Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En hel normal gang træning... Eller..?

2 deltagere

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 1:37

Minato havde travlt med at undgå at blive fanget, men det var sgu svært.. han havde nok at gøre med at slå Kakashis arme væk og fik engang imellem et slag ind mod hals eller ansigt.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 2:05

"Yo. Ikke ansigtet, burde i også have lært, når det kun er træning." snerrede han, rykkede højre arm så underarmen pressede let mod Minato's hals mens han så ham ind i øjnene. "Ellers kan jeg give dig igen hvis det skal være. Og tro mig, det ønsker du ikke." han ignorerede Grimmjow fuldstændigt, han var blevet rimelig pissed over at Minato igen gik efter ansigt og ikke kun halsen når det nu var en trænings kamp de var blevet enige om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Shika Ons 15 Aug - 2:12

Grimmjow løftede det ene øjenbryn men sagde ellers ikke noget, det her var en sag mellem de to som ikke vedkom andre kunne han se.
Han rystede på hovedet da han næsten kunne regne ud at det var noget som Kakashi enten havde sagt, gjort eller måske en da begge dele..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 8:40

"Bare rolig.. jeg markerer kun," kom det sammenbidt fra den anden dreng. Som naturligvis måske havde slået en lille smule for hårdt. Pis... han måtte ikke miste kontrollen. "Hvordan træner I da?" Han vred sig igen for at undgå armene. "Med hjelm og handsker? Kan vi sagtens finde."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 9:12

"Du gjorde mere end at markere." påpegede han. "Og nej, vi går bare generelt set ikke efter hovedet i træning. Men vi får da at vide hvilke slag og spark der er gode mod hovedet hvis det nu skulle gælde." For ikke at skabe mere postyr mens Grimmjow stadig var der, gav han stille og roligt slip, rejste sig, trådte et skridt væk fra Minato.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Shika Ons 15 Aug - 9:15

Grimmjow kikkede på Kakashi da han trådte væk fra Minato men sagde og gjorde ellers ikke noget..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 9:19

Da bestemte han sig - Kakashi pissede ham fuldstændigt sindssygt af. "Du er stadig ved bevidsthed? Så har det været markeringsslag, skal du se." Elegant rullede han bagover og rejste sig op. "Vi går altid efter hele kroppen. Vi kan sagtens sige ingen slag i hovedet." Så skulle han sætte dem i nyrene. Totalt formålsløst hvis han ikke slog igennem.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 9:27

Han rullede let med øjnene, sukkede. "Er du stadig sur over det ude på gangen, eller hvad?" han løftede et øjenbryn. "Der er jo ikke en skid at være sur over der. Jeg fortalte dig bare tingene som de er." Minato's tone antydede i alt fald at han ikke anså det her blot som en træningskamp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 9:32

En kort rødme. "Næh.. jeg kæmper bare som vi er vant til. Du kan jo sige til hvis det er for hårdt for dig. Siden du er nødt til at tage mig ned."
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 9:38

Et kort grin. "Nejnej, det er fint. Men ved du hvad mester? Du må finde dig i at se mig ofte hvis du vil tættere på Kushina." han smilede skævt, lettere triumferende. "Jeg er trods alt stadig hendes bedste ven."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:04

Han stivnede et øjeblik. Det kunne simpelthen ikke passe. Den idiot... "Fint nok. Har jeg ikke noget problem med," løj han.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:08

"Så sent som i forgårs hev hun mig med i biffen," smilet var helt sikkert triumferende nu. "Og hun var med og se os optræde i weekenden. Hun elsker min nye guitar."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:11

"Okay. Super fedt for dig. Hvorfor dumpede du hende hvis I er så gode sammen?" kom det sammenbidt. Han var ikke særligt god til at lyve.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:14

Han trak på skuldrene. "Tja. Det har jeg jo fortalt dig. Jeg dumpede hende på grund af min adoptivsøster. Min søster er vigtigere end hvemend jeg måtte have som kæreste." han samlede sin vandflaske op igen, tog en tår. "Men... Hvis du vil have en chance hos hende må du satme se at mande dig op. Hun har altid gået efter bad boy typen. Ikke en lille duksedreng som dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:16

Okay, det her var simpelt hen for meget. "Måske er det lige bestemt en 'lille duksedreng' hun vil have? I stedet for folk der har pisse travlt med hvor pisse seje de er hele tiden?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:20

Han løftede et øjenbryn. "Tja, jeg fortæller dig bare hvilken type det er hun går efter." han trak på skuldrene. "Du har jo nok lagt mærke til hun også selv er en lille rebel. Det var derfor jeg besluttede mig for at spørge hende dengang," han grinede. "Er du gal mand, vores skole hadede os. Det var sjovt. Vi sørgede for at skolen ikke kunne bruges en hel uge." han strakte sig let. "Og nårh ja. Det var også den dag vi første gang... Du ved." et skævt smil. "Hendes første gang, og hun elskede det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:27

"Okay." hvæsede Minato. Det var simpelthen uudholdeligt at tænke på at han.. og hun.. havde... "Siden hun gider tilbringe tid med mig, kan det være hun har skiftet type? Du ved. Væk fra folk der er selvoptagne, selvfede røvhuller?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:31

Han grinede let. "Lidt selvoptaget bliver jeg nok nødt til at være med den karriere jeg stiler efter." han gik over til et skævt smil. "Og jeg kan informere dig om at hun er venner med folk af alle karakterer. Hun har bare kun datet rebeller. Som regel efter hun har set op til dem i lidt tid. Det skulle ikke undre mig om hun kunne tænke sig at komme sammen med Grimm, sådan som hun ser på ham."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:35

"Fatter overhovedet ikke hvorfor hun gider snakke med dig, må jeg indrømme," sagde han koldt. Mens hans hjerte sank i livet på ham. Fuck. Det kunne han simpelthen ikke holde ud... Skulle han virkelig lave om på sig selv for at Kushina ville have ham? Hans blik flakkede mellem Kakashi og Grimmjow.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:40

"Tja. Nu har jeg jo så altid været på god talefod med hende." han trak på skuldrene. "Vi har da mange af de samme interesser. Hun elsker rock så jeg skrev da en sang til hende for kort tid siden. Hvorefter jeg måtte lære hende guitarsoloen da hun insisterede."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:43

"Okay. Fint. Du er fantastisk. Jeg har fattet det. Gider ikke høre på dig mere." Han samlede sin vandflaske op og begyndte at gå ud.
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:44

"Hvis du vil have hende bliver man nødt til at prale lidt," informerede han ham om, med et grin. "Hun spørger nemlig aldrig selv. Hun forventer at du fortæller hende alt der er at vide om dig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:45

...hvad var der at vide om ham? Minato sukkede. Og rystede på hovedet. Intet var vigtigere end hende. Han vendte sig om.
"Fint... hvad skal jeg gøre?"
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Gæst Ons 15 Aug - 11:48

"Jeg fortæller dig kun på én betingelse." han smilede skævt. "Og den er så simpel at du, når vi ikke er alene, opfører dig ligeså høfligt og venligt overfor mig som du gør overfor alle andre. Især overfor Kushina. Det er for vores begges bedste."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Lise Ons 15 Aug - 11:56

Minato slikkede sig nervøst om munden. Det gav jo ikke mening det her... "Okay.. men.. hvorfor?" Ville Kakashi tage røven på ham?
Lise
Lise

Antal indlæg : 5568
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 45
Geografisk sted : Odense C

Tilbage til toppen Go down

En hel normal gang træning... Eller..? - Page 3 Empty Sv: En hel normal gang træning... Eller..?

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum