt sine normale plateau støvler. Håret igen sat i mohawken, som altid, piercingerne i, et nittehalsbånd om halsen og en let sort makeup om øjnene samt sort neglelak på. Pungen var i den ene lomme, mobilen i den anden, og hans elguitar i dens taske, slængt over hans ene skulder mens han ventede på Sheena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:48

Sheena kom gående lidt længere nede af gangen, iført et par tæt siddende cowboy bukser og en stram bluse med huller oppe ved skuldrende, samt hvor man kunne se lidt af hende mave. Hun havde sat håret op i en hestehale med 2 lange totter i hver side af ansigtet. Hun havde et par sorte højhælede støvler op som gik uden på bukserne. hun havde samtidig en svag rød jakke på som også lidt tæt til kroppen. Hun smilede lidt da hun så kashi henne ved døren og gik hen til med hænderne bag ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:50

Et skævt smil da han hørte hælene, og drejede hovedet. "Yo, smukke. Klar til at skride?" han grinede let, holdt hånden frem til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:52

hun smilede let og tog imod hans hånd "Det syntes jeg vi skal!" Hun trak ham med sig ud af døren og grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:54

Et let grin, og han fulgte så bare efter. "Jeg håber du kan lide sushi, for det er der jeg har reservert bord," informerede han med et smil, mens han lod sine fingre flette med hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 6:57

Hun grinede let "Selvfølgelig kan jeg lide sushi," Hun flettede sine fingre med ham og lagde sit hoved på hans skulder og smilede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:00

Et skævt smil. "Godt så." sagde han, lod blidt sin tommeltot køre over hendes håndryg mens de gik i retning af restauranten(velopmærket den dyre af sushi restauranterne i byen).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:06

Hun løftede hovedet op og kiggede rundt på butikkerne. og kiggede derefter op på ham. "Såe Har du så noget specielt i tankerne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:11

"Tja, vi har en smule tid før vi skal være ved restauranten, så hvis du har lyst til at shoppe..." han smilede skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:16

Hun kiggede overrasket på ham "Nah må hellere lade vær, det ville være synd for dig. Og desuden vil det fylde meget" Hun smilede til ham og gik ind foran ham og lagde sine arme om hans hals. "Men hvis vi har lidt tid til overs såe..." Hun kiggede flabet på ham og fjernede armene om halsen og begyndte at gå igen og gik lidt i forvejen og vendte hovedet med et flabet grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:18

"... Det er altså lidt ondt at du liige får en til at tro..." han grinede dog stadig og gik de par skridt hen til hende, lagde en arm om hendes skuldre. Med endnu et grin bukkede han sig let og gav hende et kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:22

Hun gengældte kysset hurtigt og kiggede flabet på ham "Tjaaa du kunne jo bare komme! Jeg er i drille humør.. og du er sjov at drille!" Hun bed sig i læben mens hun rødmede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:24

"U huh... Siger du virkelig det. og hvad er det så der gør mig så sjov at drille?" et skævt smil mens han prikkede hende i siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:27

Hun rykkede sig lidt da han prikkede hende i siden. "Hey det kilder! Du har nogle sjove ansigts træk når man driller dig. Og så er du mega sexet, når man driller dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:29

"Så dét siger du..." han grinede og lænede sig ind mod hende. "Jeg kan da sagtens gøre mig sexet på andre måder for dig, hvis det skal være..." hviskede han ind i hendes øre, stemmen bare en tone lavere end normalt da han udmærket vidste præcis hvor sexet det fik hans stemme til at lyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:32

Hun fik kuldegysninger da han hviskede hende i øret. "Du er altid sexet, så du høvst ikke prøve, du er det bare min egen" hun kyssede ham på kinden og løb lidt væk fra ham og lændede sig op af en lygtepæl og smilede flabet til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:35

Et skævt smil, hovedet let på skrå, hænderne i lommerne. "Nåda... Er det et spil kat efter musen du vil have gang i her?" han grinede let, og nærmest i næste sekund, med få hurtige skridt, var han lige foran hende - hans kampsport havde gjort ham ekstremt hurtig, ja, og det uden han behøvede at anstrenge sig særligt meget for at være det. "For hvis det er det, så er jeg ked af at sige det, men den smukke mus taber..." han lod stille fingrene af sin ene hånd glide gennem hendes hestehale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:38

hun blev overrasket over han hurtighed og fik lidt røde kinder, da han rodede ved hendes hestehale. "Når da... Tjaa men jeg har stadig min charme, Du fanger mig aldrig" Hun prøvede at slippe væk ved hurtigt at gå forbi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:40

"Siger du til en der har trænet i 12 år." med et snuptag var hun igen i hans arme, og han grinede og kyssede en af de lettere røde kinder. "Tro på det, skat."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:43

Hun grinede lidt "Tjaa man har vel lov at håbe, jeg er stadig mere mand end dig, jeg er mere dominerende end dig." Hun smilede flabet til ham og bed sig i læben. hun placerede sine hænder på hans bryst og kiggede flabet på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:45

"Så det siger du... Jeg kan sagtens være dominerende hvis jeg vil..." han smilede skævt. "Jeg tænkte bare det ikke passer til en pige som dig... du skal have lov til at folde dig ud..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:49

Hun kiggede på ham "yeah right... Det skal du jo sige" Hun vendte sig om begyndte at gå. "Det ville da også være sjovere hvis du foldede dig ud!" hun begyndte at gå i forvejen, og man kunne tydelig se at hun havde en god røv i det bukser. hun vendte hovedet og smilede drilsk til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:50

"Er det en udfordring?" han så efter hende med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:51

HUn grinede lidt "Måske...." Hun begyndte at gå lidt hurtigere, da hun havde på fornemmelsen hun nok ville fortryde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Gæst Tirs 4 Sep - 7:55

Endnu en gang udnyttede han sig hurtighed, og snart blev hun vendt om, trukket ind til ham da han lagde armene om hende, og uden videre gav hende et - måske lettere grådigt - kys. "... Hvis, så er udfordringen accepteret," hviskede han, igen i den sexede tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daten udenfor skolen... [Privat] Empty Sv: Daten udenfor skolen... [Privat]

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum