Mountain High RPG
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tomt Lokale efter ballet (privat)

2 deltagere

Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 4:34

Døren blev åbnet og Grimmjow gik ind imens han stadig holdte Lotus i sine arme. Han kikkede sig rundt og gik hen og satte Lotus ned på lærerens bord..
Han sukkede og førte hånden op til hendes ansigt og rørte hende blidt på kinden..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 5:17

Hun sagde ikke noget hele vejen, hun kiggede bare væk. Da han satte hende kiggede hun væk og ignorerede hans hånd.. Hun forsøgte at skjule det faktum hun stadig var ked af det, men havde det ikke nemt ved det. Hvis der var en hun aldrig havde kunne skjule sine følelser overfor så var det ham. Hun sukkede en gang og kiggede ud af vinduet
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 5:36

Han hørte hende sukke og kikkede væk. Han gik hen til vinduet og kikkede ud.. Der kom et kort suk fra ham hvor efter han sagde "Jeg er ked af hvis jeg har gjort dig ked af det Lotus...Det har aldrig været min mening"
Han foldede sine hænder over sit bryst men rørte sig ellers ikke fra vinduet..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 5:43

Da han gik hen til vinduet faldt hende øjne på ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle svarer, hun vidste det godt inderst inde, men.. alligevel tvivlede noget i hende.. Hun smed hælene hun havde på, hun var træt af dem lige nu. Derefter hoppede hun ned fra bordet og gik med lydløse skridt hen til ham, kjolen der nu var lidt for lang blev slæbt hende af gulvet. Hun stoppede ved siden af ham og kiggede ud af vinduet uden at se på ham "Jeg ved ikke helt hvad der sker med mig. Jeg kan ikke finde ud af det, og jeg kan slet ikke overskue det. Det som om jeg pludselig har en masse følelser og tanker jeg skal tage stilling til." Hun holdt en kort pause "Jeg kan ikke finde ud af det" hun lød trist da hun snakkede og forvirret
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 6:08

Der gik en stund før han kikkede ned på hende. Han lagde sin hånd på hendes skulder og nærmest hviskede "Jeg vil gerne snakke med dig om det hvis du vil". Hans hånd gav hendes skulder et kort klem alt imens han kikkede ud af vinduet igen.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 6:10

Hun kiggede op på ham. "hvad vil du snakke om? jeg blev ked af det.. Men har du jo allerede gennemskuet.." hun gik væk fra vinduet og tilbage til lærerens bord hvor hun stod med ryggen til ham og lod hånden kører henover det. "Må jeg spørger dig om noget?"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 6:27

Månen skinnede ind igennem vinduet, han stod lidt og tænkte over hvad hun havde sagt da hun spurgte om hun måtte spørger om noget. Han vendte sig om og stod med ryggen til vinduet og svarede "Selfølgelig må du det, må du altid Lotus". Han satte hænderne ned på vindueskarmen bag sig.
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 6:36

Hun blev stående med ryggen til ham og lod hænderne falde ned langs siden "Har du fortrudt noget? Jeg mener... efter vi snakkede i svømmehallen.. har du fortrudt?" hendes stemme rystede lidt, men hun havde rimelig god kontrol over det. Hun vidste ikke helt hvorfor hun spurgte, hun havde bare brug for at få et svar.
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 6:46

Et underligt udtryk kom til syne i hans ansigt da hun spurgte om det, og han stod et kort øjeblik og undrede sig over hvorfor hun dog ville spørger om den slags ting. "Hvorfor skulle jeg dog fortryde noget af det som er sket Lotus. Jeg har ikke fortrudt noget af alt det jeg har gjort og har ikke tænkt mig at begynde nu. Jeg er ikke som de andre drenge som hopper fra hul til hul. Det har aldrig sagt mig noget og har ikke tænkt mig at begynde nu. Hvorfor spørger du? Fortryder du det?" svarede han..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 6:50

Hun vendte sig om og kiggede kort på ham. Hun lænede sig imod lærens bord og kiggede ned i gulvet "Jeg ved godt du ikke er sådan. Jeg ved heller ik hvorfor jeg spurgte..." hun holdt en pause og kiggede så op på ham "Jeg har ikke fortrudt noget, tværtimod..." hun kiggede til siden "jeg bare ikke god til alt det her, har svært ved at håndtere det.. Føler lidt det hele roder rundt, og.. Jeg blev ked af det, jeg mener.. Havde vel bare troet du inviterede mig, også... også selvom vi ikke var sammen." hun trak lidt på skuldrene og bed sig nervøst i læben
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 7:04

Et kort suk idet han kikkede ned i gulvet og svarede "Jeg ville have spurgt dig men....Ja altså...Jeg har aldrig været god til sådan noget og viste ikke hvordan jeg skulle spørger dig".
Han rykkede lidt på sig og viste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige mere...
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 7:07

Hun kiggede op på ham med et lille smil på læben "det ser ud til ingen af os er ret gode til det her hva.." hun stod lidt og tøvede og overvejede om hun skulle gå over til ham... Efter lidt tid gik hun roligt hen imod ham
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 7:15

"Det tror jeg du har ret i" han kikkede op idet han svarede og så hende gå mod han. Han flyttede sine hænder fra vindueskarmen og rakte hånden ud mod hende.
"Vi kan godt klare det her Lotus. Vi kender hinanden så godt, så vi skal bare huske at snakke om det som går os på"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 7:18

Hun tog imod hans hånd og gik hen og stillede sig op af ham. Den ene hånd holdt hun fat i hans med, og den anden havde hun lagt på hans bryst og kiggede op på ham "Det ved jeg godt vi kan, vi skal bare udover vores stædighed. Jeg ska i hvert fald ud over min" hun kiggede ned på sin hånd på hans brystkasse "Havde det ik været for Lily var jeg slet ikke taget til bal i aften"
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 7:57

Han kikkede ned på hende og lagde den anden hånd på hendes hovedet og smilte "Yea det er vi helt sikkert. Men er da glad for at Lily fik dig til at dukke op til ballet, skylder hende nok noget for det"
Han kom med et grin og svarede kækt "Jeg mener det er jo hendes skyld at vi jo snakker sammen nu ikke"
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 8:06

Hun kunne ik lade være og smile lidt "joo er det nok.. hun udnytter lidt for meget jeg ikke kan sige nej" hun rykkede sig væk og tog fat i skørtet på kjolen med den ene hånd og kiggede ned på den "Jeg mener... se lige.. det også hendes værk" hun sukkede lidt opgivende over hendes egen manglende evne til at sige nej til sin søster
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 8:24

Han kikkede ned på kjolen og hele vejen op og kom med et smøret grin "Ja den er sørme pæn men synes du ser pænere ud uden den"..
Han tog sin arm ned om hendes liv og kyssede hende da han trak hende op til sig..
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 8:46

Hun skulle til at sige noget flabet da han tog fat om hende og gav hende et kys, så hun lukkede bare øjnene og gengældte kysset imens hun placerede sine hænder på hans bryst. Lidt efter brød hun kysset og kiggede på ham med et flabet smil "så du vil hellere have jeg går nøgen rundt så alle her på skolen kan se mig?" Hun grinte lidt
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 9:06

Han smilede flabet da hun svarede ham "Nej selvfølgelig vil jeg ikke det så skal jeg jo dele synet med andre jo. Men jeg kunne jo også bare tage kjolen af dig og så bære dig op til værelset iført min jakke".
Han smilede og gik over mod døren stadig holdende om Lotus "Men jeg tror nu ikke at vores kære Rektor vil synes godt om det."
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 9:10

Hun kiggede op på ham imens han bar hende og kyssede ham på halsen imens hun svarede "Du har.. da... aldrig.. bekymret.. dig.. for hvad.. hun .. sagde" hun kiggede op på ham med et flabet smil "men om jeg har kjole eller jakke på, så har jeg stadig noget på.. Eller er det fordi det så er dit tøj jeg har på?" hun nappede ham drilsk i halsen
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Shika Tors 9 Aug - 9:22

Han smilte flabet og grinte lidt da hun nappede ham på halsen "Selvfølgelig er det det Kitten. Vil da ikke have det på nogen anden måde" Han tog fat om begge hendes ben med den ene arm og bar hende nu i prinsesse stilling ud af døren.
"Men det her blødsøden hed det bliver mellem os" svarede han kækt i det han gik gennem døren


//Grimmjow ude//
Shika
Shika

Antal indlæg : 1794
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Cph

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Felixnyuu Tors 9 Aug - 9:30

Hun smilte til ham og lagde armene om halsen på ham og holdt sig tæt ind til ham "Bare rolig Spicy..." hun gav ham et kys på halsen og hviskede i hans øre "Hvordan vi to er sammen, det vores privat liv..." Hun lod sig faldt lidt ned i hans arme igen og kiggede op på ham og lagde sit hoved imod hans skulder

//Lotus er ude//
Felixnyuu
Felixnyuu

Antal indlæg : 2263
Tilmeldt : 31/07/12
Alder : 37
Geografisk sted : Mountain High

Tilbage til toppen Go down

Tomt Lokale efter ballet (privat) Empty Sv: Tomt Lokale efter ballet (privat)

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum