Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En afslappende gå tur

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Søn 26 Aug - 11:42

Hun blev forvirret.. "de fyrer der var efter mig? Ja selvfølgelig er de anderledes du modsætning.. men det betyder jo ikke du en tøsedreng.. ærligt så.." hun satte sig på en stol "jeg ka ikke se hvorfor du en tøsedreng"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Søn 26 Aug - 11:49

"Nej, altså... Okay, du kender ikke hele historien. Kakashi og Grimmjow, det er dem jeg mener, og dem der siger, at hvis jeg skal have en chance hos Ku - hos hende, så skal jeg være som dem."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Søn 26 Aug - 11:55

Hun kunne ik lade være og grine lidt... "altså.. nii-chan er dejlig.. men... jeg ville aldrig have en fyr som ham... han er alt for.... voldelig.." hun små grinte...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Søn 26 Aug - 11:57

Huh? Hvad grinte hun nu af? ...Grimmjow? Det måtte hun godt blive ved med for hans skyld. "Næ, jeg synes også.. altså, jeg prøver bare at opføre mig ordentligt."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Søn 26 Aug - 12:00

hun smilede stort til ham "Det også bedre sådan.. jeg kan bedre lide det. Du en gentleman, og du passede på mig.. Betyder langt mere.." hun rejste sig og gik hen ved siden af ham... "tak igen.. jeg nok nødt til og få læst de lektier.." hun stod lidt akavet før hun gav ham et kys på kinden og rødmede lidt... Hun vidste ikke hvorfor det virkede bare rigtigt nu han havde hjulpet hende, måske havde hun set det på film

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Man 27 Aug - 5:08

"Uh..." han stod og vidste ikke hvad han skulle gøre af sig selv. "Ja.. Det. Jeg mener, det var ikke noget problem. Altså." Igen rødmede han let.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:36

Hun rødmede lidt mere da hun så han også rødmede... "uhmmm joo.. for mig var det. ingen andre gjorde noget" hun kiggede genert op på ham og fumlede lidt med fødderne på gulvet og hænderne bagved ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Man 27 Aug - 7:43

"Kan være de andre bare ikke så det.. Du siger bare til en anden gang. Råber højt." Hun var virkelig nuttet. Sådan som han altid havde forestillet sig en lillesøster var.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Man 27 Aug - 7:48

"råber højt?" hun så op på ham.. "uhmm jeg.. jeg tænkte på det... men... jeg frøs bare.." hun kiggede ned og skammede sig lidt over så håbløs hun var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tirs 28 Aug - 12:28

"Hey... du har ikke gjort noget forkert. Det er kun dem der har det," sagde han med fast stemme.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tirs 28 Aug - 23:17

Hun kiggede op på ham "Nej måske ikke. men jeg kunne stadig ikke handle.." hun sukkede "Måske jeg bare for nemt et offer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tirs 28 Aug - 23:54

"Hmm..." Hun var godt nok både lille og genert. "Hvad siger du til at lære noget selvforsvar?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Ons 29 Aug - 18:19

Hun stod lidt og kiggede på ham... Var han seriøs? han så seriøs ud.. En masse tanker fløj igennem hovedet på hende. Hun ville ikke gøre folk ondt, men.. selvforsvar.. det var jo kun hvis folk gjorde en noget og så var det jo kun derfor.. Hun bed sig selv eftertænksomt i læben, hun kiggede derefter op på ham "Okay... Det duer ikke jeg skal ha folk til at redde mig hele tiden så det vil jeg gerne"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 7:46

"Njah, jeg har nu ikke noget mod at redde dig, f.eks. Tror de fleste gerne vil hjælpe - men mere for at give dig lidt mere selvtillid i sådan nogle situationer," mente han.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 7:56

"Uhmm du har nok ret" hun smilte lidt "men.. jeg kommer tit galt afsted, så du advaret..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 8:01

"Det kan kampsport også hjælpe med. Ikke at man aldrig kommer galt afsted der - " uden at tænke op i det trak han op i trøjen og viste hende et langt ar langs den ene side. "Brækkede 3 ribben og var nødt til at få dem opereret."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 8:06

Hun kiggede bare på ham da han hev op i blusen og stivnede fuldstændig hun blev helt rød i hovedet og stod lidt før hun tog hænder for ansigtet "Uhmm jaa... uhmm.. det... det... ser ud til... at .. have ... uhmm gjort ondt" hun følte sig virkelig tosset lige nu, hun kunne ikke engang snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 8:07

Det registrerede så efterhånden at det måske ikke ligefrem var noget hun var vant til.. han havde ikke tænkt over det.. fuck. "Øh... sorry," han rødmede også selv og skyndte sig at trække tøjet på plads.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 8:13

Hun stod stadig med hænderne for og kunne ikke se ham "nej nej.. det.. det okay.." hun gik baglæns udbevidst og gik ind i et bord "av av" hun fjernede en hånd og gnubbede sig på lænden hvor hun havde ramt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 8:16

"Hov.. pas -" og så ramte hun "-på." Han skar en grimasse da hun ømmede sig. "Gjorde det ondt?" spurgte han, totalt overflødigt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 8:18

Selvom det var åbenlyst kiggede hun bare op på ham stadig helt råd i hovedet "nej nej nej.. det fint.. det gjorde ikke ondt" hun forsøgte at smile men det gik ikke så godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Lise Tors 30 Aug - 8:23

"Ej... det passer ikke... Hvor slog du dig henne?" Han gik hen til hende for at undersøge skadens omfang."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Gæst Tors 30 Aug - 8:25

Hun rykkede sig væk fra bordet og gik stadig baglæns med hånden på lænden "Det fint nok. det er slet ikke så slemt.. du behøv....." mere nåede hun ikke at sige da hun gik ind en stol og væltede om på ryggen ... nu gjorde det i hvert fald ondt.. "Hun tog hånden op til baghovedet og kørte hånden henover den del der havde ramt gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En afslappende gå tur - Page 5 Empty Sv: En afslappende gå tur

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum