Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En afslappende gå tur

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 10:42

"Ja, sure," han smilede lettet. "Hvad har du af fag?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 10:44

"shit" hun stoppede og tog sig til hovedet "Jeg har igen glemt de valgfag" Hun sukkede opgivende og gik videre "vi har vel de samme fag? jeg mener. vi samme årgang?" hun grinte lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Fre 24 Aug - 10:46

"Nårh.. ja.. mente vist mest valgfagene..." Han havde mest spurgt fordi det var et ret sikkert emne.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Fre 24 Aug - 17:34

Hun sukkede. "jeg nødt til og huske de valgfag.. men der har bare været så mange ting..." hun kiggede op på ham med et smil "Hvad med dig? du har vel valgt dine valgfag?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 0:00

"...måske kan du skrive en huskeseddel til dig selv?" Han havde svært ved at forstå at nogen kunne glemme at vælge valgfag, mindede skolen hende ikke om det? "Jeg har ekstra idræt, og fysik/matematik."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 3:01

Hun kiggede bare på ham "Joo måske. jeg bare.. lidt glemsom.." hun sukkede "jeg må hellere få det gjort når vi har været ude og gå" hun grinte lidt og sparkede til noget sne... "tak.. du har virkelig gjort mig i bedre humør"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 7:12

"Var så lidt," hvis der ikke skulle mere til var det i al fald rigeligt det værd. "Har du haft problemer med de to før?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 7:16

Hun rystede på hovedet.. "Nej, jeg er ny her... og folk plejer knap nok turde snakke med mig.. i hvert fald når de ved hvem min søster er..." hun smilte lidt.. "det rart nok hun passer på mig, men er svært at få venner når de frygter hende.. jeg ved godt hun bare vil passe på mig, men.. nogle gange er det for meget.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 8:58

"Jaeh.. hun er meget, øh, fremtrædende nogle gange," han hostede let. "Men forstår da ikke folk ikke vil snakke med dig. Måske skal du bare selv gå i gang? Det går da meget godt lige nu."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:01

//FUUUUUU ER FOR TRÆT! DET ER LILY DER SVARER! //

Hun rødmede lidt... "Det fordi du nem at snakke med.. jeg.. jeg meget genert og ik så god til at snakke med folk.. især fordi jeg altid kommer galt afsted." hun smilede til ham "jeg prøver dog alt jeg kan..." hun forsøgte at se mere selvsikker og stærk ud, men lignede mest af alt bare en der havde ondt et sted


Sidst rettet af Kira Takuma Lør 25 Aug - 9:10, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:04

"Er det måske et problem at du siger til dig selv at du ikke kan, og derfor kan du ikke?" Han følte sig ret storebror-agtig lige nu. Det var egentlig fedt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:14

Hun kiggede overrasket på ham "Uhmm jeg ved det ikke... har aldrig rigtig omgåes folk.. jeg vandt til bare at være hende der passer sig selv som folk ikke ligger mærke til" hun trak lidt på skuldrene "det har fungeret okay indtil nu. Så længe jeg havde min musik var jeg glad. men nu.. føler jeg har brug for mere"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:24

"Heh.. kender det godt. Jeg har også holdt mig for mig selv. Og vi har flyttet meget, det har ikke gjort det lettere. ... Hvis du kan spille på noget, kan du vel vælge musik og spille sammen med nogen?" Han brød sig ikke om at dele ting der havde virket for Kakashi, men hvis det virkede, så... Han måtte dog lige losse til en sneklump for at komme sig over den dårlige smag i munden.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:29

Hun skulle til at svarer da han sparkede til sneklumpen.. Hun kiggede på den da den fløj væk og så op på Minato "Kan du ikke lide musik eller noget?" hun vidste ikke helt hvorfor han pludselig virkede irriteret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:31

"Hva?" Han tænkte ikke lige over at hun opdagede alt... følsomt pigebarn. "Jojo, kom bare til at tænke på noget dumt. Jeg kan godt lide musik," et stort smil.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:35

Hun forsøgte ikke at grine da hun så hans store smil. det var ret sødt. Hvorfor smilede han så meget pludselig? "Musik er også dejlig, du så bare ud til det pludselig gik dig på eller lignende?" hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på ham med store dådyr øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:38

"Nej, bare rolig, det var noget helt andet, havde ikke noget med dig eller musik at gøre." Damn, hun var virkelig nuttet! Som en lille killing eller noget. En meget forsømt killing der havde brug for at nogen tog sig af den. Måske kunne han godt forstå det hvis Lotus var overbeskyttende overfor sin lillesøster.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:40

Hun så stadig på ham med undrende øjne og stoppede op foran ham... "hvad det så?" han havde hjulpet hende så det mindste hun kunne gøre var at forsøge og hjælpe ham.. Hun gik et skridt hen imod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:44

"Hva'!?" Let panik i stemmen. "Øh, det er.. ikke noget. Bare nogen. Der sagde noget. Uden det havde noget at gøre med nogen. Noget! Eheheh!" Han viftede afværgende med hænderne.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:45

Hun tog fat i hans hænder og trak dem blidt ned og stod og kiggede på ham "Der er jo noget der går dig på..." hun lagde hovedet en smule på skrå og kiggede på ham "Hvem sagde hvad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 9:49

Arh for fanden! De øjne der! Det var jo som at lyve for verdens mest nuttede... nuttede Disney kanin eller noget, hvis han ikke sagde sandheden til hende. Suk. "Okay.. Det er en fyr jeg ikke særligt godt kan lide. Han spiller musik og så kom jeg til at tænke på ham." Suk.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 9:52

Hun kiggede en smule overrasket på ham og smilede så... "ikke andet?" hun grinte lidt.. "så må vi jo give dig andre minder med musik.. jeg kan spille en sang for dig.. jeg dog ikke så god, men.. du hjalp mig. det mindste jeg kan gøre" hun sendte ham et sødt smil og lukkede øjnene lidt i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 10:43

"Nja. Det er lidt mere kompliceret, men egentlig er det ikke værre, nej. Hvad spiller du på?" Lalala emneskift.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Lør 25 Aug - 10:45

Hun kunne fornemme han ikke ville snakke om det og besluttede sig for at opfylde det ønske "Okay. så snakker vi om noget andet.. det kun fair.." hun slap hans hænder og smilede stadig sødt.. "jeg spiller guitar. du ved aukustisk mest, og så synger jeg lidt.. men... jeg gør det egentlig for min egen skyld så er ikke særlig god" hun smilte undskyldende, hun vidste ikke hvorfor men virkede bare rigtigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Lør 25 Aug - 10:48

"Lyder fedt," endnu engang fik hun det brede smil. "Jeg kan ikke spille eller synge noget som helst.. synes det er fedt når andre kan.." Bortset lige fra visse andre naturligvis. Nej, det var ikke fair overfor Lily at han blev ved med at mukke over den spasser. "Jeg vil gerne høre dig spille."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 2 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum